Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » myszon 22:40
 » JE Jacaw 22:39
 » Zbyszek.J 22:37
 » szczebel 22:36
 » Conan Bar 22:36
 » DJopek 22:35
 » ngP 22:34
 » wrrr 22:33
 » phyllo 22:32
 » rulezDC 22:30
 » alkatraz 22:29
 » lol555 22:26
 » Mario1978 22:25
 » Ramen 22:24
 » past 22:24
 » @GUTEK@ 22:21
 » rurecznik 22:20
 » Adamusss 22:18
 » rainy 22:18
 » dugi 22:11

 Dzisiaj przeczytano
 34642 postów,
 wczoraj 19730

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Blog] Serwis Logitecha leci w kulki , daver 12/11/14 15:33
Pominę fakt, ze w gamingowej myszy za trzy paczki, używanej lightowo (zero gier) padł mikrostyk po kilku miesiącach, szybciej niż w chińskim guanie za 10PLN. Pominę również dwutygodniową przeprawę z supportem i idiotyczne testy na innym kompie, bo przecież wszyscy wiemy, ze gównianej jakości mikrostyki lepiej działają pod Windowsem z oprogramowaniem od Logitecha. Pominę, że serwisowi zajęło niemal tydzień zajrzenie do przesyłki, ale tylko 4 minuty na wstrzymanie procedury serwisowej, z powodu... braku odbiornika wifi, którego specjalnie nie wysłałem, aby mi go głąby nie zgubiły, a do przelutowania mikrostyku potrzebny jak psu na budę. Dołączyłem jednak, na wszelki wypadek, oryginalny kabel USB (trudniej posiać), aby serwisant nie musiał przy testach szukać zastępczego (choć pewnie odbiorników i kabli mają na pęczki).
Long story short, grożą odesłaniem niesprawnej myszy na mój koszt, jeśli im nie dośle dongla w terminie 7 dni. Niby nic wielkiego, ale mam już lekkiego wqrwa za te kłody pod nogi na każdym kroku.
Pytanie brzmi: jest jakiś przepis, który mogę im rzucić, czy muszę tańczyć jak mi zagrają?

I use arch btw

  1. .:. , Shneider 12/11/14 15:40
    Dongiel nie jest wymagany więc nie musiałeś go odsyłać.

    Odpisz im że, go zgubiłeś.

    .:: Live at Trance Energy ::.

    1. czytałeś warunki gwarancji Logitecha? , Matti 12/11/14 15:42
      czy strzelasz?

      1. .:. , Shneider 12/11/14 16:07
        Dongiel jest częścią zamienną, więc nie dotyczy bezpośrednio uszkodzonego produktu.

        Np oddając laptopa na gwarancji nie musisz dołączać baterii o ile problem jej nie dotyczy. Ba nawet dysku nie musisz oddawać.

        .:: Live at Trance Energy ::.

        1. to zależy od widzimisię gwaranta , Matti 12/11/14 16:16
          i ustalonych zasad gwarancji. Przy niezgodności z umową masz rację, przy gwarancji niekoniecznie.

          1. czy taka usterka podchodzi , daver 12/11/14 16:21
            pod niezgodność z umową?

            I use arch btw

            1. oczywiście, , Matti 12/11/14 16:35
              ale już zareklamowałeś zapewne z tytułu gwarancji, więc nie możesz zmienić rygoru odpowiedzialności w trakcie rozpatrywania reklamacji.

              1. dzięki , daver 12/11/14 16:46
                No to dałem pupy. Przed zgłoszeniem reklamacji, zerknąłem w internety w poszukiwaniu najszybszego rozwiązania w tym wypadku. Support Logiego miał być rewelacyjny. Bezproblemowy i szybki.

                I use arch btw

  2. qrde , bajbusek 12/11/14 15:41
    mi jak kiedyś się zapodział taki dongle do myszki logiego to support logiego przesłał mi za free - tylko fakturę zakupu przesłałem na maila ... czasy się widać zmieniają :(

  3. korzystasz z gwarancji? , Matti 12/11/14 15:41
    to przeczytaj jej warunki i nimi rzuć (o ile jakieś będą się nadawały). Gwarancji konsumenckiej nie reguluje nic poza art. 13 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży.

  4. ... , Kalkin 12/11/14 15:42
    Nie wygłupiaj się tylko doślij odbiornik. To Logitech dyktuje warunki (zakładam, że wysłałeś do fixit'a ).

    Ps. w chińskim guanie mikrostyki padają po kilku godzinach.

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. Byłem przekonany, ze to klient , daver 12/11/14 15:51
      ma zawsze rację. A propos myszek, mam nadal działające noname'y sprzed ponad 20 lat, tylko cieżko dziś o seriala, i te kulki zamiast lasera nieco już trącą... Miałem też masę A4-techów, tanich Logitechów, itp., które przetrwały bez awarii znacznie dłużej.

      I use arch btw

      1. hehe, czyli były źle zaprojektowane , Artaa 12/11/14 15:52
        niezgodnie z polityką PPP,
        a teraz księgowi wzięli się za inżynierów i już jest zgodnie z PPP ;-)

        1. no nie wiem... , daver 12/11/14 16:19
          czy im się to opłaca. Internety mówią, ze ta usterka to norma w tej myszy (użytych w niej mikrostykach), która ma 3-letnią gwarancję. Istnieje więc spore prawdopodobieństwo, że jeszcze ze 2-3 razy im ją podeśle. Jaka może być różnica w cenie między szitowatym a solidnym mikrostykiem? 50 centów?

          I use arch btw

          1. raczej , Wedrowiec 12/11/14 16:21
            pięć, 50 centów to może i cała myszka kosztuje w materiałach ;)

            "Widziałem podręczniki
            Gdzie jest czarno na białym
            Że jesteście po**bani"

  5. [solved] qwa jego mać , daver 12/11/14 15:43
    Logika jednak zwyciężyła i po interwencji mailowej, łaskawie poszło dalej. Dżizas, trzeba było, jak zwykle, walić gwarancję, rozkręcić i samemu przelutować.

    I use arch btw

    1. i tutaj mogę Cię zaskoczyć , bajbusek 12/11/14 15:47
      jeżeli mówisz o G700 ... to Rush Ci powie jakie dziadostwo siedzi w środku i ile się trzeba nalutować :)

      1. Heh, też mogę, , JaroMi 13/11/14 10:09
        wymienialem... Ale
        Także ułamalem dongla i przelutowywałem dwa rezystorki na nim wielkości... hmmm 0,1 x 0,2mm? Igła była zbyt toporna, lupy zbyt slabe:) ale udało sie.
        Mycha warta zachodu:D

        w tym cała bida, ze go nie za bardzo
        widać...

    2. na drugi raz zamiast mailowac , RusH 13/11/14 05:33
      to na twat'er albo inny bookface i sami przybiegna z przeprosinami
      albo jak mailowac to do centrali zeby zje$$li caly polski oddzial odgornie

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

      1. ... o to to.. , SebaSTS 13/11/14 10:30
        ... Przetestowane przeze mnie nawet na bankach.

        >-<

      2. Hehehe. , Muchomor 13/11/14 11:14
        Wygląda, że będę musiał w końcu założyć sobie konto na ryjbuku tylko po to, żeby czasami sprawy gwarancyjne załatwić od ręki ... znak czasów.

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

        1. ... dokładnie... , SebaSTS 13/11/14 14:43
          ...

          >-<

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL