Migracja na Office 365 Business , MARC 20/03/16 14:09 Czy przeprowadzał ktoś migrację poczty na Office365 dla firm?
Mam wykupione licencje i dostęp do panelu w Microsoft Volume Licensing Service Center , ale tam mam tylko zarządzanie rolami administratorów licencji.
A jak teraz przejść do zakładania kont pocztowych na własnej domenie i ściągnięcia Office dla komputerów i kluczy do niego?
Wszędzie są poradniki zaczynające się od "zaloguj sie swoim kontem firmowym do office.com..." Tylko ja jeszcze żadnego konta firmowego nie mam tam zarejestrowanego.
Jak to dalej przejść? Rejestruję konto na adresie firmowym i je potwierdzam? To jak będzie wiadomo, że do niego jest przypisane konkretna licencja? To się robi w VLSC właśnie, czy jakoś inaczej?
Zaciąłem się jak idiota na tym i nie mogę znaleźć przejścia od zarządzania licencjami do posiadania kont z przypisanymi licencjami. Help.
Pozdrawiam
MARC
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL