Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kelso1 07:32
 » McWandal 07:31
 » Adolph 07:27
 » dawidy 07:27
 » ligand17 07:25
 » Robak 07:24
 » m&m 07:21
 » MARtiuS 07:17
 » soyo 07:14
 » petropank 07:13
 » NimnuL 07:04
 » DJopek 07:00
 » DYD 06:58
 » evil 06:55
 » Miron 06:53
 » Demo 06:50
 » Raist 06:41
 » Pawelec 06:41
 » PeKa 06:34
 » Doczu 06:33

 Dzisiaj przeczytano
 21534 postów,
 wczoraj 29788

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

(ot) rowerowa rewolucja ? , Fantomas 8/06/14 11:48
www.dh-zone.com/...ektroniczny-napęd-wkracza-w-mtb

ps: pozdrawiam z Gdyni .. jutro niestety znow Strykow/Zgierz :(

.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ...

  1. Co kto lubi... , rzymo 8/06/14 12:35
    Ciekawi mnie jedna rzecz - nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć informacji - co się stanie, jak przerzutka zostanie zablokowana (ot chociażby zaschnięte błoto oblepiające przednią przerzutkę czy wkręcony patyk urywający wózek tylnej przerzutki), a będę chciał zmienić bieg.
    Będzie próbować do usranej śmierci ;), czy np. po dwóch nieudanych próbach wyłączy się...

    ... ITX ...

  2. hmm , bartek_mi 8/06/14 12:50
    na szosie znane od jakiegos czasu wiec czemu nie i mbt

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. .:. , Shneider 8/06/14 13:17
      W szosie się sprawdza, bo są czyste warunki pracy, a do tego w końcu jest możliwość użycia 2ch kompletów manetek, jeden na kierownicę a 2gi na lemondkę.

      W MTB widzę problemy o których pisze rzymo. Nie mniej, kibicuję takim rozwiązaniom.

      .:: Live at Trance Energy ::.

      1. co to lemondka? , Demo 8/06/14 14:52
        j.w.

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. .:. , Shneider 8/06/14 15:35
          Dodatkowa podpórka na kierownicę, dzięki czemu można jeździć w pozycji leżącej.
          https://www.google.pl/...h?q=lemondka&tbm=isch

          Bardzo zajebista sprawa.

          .:: Live at Trance Energy ::.

  3. nieźle , slawq 8/06/14 14:19
    5000 zł za to by pozbyć się linek i miec zaprogramowane ustawienia.

    ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
    hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
    791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500

    1. Ja się nie znam , NimnuL-Redakcja 8/06/14 15:07
      ale wygląda jak coś dla zawodowców i bardzo ambitnych amatorów. Przypuszczam, że możliwość skupienia się na drodze i nie rozpraszanie uwagi przez przerzutki może zaważyć nie tylko na końcowym czasie ale i na bezpieczeństwie. A do tego ostatniego metki z ceną nie przyczepisz.

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. a w aucie , Kriomag 8/06/14 16:10
        rozprasza cie zmiana biegów? raczej nie, robisz to automatycznie, bez zastanowienia.
        nie widzę sensu w tych przerzutkach, dużo lepsze i pewnie lżejsze można mieć za niższą cenę.

        1. hmm , bartek_mi 8/06/14 20:26
          czyli kolesie szosowi co spedzili pol zycia w siodelku nie ogarniaja przerzutek? :) jakies plusy musza byc

          dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

        2. Nie wspominając o tym , DeK 8/06/14 22:20
          że to kolejny bajer wymagający baterii. Nie znoszę rozwiązań, które niby mają być nowoczesne, a są uzależnione od źródła prądu. Dla mnie to uwstecznienie, a nie rozwój.
          I jak by nie słodzić o cudowności tego rozwiązania, to ja po prostu nie znoszę rzeczy, które działają, a nagle ktoś stwierdził, "zrobimy na baterie".

          1. dokladnie , Pawiano 8/06/14 22:33
            jak ten tesla model s, tez na baterie jakby nie mozna normalnego biturbo dac

            1. CHoć akurat , DeK 9/06/14 13:01
              Tesla S mi się bardzo podoba :) Jakby tylko rozwiązano problem trwałości ogniw i szybkości ładowania to by było miodzio. Autko wygląda super.

              1. Trwalosc ogniw... , Wolf 9/06/14 13:27
                Daja na nie 8 lat gwarancji, niezaleznie od przebiegu, wiec o to nie trzeba sie specialnie martwic...
                Najslabsza wersja robi 370km ja jednym ladowaniu, to w moim przypadku tydzien jazdy do pracy plus weekendowe zakupy plus weekendowa wycieczka nad ocean.
                Bardzo lubie moja alpine biturbo, ale nie zastanawialbym sie dlugo gdyby ktos chialby sie ze mna zamienic na tesle s.

                Vey iz mir!

          2. .:. , Shneider 9/06/14 00:37
            Nikt na co dzień do jazdy nie kupuje komponentów XTR chyba, że ma taką ochotę.

            XTR jak i Dura-Ace są dla zawodowców. Baterie mają działać jeden dzień, a po sezonie można wszystko wyrzucić do kosza bo w następnym roku pojawi się kolejna generacja.

            .:: Live at Trance Energy ::.

            1. po sezonie , Dabrow 14/06/14 12:06
              to ten sprzęt i tak będzie tak zajechany że nawet jakby nowych generacji nie było to i tak poleci do kosza (-;

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

      2. W aucie masz jedna skrzynie biegow , NimnuL-Redakcja 8/06/14 20:17
        w rowerze masz dwie i trzeba myslec jak je optymalnie wzgledem siebie dobrac. Poza tym na nierownosciach (szczegolnie pokonywanych z b.duza predkoscia) trzeba sie kurczowo trzymac kierownicy i dodatkowo obslugiwac hamulce, wiec ulatwienia w tej kwestii wydaja sie miec dodatkowy sens. Poza tym ja z usprawnieniami w sportach wyczynowych nie dyskutuje, tu liczy sie kazdy ulamek sekundy. Ja jesli decyduje sie na ostrzejsza jazde w terenie (nadal nawet nie blisko do dolnej polki milosnikow mtb) to cala moja uwaga skupia sie na sterowaniu, podlozu i hamowaniu. Rzadko kiedy decyduje sie dotykac manetek przezutek (xt shadow).

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

        1. a tu nagle pierdut , Chrisu 8/06/14 23:52
          koniec baterii ;)

          /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  4. Hehe , Yog-Sothoth 8/06/14 15:09
    Czyli niedługo automat w rowerach? :)

    Mnie tam bardziej zastanawia co będzie jak bateria padnie.

    wrong fool!

    1. a mnie bardziej zastanawia , Fantomas 8/06/14 16:17
      Co ile tysiecy km jest wymagany przymusowy przeglad.. i czy jak sie wlaczy owy service mode to czy blokuje Ci przerzutki od razu czy na poczatku nie pozwala Ci wlaczyc wyzszych biegow ;)

      .... jezeli nie wyłapałes(aś)
      złosliwosci to przeczytaj raz
      jeszcze ...

      1. Według warunków gwarancji. , Wolf 8/06/14 23:56
        Co 50h jazdy.
        To jest sprzęt self service.
        Tryb serwisowy nie istnieje, jest ostrzeżenie o niskim poziomie naladowania baterii.
        Przy wyczerpanej baterii, z przodu zrzuca na mlynek, a z tylu na średnia koronkę kasety.
        Przejechałem na tym sprzęcie około 60-65 godzin, nadal wole SRAM'a.

        Vey iz mir!

        1. .:. , Shneider 9/06/14 00:40
          SRAM już testuje wersję elektryczne w szosach. Także, za kilka lat pewnie i zawita w MTB.

          .:: Live at Trance Energy ::.

          1. Z elektronicznym SRAM X1 , Wolf 9/06/14 00:49
            Widziałem juz kilku zawodników na gravityenduro.
            Na szczęście wersja elektroniczna jest równie brutalna co mechaniki.
            Premiera rynkowa w 2015.

            Vey iz mir!

            1. .:. , Shneider 9/06/14 01:05
              No to się szybko uwijają z produktem ;-)
              https://www.youtube.com/watch?v=9Yn_U7vcB4g

              .:: Live at Trance Energy ::.

            2. Co to znaczy 'brutalna' , NimnuL-Redakcja 9/06/14 06:07
              w tym kontekscie?

              Gdyby nie wymyślono elektryczności,
              siedziałbym przed komputerem przy
              świeczkach.

              1. Zmiana biegu jest szybka, głośna, zdecydowanie odczuwalna na ramie. , Wolf 9/06/14 08:11
                Bieg wskakuje niezależnie od siły naciagu łańcucha i stopnia ujebania sprzętu w błocie. Shimano są ciche, subtelne i delikatne, ale kosztem mniej sprawnej pracy w najcięższych warunkach.

                Vey iz mir!

                1. A z punktu widzenia zaawansowanego wyjadacza pedałów , NimnuL-Redakcja 9/06/14 08:57
                  takie elektryczne rozwiązanie jest faktycznie warte stosowania? Mówię tutaj oczywiście o poważnych zabawach MTB, a nie nawet średnio zaawansowanym pedałowaniu.

                  Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                  siedziałbym przed komputerem przy
                  świeczkach.

                  1. To musialbys kogos takiego zapytac ;) , Wolf 9/06/14 10:17
                    Jak dla mnie, endurowca ze SRAM X1 na pelnych pancerzach, plusow elektroniki brak, ale szosowiec czy krosiarz juz by sie jakichs mogl doszukac.

                    Vey iz mir!

  5. Trochę mnie to przeraża... , JE Jacaw 9/06/14 09:02
    ...ale pewnie jak w samochodach jest nie do uniknięcia. Zawsze jest coś za coś.

    Kiedyś miałem 3 klucze i byłem nimi w stanie rozebrać całego Orkana, teraz trzeba specjalistycznych kluczy, a niektóre części są praktycznie nierozbieralne... jeszcze trochę i naprawę z rowerem będzie się jeździło do ASO.

    Na chwilę obecną nie przekonuje mnie to w rowerze, bo obawiam się o trwałość i niezawodność tego rozwiązania. Przywalę w kamień i się cała elektronika posypie w drobny mak.

    Jakoś z wiekiem z fana elektroniki i komputerów powoli zmieniam się w sceptyka i coraz bardziej cenię rozwiązania czysto mechaniczne niż elektroniczne.

    Socjalizm to ustrój, który
    bohatersko walczy z problemami
    nieznanymi w innych ustrojach

    1. kiedys , elliot_pl 9/06/14 14:23
      podobnie mowili o mechanice, ze kamien i patyk lepsze, bez zadnych wymyslnych kol, dzwigni i przekladni :D

      momtoronomyotypaldollyochagi...

      1. Pewnie tak... , JE Jacaw 9/06/14 14:43
        ...ale jak ktoś to już powyżej napisał, coraz bardziej denerwują mnie rozwiązania bateryjne. Kiedyś byłem tym zafascynowany, a teraz dostrzegam minusy tych rozwiązań. Generalnie są dziedziny, gdzie nie da się tego uniknąć, ale są też nisze, gdzie stare dobre rozwiązania są po prostu lepsze np. kupiłem sobie kiedyś elektroniczne termometry, bo takie fajne nowoczesne... a teraz żałuję, że za oknem nie wisi mi zwykły niezawodny termometr. A może po prostu starzeję się i staję się bardziej marudny ? :-)

        Socjalizm to ustrój, który
        bohatersko walczy z problemami
        nieznanymi w innych ustrojach

    2. przeciez nikt ci nie broni , RusH 9/06/14 16:38
      jezdzic rometem :)

      postep nie jest sam dla siebie

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

  6. RE: , rooter666 9/06/14 11:12
    niedługo jadąc rowerem "check engine" się zaświeci i koniec ;]

    1. wtedy to na , Kenny 9/06/14 11:40
      kardiologie ;)

      .:Pozdrowienia:.

  7. lepsze by było , Adex1234 9/06/14 18:13
    CVT

    http://hwbot.org/user/adex1234

    1. Albo... , Dexter 9/06/14 21:45
      ...dwumasa.

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

  8. dla mnie nastala rewolucja od kiedy uzywam , MayheM 9/06/14 22:09
    http://www.classic-cycle.de/...128-2876_img_p1.jpg

    Czuje sie jakbym plynal :)

    1. hmm , bartek_mi 9/06/14 22:29
      wyglada jak jakies narzedzie kazni :->

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  9. Prywata Fanta - , MayheM 9/06/14 22:09
    Ja juz w Lodzi mieszkam :)

    1. 123 , Demo 10/06/14 11:08
      trafiony zatopiony

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

  10. Spartolony pomysl i tyle , Doczu 12/06/14 17:37
    Byłaby to rewolucja gdyby ogniwo ładowało się w trakcie jazdy/pedałowania.
    A tak jest gadżet dla zawodowców i raczej nic ponad to.

    1. Kupa prawda. , Wolf 12/06/14 22:18
      Nawet przy jeździe 6h tygodniowo/weekendowo, bateria wystarczy na 2 miesiące.
      To jest sprzęt do dobrych, lekkich rowerów górskich.
      Najlżejsza obecnie dostępna piasta z wbudowanym dynamem wazy prawie pół kilo.

      Vey iz mir!

      1. zgodzę się z Doczu , XTC 12/06/14 23:48
        Tu nie ma potrzeby na pełno wydajne dynamo. Powinien wystarczyć mały neodym i cewka.
        Skoro pobiera faktycznie mało energii to i można by to po woli doładowywać.

        Linux

        1. pomyśl tylko o magnetycznej wstawce , XTC 12/06/14 23:49
          W jedno z kółek wózka.
          Ono przecież nieźle zasuwa.

          Linux

          1. bedzie , Franz 13/06/14 09:45
            w wersji 2.0 ;) daj im zarobić najpierw - udoskonalą potem :) a w wersji 3.0 będzie ładowanie słońcem :)

            Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
            Niedługo nas z ujni europejskiej
            wyrzucą.

      2. Wiesz - Ty patrzysz na to z innego punktu widzenia , Doczu 13/06/14 14:22
        To że na długo wystarczy to nie mam wątpliwości. Tylko kurna cały czas chodzi mi po głowie sytuacja że jestem np. na Jurze i wyładowała mi się bateria (bo zapomniałem doładować) i musze się bujac na jednym przełożeniu.
        Poza tym chcę wyskoczyć na rower, bo akurat mam wolną chwilę czy tez jest okno pogodowe, a tu okazuje się, że bateria wyładowana i musze poczekac z 2h(lub więcej) aż się naładuje.
        Proste ładowanie ten problem by zminimalizowało.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL