Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Artaa 21:37
 » piotrszac 21:34
 » Kilgor 21:33
 » 5eba 21:26
 » Kool@ 21:07
 » Markizy 21:05
 » @GUTEK@ 21:02
 » XepeR 21:01
 » rooter666 21:00
 » Ziomek 20:58
 » Curro 20:57
 » rurecznik 20:55
 » rainy 20:54
 » wielo 20:53
 » DYD 20:51
 » ham_solo 20:50
 » Dexter 20:48
 » kicior 20:47
 » Wedelek 20:46
 » yanix 20:45

 Dzisiaj przeczytano
 41121 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie o gwarancje , jarech 27/01/15 10:46
Jak zwykle przy takim pytaniu albo groch o ścianę albo i nie liczę na to dłuższe;)
Do rzeczy w takim razie, firma kupiła sobie dysk używany (serwerowy), sprzedający udziela na niego 3 letniej gwarancji. dysk padł po 2 latach...
Sprzedający domaga się karty gwarancyjnej do reklamacji o którą po dwóch latach może być ciężko.... Czy jest jakaś inna droga do uzyskania praw gwarancyjnych, przypominam że raczej nie wchodzą w grę prawa konsumenta indywidualnego.

  1. hmm ... , Phyt0n 27/01/15 10:59
    a faktura zakupu (kopia wzglednie) nie wystarczy ? ona potwierdza przeciez date sprzedazy dysku i ze zostal on kupiony u danego sprzedawcy ...
    wpisz numer seryjny dysku na stronie producenta i zobacz czy po serialu dysk jest jeszcze na gwarancji ... jesli jest a sprzedawca robi problemy to udaj sie do dystrybutora dysku na polske.

    [ http://phyton.tk ] [
    https://www.hexcore.pl/panel/aff.php?aff=010
    => tani i dobry hosting ]

  2. jeśli zapisy gwarancji , Matti 27/01/15 11:00
    wymagały przedstawienia karty, to wobec jej braku, traci się uprawnienia gwarancyjne.

    1. +    , Killer 27/01/15 11:24
      No właśnie ale 90% ludzi tego nie kuma i jest gadka w stylu ale ja mam dowód zakupu i blabla bla

      Nie mniej jednak wyjściem z sytuacji może być zgłoszenie na stronie producenta po numerze seryjnym

      Kiedyś normą był ogół a nie margines...

      1. skoro kupili uzywany dwa lata temu , komisarz 28/01/15 17:56
        to watpie, zeby producent dalej oferowal gwarancje na tak stary dysk.

        Komisarz Ryba

        1. ... , Kalkin 28/01/15 19:31
          Serwerowe dyski bardzo często posiadają 5 lat gwarancji.

          The requested URL was not found
          on this server ! Error 404

  3. ... , Kalkin 27/01/15 11:55
    Bez sensu reklamować u sprzedawcy.
    Jak Killer pisał wbij numer seryjny na stronie producenta dysku i reklamuj go bezpośrednio.
    Oprócz numeru seryjnego nic więcej nie potrzebujesz.

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL