Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DrLamok 20:12
 » RoBakk 20:10
 » BONUS 20:10
 » voyteck 20:07
 » buddookan 20:07
 » Bitboy_ 20:06
 » Gelfik 20:04
 » Grocal 20:03
 » meister_b 20:03
 » Dhoine 20:02
 » Micky 20:01
 » DYD 20:00
 » Mario2k 19:58
 » Wolf 19:58
 » marekzi 19:57
 » esteban 19:56
 » power 19:55
 » Dexter 19:53
 » Strik 19:52
 » Sebek 19:51

 Dzisiaj przeczytano
 21487 postów,
 wczoraj 26245

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy Asus przyjmuje karty graficzne bezpośrednio od klienta czy trzeba przez sklep? , globi-wan 3/02/15 09:11
Witam

Czy ktoś mial moze taka sytuacje i wie.

Reklamujac grafike asusa mozna ją reklamować bezpośrednio w serwisie asusa czy trzeba przez sklep.(nie chodzi tu o sprawe 970 itp)

Sprzedajacy mowi mi ze mozna bezposrednio w asusie kolei asus ze przez sklep.

odsyłal ktos bezposrednio czesci do asusa?

use the Force

  1. obrotem kart zajmuje , McJackal 3/02/15 10:10
    się dystrybucja i sklepy, a nie serwis asusa - ci naprawiają karty, a w przypadku 970 nie ma tu mowy o "naprawie" :P
    więc jak chcesz oddać kartę to oddajesz do sklepu w którym kupiłeś i to sklep oddaje Ci kasę, lub dopłacasz jeśli chcesz wymienić na 980 :P

    |i5-3570K@4.6GHz/H80|p8z77-v
    |16GB.1600MHz.CL9|2xTitanZ
    |Asus.Raidr.240GB|24''H2-IPS|Win.8.1

    1. czy ty w ogole czytales moj post , globi-wan 3/02/15 10:17
      sprawa dotyczy 980tki

      sprzedawca chce mi wystawic rachunek a nie fvat i mowi ze ewentualne reklamacje gwarancyjne mam skladac do serwisu asusa na podstawie jego rachunku


      tylko nigdy nie slyszalem o takiej formie. boje sie ze w razie ewentualnej usterki zostaje na lodzie

      use the Force

      1. tak , McJackal 3/02/15 10:34
        czytałem. nie napisałeś o jaką kartę chodzi, a ja założyłem że o 970 (byłem chyba zamyślony i znikło mi twoje "nie" :P - sorka)
        co do reklamacji serwisowej to bezpośrednio do Asusa. możesz też przez sklep jak będzie na tyle miły że się tym w twoim imieniu zajmie, ale to wydłuży czas serwisu, bo może w sklepie poleżeć kilka dni.

        |i5-3570K@4.6GHz/H80|p8z77-v
        |16GB.1600MHz.CL9|2xTitanZ
        |Asus.Raidr.240GB|24''H2-IPS|Win.8.1

        1. ale wiesz to z praktyki czy teoretycznie? , globi-wan 3/02/15 10:49
          Poniewaz czesci komputerowe (komponenty )zawsze reklamowalem przez sklep.

          Natomiast telewizor jak nawalil to bezposrednio z panasonica




          Co sprawy tym bardziej sie gmatwa ze po telefonie do asus pl powiedzieli mi ze przyjmuja laptopy , tablety itp.

          Wg pana z infolini podzespoły komputerowe reklamuje sie przez sklep a nie u nich. stad jestem w kropce
          Bo nie wiem czy asus uprawia spychologie czy sprzedawca robi mnie w ciula.
          Podkreslam raz jeszcze ze sprzedawca (jeszcze nie kupiłem)chce mi wystawic rachunek (czyli nie jest vatowcem - czyli nie sklep) na ktorego podstawie mam reklamowac bezposrednio u asusa

          use the Force

          1. wiec po co tak kombinujesz? , Banan 3/02/15 11:26
            kup w NORMALNYM sklepie.
            domyslam sie, ze chodzi o kase. ale czy naprawde warto?

            ja mialem troche podobny przepadek wiele lat temu z nagrywarka. okazalo sie, ze kupilem ja od jednoosobowej "firmy". a gosciu w tym miejscu juz nie pracuje a tylko swiadczyl sprzedaz na rzecz sklepu czy jakos tak. najprosciej tlumaczac znalazlem numer telefonu i umowilem sie z nim pod tym samym sklepem. oczywiscie towaru nie chcial przyjac. nie lubie takich rozwiazan, ale po zlapaniu za szmaty momentalnie przyjal nagrywarke i oddal za nia kase. bylem nawet szczesliwy bo po dolozeniu naprawde nieduzej kwoty wymienilem nagrywarke cd na dvd :)
            szkoda nerwow za pare groszy...

          2. z praktyki , McJackal 3/02/15 11:47
            serwis powinien przyjąć ci sprzęt niezależnie czy to monitor, laptop, mobo, gpu, dźwiękówka, czy router. zrób xero, czy skan i wydruk faktury czy rachunku i dołącz do pudełka, zapakuj dobrze i ślij.

            |i5-3570K@4.6GHz/H80|p8z77-v
            |16GB.1600MHz.CL9|2xTitanZ
            |Asus.Raidr.240GB|24''H2-IPS|Win.8.1

      2. czy chodzi o firmę z , Darek K. 3/02/15 11:18
        Chorzowa oferujacą atrakcyjnie cenowo podzespoły komputerowe?

        Everything that has a beginning has an end

        1. tak , globi-wan 3/02/15 11:30
          pewna ta firma czy nie?

          kupilem za 2k gtx 980 ale narazie kasy nie przelewam bo badam sytuacje

          use the Force

          1. nie wiem czy pewna czy nie , Darek K. 3/02/15 12:04
            ale zgodnie z danymi z CEIEDG firma prowadzi działalność w branży budowlanej i została zarejestrowana w 2014r. Nie wiem skąd mają sprzęt w takich cenach - GTX970 (Strix) kosztował u nich 1250zł natomiast w Action kosztuje ponad 1300zł NETTO.
            Też chciałem u nich kupić i weryfikowałem możliwość reklamacji u Asusa.
            Ale jeżeli Tobie wskazali, iż można realizować gwarancje bezpoośrednio o producenta to ta ich "pełna gwarancja" z aukcji to ściema.

            Everything that has a beginning has an end

            1. tak samo i ja sprawdzilem firme , globi-wan 3/02/15 12:06
              stad moje wątpliwosci.

              use the Force

        2. ta aukcja dokladnie , globi-wan 3/02/15 11:41
          http://allegro.pl/...80-4gb-strix-i5050074011.html

          use the Force

  2. PRzyjmuje , biEski 3/02/15 11:41
    musisz miec kopie dowodu zakupu:

    https://asus-serwis.pl/

    1. kopie dowodu zakupu? , globi-wan 3/02/15 11:46
      skąd ten człowiek kupił czy skąd ja kupiłem?

      gosc wystawia rachunek

      use the Force

      1. jak , McJackal 3/02/15 11:49
        ten gość to osoba fizyczna, to weź od niego kopię rachunku czy faktury, bo może się okazać, że sam kupił w jakimś sklepie.
        a jak kupił legalnie w dystrybucji jako firma i wystawia Ci fakturę to ta faktura powinna wystarczyć serwisowi.

        |i5-3570K@4.6GHz/H80|p8z77-v
        |16GB.1600MHz.CL9|2xTitanZ
        |Asus.Raidr.240GB|24''H2-IPS|Win.8.1

        1. wlasnie wystawia rachunek , globi-wan 3/02/15 11:52
          nie fvat.
          postaram sie zrobic jak piszesz
          zobaczymy co Darek K napisze bo widac ze chyba zna tą firme

          use the Force

          1. ale rachunek jest dowodem zakupu , biEski 3/02/15 12:00
            nie ma na nim tylko vatu.


            myślę że najlepiej by było jakbyś zadzwonił i sie dowiedzial czy rachunki są honorowane

            Infolinia ASUS
            Telefon
            +48-225718040

            1. na tej infolini , globi-wan 3/02/15 12:02
              wlasnie powiedzieli mi ze nie przyjmuja kart od osob prywatnych ,tylko ze trzeba reklamowac przez sklep

              use the Force

    2. ale nie dotyczy to podzespołów komputerowych , Darek K. 3/02/15 12:07
      z tego co sprawdziłem to tylko:
      Notebooki i netbooki (komputery z serii EeePc)
      Tablety z serii EeePad
      Monitory

      Everything that has a beginning has an end

      1. dokladnie tego samego sie dowiedzialem , globi-wan 3/02/15 12:10
        +1................

        use the Force

        1. i dobrze się dowiedziałeś , Venom79 3/02/15 14:46
          komponenty Asusa reklamuje się przez kanał sprzedaży odwrotną ścieżką do sprzedaży, czyli ty reklamujesz u sprzedawcy, on u dystrybutora, a dystrybutor w serwisie producenta.
          Nie ma innej ścieżki, przynajmniej w Polsce. Nie słuchaj tego co ci opowiada ten sprzedawca, bo w razie awarii będziesz z ręką w nocniku. On MUSI przyjąć od ciebie grafe na reklamację, inaczej kupa.

          Lewy pas to nie kółko różańcowe.

  3. Dzieki koledzy za pomoc , globi-wan 3/02/15 15:11
    Zrezygnowałem z zakupu zeby nie wdepnac w minę

    use the Force

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL