TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Thunderbird zdublował wiadomości , Bergerac 11/12/14 12:11 Na jedną ze skrzynek Thunderbird ściągnął ponownie chyba wszystkie maile. Teraz mam po dwa takie same. Jednakże stało się to tylko na jednej z kilku skrzynek, tak więc obwiniam providera o odświeżenie czegoś na serwerze (?).
Czy jest jakieś narzędzie do wyszukania i zaznaczenia (lub usunięcia) duplikatów wiadomości?Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - tak - masz taką opcję , Chrisu 11/12/14 12:14
i niech zgadnę - provider to wp?
Ja mam problem (po zdublowaniu), że mi ściąga wiadomości a później pokazuje błąd. I nie wiem jak to rozwiązać... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Posortuj po czasie sciągnięcia i skasuj te nowe (ale najpierw na próbę spróbuj na jednym) , ptoki 11/12/14 12:15
Ważne jest abyś przed kasowaniem dubli sobie sprawdził jak masz ustawione kasowanie wiadomości.
Jak skasujesz niedobre albo masz ustawione kasowanie agresywne to znikną tez wiadomości na serwerze a tego możesz nie chcieć.
Jak skasujesz te nowe to stare zostaną w TB a na serwerze nie powinny zniknąć (o ile masz dobrze ustawione kasowanie)
Można tez kasowac stare ale wtedy jak jednego z nich już na skrzynce u providera nie ma to znikniesz go ze skrzynki...
Innej metody nie znam.
- thunderbird ma kasowanie duplikatów , Chrisu 11/12/14 12:38
123 /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Szukałem , Bergerac 11/12/14 13:26
ale nie znalazłem :( Natomiast w helpie pod hasłem "duplikat" widać tylko subskrypcji grup itp (niczego takiego nie włączałem). Gdzie znaleźć to kasowanie?Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - Tools->remove duplicates , Chrisu 11/12/14 14:01
ups... Tak było w starszych wersjach... W nowej rzeczywiście nie widzę :( /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Nie da rady , Bergerac 11/12/14 13:23
Maile pościągały się z oryginalnymi datami i sortowanie po czasie lub nazwie daje to samo: po dwie takie same obok siebie.Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - Ale poszperaj sobie w konfiguracji paska. , ptoki 11/12/14 13:36
Bo data wysłania/utworzenia i odbioru jest inna.
U mnie tak działa.- Niestety , Bergerac 11/12/14 14:53
u mnie brak wyboru kolumny "data wysłania". Są dwie inne, mianowicie "data" oraz "data odbioru", ale są one takie same.Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not?
- spróbuj , Rafael_3D 11/12/14 14:03
Znajdź folder gdzie trzymana jest poczta z tego serwera, np. Win7:
C:\Users\NAZWA\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\4h0KP85n.default\Mail\poczta.interia.pl
Zrób kopię foldera w razie W ;)
Wywal zawartość
Włącz TB i daj mu pobierz wiadomości.
Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem. - Znalazłem rozwiązanie , Bergerac 11/12/14 14:56
Uaktywniłem kolumnę "kolejność otrzymania" i teraz widać granicę między ostatnio odebranym mailem a serią zaczęto na nowo ze starymi datami. Od tego momentu do samego końca click & del.
Dzięki Panowie za odzew :)Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - hmm , bartek_mi 11/12/14 15:14
https://addons.mozilla.org/...ges/?src=userprofiledzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Fakt , Bergerac 12/12/14 08:24
mogłem tam poszukać. Dzięki za clue :)Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not?
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|