Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » JaroMi 11:45
 » Sherif 11:35
 » Pron! 11:34
 » DJopek 11:33
 » Dexter 11:32
 » arra 11:31
 » Chrisu 11:20
 » Kool@ 11:19
 » rzymo 11:19
 » elliot_pl 11:15
 » Emios 11:05
 » Hitman 11:05
 » mirek190 10:57
 » rainy 10:55
 » Jumper 10:54
 » laciak88 10:48
 » alkatraz 10:47
 » stefan_nu 10:46
 » Artaa 10:42
 » m&m 10:41

 Dzisiaj przeczytano
 9825 postów,
 wczoraj 17616

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Odnowienie usługi Multimedia. , DeK 14/05/14 16:36
Kurcze jestem w tej firmie chyba już z 7-8 lat (głównie z braku alternatywy), zawsze gdy odświeżałem umowę można było się spodziewać albo lekkiej obniżki ceny albo chociaż zwiększenia jakości usług w postaci szybszego Internetu, lepszej TV (zakres kanałów).

Obecnie płacę 86zł w tym Internet 30 Mb, TV (cyfrowy komfort plus - z dość banalnym zestawem programów), telefon z limitem 400minut.

Kończy mi się umowa więc wczoraj poszedłem do nich po nową ofertę i co się dowiaduję?
Nie ma nic nowego, nie ma poszerzonych kanałów, a mało tego to jeszcze obniżyli limit minut z 400 do 300 (300 minut do wykorzystania bez dodatkowych opłat nie licząc abonamentu), a kwota nadal 86zł.

Czyli teraz wychodzi:
Internet - 30,00zł
Telefon - 16,00zł
Telewizja - 40,00zł

Plus jakieś koszta związane z aneksem jak to zawsze w zwyczaju ma multimedia, która dokłada po cichu małym druczkiem kwoty od 1-10zł przy każdej okazji odnowienia umowy.

Drażni mnie to niesamowicie bo nawet nie oferują sensownego pakietu kanałów naukowo przyrodniczych w HD, jak chce się mieć trzy marne kanały HD z tego zakresu to trzeba wykupić za dodatkowego piątaka jakieś 8 kanałów z czego tylko 3 są przyrodniczo naukowe reszta to jakieś śmieci w postaci MTV.


2014 rok, a ci nadal traktują standard HD jako ekstrawagancję.

W miastach takich jak Kraków czy Warszawa te pakiety są o wiele atrakcyjniejsze, jak również ceny, gdyż Multimedia tam ma konkurencję, więc obniżki cen i atrakcyjne oferty odbijają sobie na takich miastach jak moje gdzie żyłują ile wlezie nie oferując nic atrakcyjnego w zamian.

Żeby przez 18 miesięcy nie zmienić nic w atrakcyjności oferty, a wręcz obciąć ją (telefon) to jest niepoważne.
Jeszcze nigdy nie było sytuacji, że Multimedia sama z siebie coś zaproponowała dla wieloletniego klienta, żadnego rabatu, żadnej dodatkowej oferty. Ba, nawet gdy się zwróciło na to uwagę, że się jest stałym wieloletnim klientem to nie było mowy o jakichś rabatach czy dodatkowych programach, czy jakichkolwiek bonusach z tego tytułu.

Nawet w ramach tego abonamentu nie ma dekodera z możliwością nagrywania tylko zwykły szajsowaty dekoder, którego pilotem nie da się regulować siły głosu.

Jak to się ma do Zachodnich standardów każdy wie, jest to po prostu niepoważne jak w Polsce tego typu korporacje traktują klientów dymając ich równomiernie i systematycznie świadcząc śmieciowe usługi.

Oferta Multimedii w moim mieście jest zwyczajnie żałosna, a pakiet programów TV to żart na tle chociażby oferty Cyfrowego Polsatu, który ma moja ciotka.

  1. o co Ci naprawdę chodzi ?? , XiSiO 14/05/14 17:32
    sam napisałeś "głównie z braku alternatywy" więc ? czemu oczekujesz czegoś lepszego ?

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    1. Raczej chęć wyżalenia , DeK 14/05/14 17:48
      się bo mnie po prostu wkurwia taka sytuacja, że oferty takich firm w miastach pokroju mojego, 50 tyś. mieszkańców są jak sprzed 10 lat, pomijając przepustowość internetu.

      Oczekuję normalności w końcu żyję w takim cudownym kraju... Świadczenie tego typu usług w Polsce nie należy zbytnio do normalnych zwłaszcza gdy ktoś doświadczył innych standardów i to zwiększa poziom frustracji. Przybrało to taką formę, że mam być wdzięczny za to, że łaskawie w ogóle mi jakieś usługi świadczą.
      A kilka razy przerabiałem jeszcze procedurę reklamacji to była droga przez mękę, choć finalnie wychodziło, ze miałem rację, i rekompensata za błąd pracownika to 1zł mimo, że straciłem kupę czasu na wykazanie, że chcieli mnie orżnąć na 60zł.
      Zatem chodzi o całokształt.

      Alternatywy w postaci lokalnych dostawców nie liczę jako jakiejkolwiek alternatywy. Gdyby u mnie było UPC to sprawy miałyby się inaczej bo to główny konkurent Multimedii więc i oferta byłaby bardziej współczesna. Tutaj nawet nie chodzi o kwoty tylko coraz większe zaciskanie pętli, czyli oferowanie coraz mniej za taką samą kwotę, albo wyższą niż dotychczas.
      Od 2 lat ta firma nie oferuje nic by zwiększyć atrakcyjność swojej oferty.

      Oczywiście wiem, że główną przyczyną tego zjawiska jest brak konkurencji. Ale mimo wszystko mnie to irytuje co zaowocowało tym tematem.

  2. Obecnie płacę 86zł w tym Internet 30 Mb , digiter 14/05/14 18:04
    Internet + TV + telefon za 86zł to jest całkiem dobra oferta. W UPC wcale nie ma lepiej tyle że jest mozliwość zamówienia znacznie szybszego internetu, ale za to trzeba zapłacić dodatkowe kilkadziesiąt złotych. Ja płacę w upc za 250Mbit+ok. 100 kanałów TV + zbędny telefon 160zł/mc
    Moja koleżanka w UPC za 60Mbit+ 20 kanałów TV płaci 95zł. Miała zniżkę przez pierwsze 2 mce więc średnia wyjdzie ok 90zł ale nie ma telefonu.
    Masz dobrze, nie narzekaj.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. Jak ja bym chcial , perek 14/05/14 18:33
      mieć możliwość internetu 30 mb za 86 zł.
      U mnie jedyna opcja to 2mb i wcale nie mieszkam na jakimś totalnym zadupiu.

      Powered by Intel 286 ;-)

      1. U mnie do niedawna , DeK 14/05/14 18:50
        też były dostępne tylko 2Mb, głównym problemem był brak światłowodu.

        Ale już 3-4 km od mojego miejsca zamieszkania są problemy z internetem, stabilnością itd. Ja mam tego fuksa, że mieszkam od Multimedii jakieś 500 metrów i tylko to ratuje mnie w kwestii szybszego internetu.
        Ale tutaj jak pisałem, nie chodzi o szybkość internetu, ba tutaj nawet nie chodzi o koszt 86zł, tylko brak progresu ofertowego, zamiast tego, Multimedia zaczyna obcinać ofertę odejmując po kawałeczku coraz więcej.
        A programy HD traktując jak jakąś ekstrawagancję.

    2. No tak ale zwróć uwagę , DeK 14/05/14 18:46
      co otrzymujesz w kwocie 160zł.
      Masz 100 kanałów z czego zapewne komplet kanałów HD, prawdopodobnie dekoder z opcją nagrywania(?), ja nawet gdybym chciał nie mam możliwości mieć zestawu kanałów HD tylko jakieś ochłapy, czyli 3 spośród całej listy kanałów tego typu za piątaka. Po prostu w ofercie Multimedii programy w HD są traktowane jak coś nadzwyczajnego

      Telefon u mnie też w zasadzie jest zbędny zwłaszcza, że obecnie jest to Voip Phone, czyli telefon uzależniony od zasilania i od internetu. Nie ma internetu nie ma telefonu.

      Do tego masz wielokrotnie szybszy Internet, jak się ma 250Mbit do 30 :)

      Ja narzekam bo nie mam żadnego manewru z zakresu TV, ja jej nie oglądam ale dla rodzinki chciałem coś lepszego niż cholerne mango Gdynia. Pakiety kanałowe są po prostu śmieszne.

      Na internet nie narzekam te 30 Mb mi wystarczy, ale poziom programów jest na samym dole. Główny mój zarzut to właśnie traktowanie kanałów HD jakby dopiero ta technologia pojawiła się miesiąc temu.

      U mnie też mogę zamówić Internet 60Mbit ale kwota już rośnie znacznie powyżej 100zł.
      Natomiast co do cen, u nas w kraju po prostu te usługi są dość drogie zważywszy na to co się oferuje i podejście usługodawców.
      Natomiast Multimedia zamiast poszerzać możliwości ofertowe to obcina to co do tej pory było.

      18 miesięcy to jednak kupa czasu by nic na przestrzeni tego czasu nie zmieniło się w ofercie.

  3. z multimedia zawsze sa problemy przy koncu umowy , Marvel 15/05/14 12:01
    juz to przerabialem kilka razy i mam juz swoja strategie:
    - 3msc przed skladam wypowiedzenie
    - 1msc przed ide bezposrednio do biura i zawsze dostaje w miare sensowna oferte.
    - przez telefon jest zawsze gorzej

    Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
    żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
    tego, co zrobiłeś

    1. ++1 , RusH 15/05/14 13:53
      tak samo robie z upc
      ostatnia oferta to samo co autor watka + komorka za 76zl

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

    2. czyli co, w ramach promocji na czas okreslony miales 400min , Kenny 15/05/14 14:43
      a na nieokreslony spadnie ci do 300? Bo jakbys zostal na umowie na czas nieokreslony to innej mozliwosci nie widze... a moze wlasnie to bardziej Ci sie oplaci, skoro innych 'benefitow' nie miales.

      .:Pozdrowienia:.

      1. <--- w glownym watku , Kenny 15/05/14 14:43
        123

        .:Pozdrowienia:.

      2. W obu wariantach umowa jest na czas , DeK 15/05/14 16:44
        określony. Pierwotna umowa była na 18 miesięcy i teraz jest aneks na 18 miesięcy w którym obcięli 400 minut do 300 minut.

        Obecnie Multimedia ma tak, ze oferta na ich stronie internetowej ma się nijak do oferty wciskanej w takich miastach jak moje. Żeby cokolwiek się dowiedzieć trzeba do nich pójść i wziąć to co mają i ewentualnie albo się zgodzić albo zrezygnować.

        Dawniej można było zweryfikować ofertę na stronie ściągając umowy w PDF zanim poszło się do lokalnego BOK i wcześniej wiedziało się co się chce, obecnie jest się skazanym na to co oferuje BOK i na konsultantkę, która zazwyczaj połowę rzeczy nie wie. Już któryś raz z kolei ode mnie się dowiadują, ze za coś się płaci a oni klientom mówią, że to za free.

        Telefonicznie oczywiście z Multimedia nie ma sensu nic załatwiać bo centrala ma takie oferty, że głowa boli.

        Potrafili raz do mnie zadzwonić z ofertą, która była wielokrotnie gorsza niż to co miałem i kobieta mi udowadniała jakie to cuda mi oferuje, a w prostych wyliczeniach jasno wychodziło, że oferuje mniej za więcej.

    3. Zgadza się, ostatnio , DeK 15/05/14 17:19
      to przerabiałem przy poprzedniej umowie z nimi.

      Umowę załatwiałem z przedstawicielem handlowym Multimedii, ale mając z nimi do czynienia jestem bardzo czujny i ostrożny, na gębę w nic nie uwierzę.

      Wziąłem wówczas HBO na rok, na próbę, do tego standardowo te usługi co zazwyczaj.
      I zaczęły się schody. Kobieta odhaczyła, że klienta załatwiła, a jak usługa nie uruchomiona tak nie uruchomiona. Hasła do usługi nie działają, hasło do e-fatur nie działa.
      Dodatkowo zrobili taki burdel w fakturach, że musiałem to 2 miesiące odkręcać tracąc czas. I gdyby nie to, że jestem uparty to bym był w plecy jakieś 60-80zł.

      Ale zarówno w centrali dzwoniąc do nich, jak również w lokalnym BOK nikt nie potrafił zrozumieć gdzie jest problem i każdy z pracowników zamiast założyć, że faktycznie jest problem, to zakładali, że klient nie ma racji. A faktura wymagała dłuższej niż jednominutowej analizy.

      Mało tego, gdy złożyłem pismo reklamacyjne w BOK u mnie w mieście, mając ostemplowaną i podpisaną kopię, pismo wraz z załącznikami potrafiło zaginąć i nigdy nie zostało wprowadzone do systemu.

      Tak więc potwierdzam, zawsze w przypadku aneksów i umów w Multimedii robi się jeden wielki burdel.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL