TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Problem z gwarancją , kerad555 4/03/14 08:43 Panowie potrzebuję pomocy. W ramach przetargu zakupiono komputer. Przegrzewała się k. graficzna. Dostawca zabrał kartę do serwisu. Trzyma już ją 16 dni kalendarzowych. Jedyny dokument to faktura otrzymana przy zakupie, brak papierowej gwarancji. Co można zrobić w tej sytuacji, może jakiś wzór pisma ponaglającego (na co sie powołać - rekojmia?), czego można wymagać?Pozdrawiam,
( K | e | r | a | d | 5 | 5 | 5 ) - na co się powołać? , Matti 4/03/14 08:58
a na jakiej podstawie złożono reklamację? Rozumiem, że mamy do czynienia ze sprzdażą firma-firma lub firma-organ? - ... , reev 4/03/14 10:15
zadzwonić i spytać co z kartą?Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
cyferki, za dużo ramu, dysk
holograficzny, elektrownia jądrowa - więc tak , kerad555 4/03/14 11:09
Dzwoniłem, trzymali ponad tydzień i zdecydowali się ją oddać do hurtowni (która podobno odeśle do producenta). Nie są w stanie podać kiedy karta możne wrócić "od producenta". Chodzi oto aby nie trwało się to odsyłanie w nieskończoność.
Na chłopski rozum jeżeli nie było gwarancji to obowiązuje ustawa - czyli rękojmia. Dobrze myślę?Pozdrawiam,
( K | e | r | a | d | 5 | 5 | 5 ) - ... , Kalkin 4/03/14 12:16
To teraz uzbrajasz się w cierpliwość i czekasz.
Ps. Poproś firmowego informatyka o zastępczą kartę graficzną...pewnie będzie miał coś co da obraz....najwyżej w BF'a nie będziesz mógł grać w pracy.The requested URL was not found
on this server ! Error 404
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|