Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Tomasz 13:03
 » Paweł27 13:03
 » power 13:02
 » elliot_pl 13:02
 » GULIwer 13:01
 » steve 13:00
 » P@blo 12:53
 » XepeR 12:51
 » Guli 12:51
 » tuptun 12:50
 » ligand17 12:49
 » rzymo 12:48
 » metacom 12:48
 » Lukas12p 12:47
 » wrrr 12:44
 » abes99 12:44
 » Wedelek 12:43
 » reev 12:42
 » DJopek 12:40
 » Ramen 12:39

 Dzisiaj przeczytano
 41125 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

reklamacja z tyt. gwarancji , Endrioo 19/12/14 14:04
reklamowalem plyte glowna MSI w sklepie X-Kom. reklamacja poszla z ty gwarancji - tak wiem, trzeba bylo z tyt. niezgodnosci z umowa. Sprzet zostal przekazany przez sklep do "serwisu zewnetrznego" no I leci juz 3 tydzien I nie mam zadnej informacji dot. rozpatrzenia reklamacji. Sklep dal mi tylko info ze czeka na informacje z serwisu.
Czy w tej sytuacji obowiazuje jakikolwiek termin w ktorym sklep powinien przynajmniej mnie poinformowac, ze naprawiaja sprzet? Niestety w googlu nieznalazlem jednoznacznej odpowiedzi.
Jesli chodzi o warunki gwary na plyty msi, to w necie sa tylko ogolniki wypisane. Brak szczegolow.

empty space

  1. przeczytaj warunki gwarancji MSI , Matti 19/12/14 14:12
    to się dowiesz czy jest termin. Sklep nie jest związany żadnym terminem bo odpowiada gwarant.

    1. a jeśli terminu w gwarancji MSI brak , Matti 19/12/14 14:13
      to musisz czekać...

      1. no to lipa , Endrioo 19/12/14 14:24
        dzieki za odp.

        empty space

        1. w przypadku płyt gł. , ViS 19/12/14 16:50
          które są objęte gwarancją ale reklamacje odbywają się przez sklep, wygląda to tak:

          1) sklep przyjmuje od Ciebie część
          2) czeka z wysyłką aż im sie uzbiera kupka żeby wysyłka się opłacała :)
          3) wysyłają do DYSTRYBUTORA - czyli Action, ABC Data, itp
          4) dystrybutor - patrz punkt 2 :)
          5) serwis MSI - naprawia i odsyla do DYST
          6) patrz pkt 2 :)
          7) dyst odsyła do sklepu

          moze wiec troche trwac, z doswiadczenia rzadko jednak dluzej niz 3tyg kalendarzowe

          I will not buy this record - it is
          scratched.

          1. 3 tyg kalendarzowe :) , zeb 19/12/14 16:58
            J.w.

            Zack

            1. dokładnie tak , ViS 20/12/14 00:53
              w przeciwieństwie do 3ch tygodni roboczych :)
              i tu 3tyg i tam 3tyg, ale jak różny termin :)

              I will not buy this record - it is
              scratched.

              1. tygodnie sa tylko kalendarzowe , ili@s 22/12/14 12:21
                robocze to moga byc dni. wiec 14 dni roboczych to najczesciej prawie 3 tygodnie kalendarzowe, a 2 tygodnie robocze to nadal 2 tygodnie kalendarzowe

  2. reklamacja z tyt niezgodnosci z umowa , MatiZ 19/12/14 18:00
    to też słaba opcja, po godzinie od odpalenia komórki w play padły mi wibracje, poszła reklamacja, po 13 dniach uznana i... czekam już półtora miesiąca, bo w ustawie nie ma wyznaczonego konkretnego czasu na wykonanie, w UOKiK powiedzieli abym zamiast towaru poprosił o gotówkę, na co play coś w stylu "spoko, oddamy Ci twoje 159zł" (za HTC One E8)...

    Meet me after midnight #Farcry

    1. i w czym problem? , RusH 19/12/14 21:39
      niech oddadza, anuluja umowe i kup sobie nastepny

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

      1. problem , elliot_pl 19/12/14 22:06
        moze byc z zachowaniem numeru. Nie wiem jak to by mialo wygladac...

        momtoronomyotypaldollyochagi...

        1. wydaje mi sie, ze bez wiekszych problemow , krogulec 19/12/14 23:52
          jezeli byla to umowa przedluzeniowa, to tylko ona jest anulowana i mozemy podpisywac nowa, jezeli byla to nowa umowa, a numer byl przenoszony z innej sieci to opeartor powinien dac czas na znalezienie nowego operatora, jezeli byla to zupelnie nowa umowa, to raz ze za bardzo nam nie zalezy na numerze, dwa ze operator tez powinien dac czas na przeniesienie numeru. Poza tym nie mowimy raczej o anulowaniu umowy, a jej rozwiazaniu z winy operatora (o ile traktujemy telefon jako jeden z istotnych warunkow umowy)

  3. było to już parę lat temu , GULIwer 20/12/14 10:52
    i szczerze powiem, nie pamiętam czy miałem termin w gwarancji czy powiedziała mi pani rzecznik konsumentów ale to było chyba 21 dni roboczych + 14 roboczych w szczególnych przypadkach. Ostatecznie płytę dostałem po prawie 2 miesiącach.
    Zapytaj się swojego rzecznika, powinien być w każdym starostwie

    I'm only noise on wires

  4. MSI ma wolny serwis , Chucky 20/12/14 12:05
    ostatnio reklamowałem grafikę, w pon. dostanę nową sztukę po praktycznie 5 tyg.

    Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
    3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL