TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Czy Asus przyjmuje karty graficzne bezpośrednio od klienta czy trzeba przez sklep? , globi-wan 3/02/15 09:11 Witam
Czy ktoś mial moze taka sytuacje i wie.
Reklamujac grafike asusa mozna ją reklamować bezpośrednio w serwisie asusa czy trzeba przez sklep.(nie chodzi tu o sprawe 970 itp)
Sprzedajacy mowi mi ze mozna bezposrednio w asusie kolei asus ze przez sklep.
odsyłal ktos bezposrednio czesci do asusa?use the Force - obrotem kart zajmuje , McJackal 3/02/15 10:10
się dystrybucja i sklepy, a nie serwis asusa - ci naprawiają karty, a w przypadku 970 nie ma tu mowy o "naprawie" :P
więc jak chcesz oddać kartę to oddajesz do sklepu w którym kupiłeś i to sklep oddaje Ci kasę, lub dopłacasz jeśli chcesz wymienić na 980 :Pi7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro - czy ty w ogole czytales moj post , globi-wan 3/02/15 10:17
sprawa dotyczy 980tki
sprzedawca chce mi wystawic rachunek a nie fvat i mowi ze ewentualne reklamacje gwarancyjne mam skladac do serwisu asusa na podstawie jego rachunku
tylko nigdy nie slyszalem o takiej formie. boje sie ze w razie ewentualnej usterki zostaje na lodzieuse the Force - tak , McJackal 3/02/15 10:34
czytałem. nie napisałeś o jaką kartę chodzi, a ja założyłem że o 970 (byłem chyba zamyślony i znikło mi twoje "nie" :P - sorka)
co do reklamacji serwisowej to bezpośrednio do Asusa. możesz też przez sklep jak będzie na tyle miły że się tym w twoim imieniu zajmie, ale to wydłuży czas serwisu, bo może w sklepie poleżeć kilka dni.i7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro - ale wiesz to z praktyki czy teoretycznie? , globi-wan 3/02/15 10:49
Poniewaz czesci komputerowe (komponenty )zawsze reklamowalem przez sklep.
Natomiast telewizor jak nawalil to bezposrednio z panasonica
Co sprawy tym bardziej sie gmatwa ze po telefonie do asus pl powiedzieli mi ze przyjmuja laptopy , tablety itp.
Wg pana z infolini podzespoły komputerowe reklamuje sie przez sklep a nie u nich. stad jestem w kropce
Bo nie wiem czy asus uprawia spychologie czy sprzedawca robi mnie w ciula.
Podkreslam raz jeszcze ze sprzedawca (jeszcze nie kupiłem)chce mi wystawic rachunek (czyli nie jest vatowcem - czyli nie sklep) na ktorego podstawie mam reklamowac bezposrednio u asusause the Force - wiec po co tak kombinujesz? , Banan 3/02/15 11:26
kup w NORMALNYM sklepie.
domyslam sie, ze chodzi o kase. ale czy naprawde warto?
ja mialem troche podobny przepadek wiele lat temu z nagrywarka. okazalo sie, ze kupilem ja od jednoosobowej "firmy". a gosciu w tym miejscu juz nie pracuje a tylko swiadczyl sprzedaz na rzecz sklepu czy jakos tak. najprosciej tlumaczac znalazlem numer telefonu i umowilem sie z nim pod tym samym sklepem. oczywiscie towaru nie chcial przyjac. nie lubie takich rozwiazan, ale po zlapaniu za szmaty momentalnie przyjal nagrywarke i oddal za nia kase. bylem nawet szczesliwy bo po dolozeniu naprawde nieduzej kwoty wymienilem nagrywarke cd na dvd :)
szkoda nerwow za pare groszy... - z praktyki , McJackal 3/02/15 11:47
serwis powinien przyjąć ci sprzęt niezależnie czy to monitor, laptop, mobo, gpu, dźwiękówka, czy router. zrób xero, czy skan i wydruk faktury czy rachunku i dołącz do pudełka, zapakuj dobrze i ślij.i7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro
- czy chodzi o firmę z , Darek K. 3/02/15 11:18
Chorzowa oferujacą atrakcyjnie cenowo podzespoły komputerowe?Everything that has a beginning has an end - tak , globi-wan 3/02/15 11:30
pewna ta firma czy nie?
kupilem za 2k gtx 980 ale narazie kasy nie przelewam bo badam sytuacjeuse the Force - nie wiem czy pewna czy nie , Darek K. 3/02/15 12:04
ale zgodnie z danymi z CEIEDG firma prowadzi działalność w branży budowlanej i została zarejestrowana w 2014r. Nie wiem skąd mają sprzęt w takich cenach - GTX970 (Strix) kosztował u nich 1250zł natomiast w Action kosztuje ponad 1300zł NETTO.
Też chciałem u nich kupić i weryfikowałem możliwość reklamacji u Asusa.
Ale jeżeli Tobie wskazali, iż można realizować gwarancje bezpoośrednio o producenta to ta ich "pełna gwarancja" z aukcji to ściema.Everything that has a beginning has an end - tak samo i ja sprawdzilem firme , globi-wan 3/02/15 12:06
stad moje wątpliwosci.use the Force
- ta aukcja dokladnie , globi-wan 3/02/15 11:41
http://allegro.pl/...80-4gb-strix-i5050074011.htmluse the Force
- PRzyjmuje , biEski 3/02/15 11:41
musisz miec kopie dowodu zakupu:
https://asus-serwis.pl/- kopie dowodu zakupu? , globi-wan 3/02/15 11:46
skąd ten człowiek kupił czy skąd ja kupiłem?
gosc wystawia rachunekuse the Force - jak , McJackal 3/02/15 11:49
ten gość to osoba fizyczna, to weź od niego kopię rachunku czy faktury, bo może się okazać, że sam kupił w jakimś sklepie.
a jak kupił legalnie w dystrybucji jako firma i wystawia Ci fakturę to ta faktura powinna wystarczyć serwisowi.i7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro - wlasnie wystawia rachunek , globi-wan 3/02/15 11:52
nie fvat.
postaram sie zrobic jak piszesz
zobaczymy co Darek K napisze bo widac ze chyba zna tą firmeuse the Force - ale rachunek jest dowodem zakupu , biEski 3/02/15 12:00
nie ma na nim tylko vatu.
myślę że najlepiej by było jakbyś zadzwonił i sie dowiedzial czy rachunki są honorowane
Infolinia ASUS
Telefon
+48-225718040
- na tej infolini , globi-wan 3/02/15 12:02
wlasnie powiedzieli mi ze nie przyjmuja kart od osob prywatnych ,tylko ze trzeba reklamowac przez sklepuse the Force
- ale nie dotyczy to podzespołów komputerowych , Darek K. 3/02/15 12:07
z tego co sprawdziłem to tylko:
Notebooki i netbooki (komputery z serii EeePc)
Tablety z serii EeePad
MonitoryEverything that has a beginning has an end - dokladnie tego samego sie dowiedzialem , globi-wan 3/02/15 12:10
+1................use the Force - i dobrze się dowiedziałeś , Venom79 3/02/15 14:46
komponenty Asusa reklamuje się przez kanał sprzedaży odwrotną ścieżką do sprzedaży, czyli ty reklamujesz u sprzedawcy, on u dystrybutora, a dystrybutor w serwisie producenta.
Nie ma innej ścieżki, przynajmniej w Polsce. Nie słuchaj tego co ci opowiada ten sprzedawca, bo w razie awarii będziesz z ręką w nocniku. On MUSI przyjąć od ciebie grafe na reklamację, inaczej kupa.Lewy pas to nie kółko różańcowe.
- Dzieki koledzy za pomoc , globi-wan 3/02/15 15:11
Zrezygnowałem z zakupu zeby nie wdepnac w minęuse the Force |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|