Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Zibi 23:22
 » burz 23:22
 » @GUTEK@ 23:21
 » Bati 23:21
 » Fl@sh 23:13
 » b0b3r 23:08
 » rooter666 23:08
 » past 23:07
 » Piwomir 23:06
 » fiskomp 22:57
 » GLI 22:57
 » Kenny 22:56
 » Wedrowiec 22:54
 » Soulburne 22:53
 » ham_solo 22:45
 » globi-wan 22:45
 » dugi 22:38
 » Curro 22:37
 » Shark20 22:27
 » marcin502 22:24

 Dzisiaj przeczytano
 41137 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Windows 7 64bit black screen, WTF? , Seadog 8/05/16 00:35
Wróciłem z imprezki rodzinnej, odpalam kompa, Fallout 4, kilka minut gry (w tle muzyka z foobara), nagle freeze i czerwony (!) ekran. Żadnych błędów - nic tylko czerwony ekran i zamrożony komputer, twardy reset jedynym rozwiązaniem.

Ale od tej pory Windows nie startuje.

Pojawia się logo, kuleczki śmigu-śmigu, i w chwili kiedy powinien się pokazać niebieski ekran Windows (welcome screen, zanim pokaże pulpit) pokazuje się czarny ekran bez wskaźnika myszy i w ogóle bez niczego. Czarny. Komputer reaguje jedynie na twardy reset.

Spokojnie mogę odpalić tryb awaryjny. Jeśli usunę sterowniki nVidia albo całą grafikę w menedżerze urządzeń, mogę zrestartować kompa normalnie, ale po zainstalowaniu sterowników (nieważne, automatycznych Windows czy nVidiowych) wymagany restart prowadzi do black screena.

Pomocy!

Nie, nic nowego nie instalowałem, sterowniki stare i nowe robią to samo... Co ciekawe, rozdzielczość 1920x1200 w trybie awaryjnym działa OK, zaś restart w trybie normalym z rozdzielczością 640x480 prowadzi do blackscreena :(

http://nadobranoc.weebly.com/

http://ciii.blogspot.com/

  1. .................. , Lucyferius 8/05/16 01:05
    Miałem jakiś czas temu podobnie, grafa bez sterów wstawała, ze sterami czarny ekran. Okazało się, że padł zasilacz Corsair na szczęście był na gwarancji.
    Więc może zacznij sprawdzanie od zasiłki.

  2. IMHO , ligand17 8/05/16 08:52
    w pierwszej kolejności należy sprawdzić grafikę. Albo zasilacz.

  3. może masz windows 7 black screen edition? , Chrisu 8/05/16 10:38
    to ficzer nie bag ;)

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. pare postow nizej mialem to samo , sew123 8/05/16 13:14
      - padla grafa

      Nine Inch Nails to jest TO :)
      iRacing Driver :)

  4. grafika i PSU , Artaa 8/05/16 10:46
    do sprawdzenia, następnie pewnie grafika do wymiany

  5. stawiam , Barbeus 8/05/16 15:43
    na pad grafiki niestety.

    "Nie ma nic tak niedorzecznego czego
    by jakiś filozof nie powiedział..."

  6. dzięki wszystkim za odzew, chyba pozamiatane :( , Seadog 8/05/16 17:10
    Wychodzi że rzeczywiście grafika padła - a niemal nówka sztuka, GTX970 kupiona 19 października :(

    Karta graf. z komputera żony - fakt, mniej prądożerna, Radeon 7850 - działa u mnie bez zarzutu. A moja 970 jak na filmikach https://dl.dropboxusercontent.com/...08_122328.mp4
    https://dl.dropboxusercontent.com/...08_122621.mp4

    W trybie awaryjnym jest OK, w zwykłym jak widać wyżej - szachownica i po chwili black screen.

    Czas sprawdzić jak się gwarancja w morele.net sprawuje :(

    http://nadobranoc.weebly.com/

    http://ciii.blogspot.com/

    1. niech cie , elliot_pl 8/05/16 18:25
      nawet nie kusi oddawac na gwarancji. Uderzaj w strone rekojmi.

      momtoronomyotypaldollyochagi...

      1. Bez przesady , ligand17 9/05/16 11:00
        aż tak długo to nie trwa...
        W sumie 8 miesięcy jeszcze nie minęło, więc niezgodność towaru z umową też wchodzi w grę.

        1. to nie jest przesada , elliot_pl 9/05/16 11:33
          wybierajac gwarancje, godzisz sie na ich warunki, czyli moga cie zwodzi nawet i 2 miesiace jesli im sie tak uwidzi. Dodatkowo, po zmianie ustawy w 2014, nie ma juz czegos takiego jak niezgodnosc towaru z umowa w tym znaczeniu ktore znalismy, albo ja cos myle :)

          momtoronomyotypaldollyochagi...

          1. to jest przesada... , Kalkin 9/05/16 13:28
            Masz jakieś złe doświadczenia albo kupujesz same badziewie, które co chwila się psuje.

            Jak się sprzedawca uprze to też go może zgodnie z prawem trzymać dwa miesiące.

            The requested URL was not found
            on this server ! Error 404

            1. no akurat , elliot_pl 9/05/16 17:16
              na Morele nie raz i nie dwa byly narzekania, wiec zadna przesada.

              momtoronomyotypaldollyochagi...

              1. ... , Kalkin 9/05/16 19:08
                Pomyśl, czy na jakikolwiek serwis można powiedzieć coś dobrego ? Wszyscy narzekają bo IM się coś zepsuło.
                Jako, że sam pracuję w serwisie to śmiało mogę napisać, że 95% opinii w necie piszą narwane uzależnione od komputera dzieciaki.
                Większość z nich to debile nie potrafiące i co najgorsze nie chcące się dogadać.

                The requested URL was not found
                on this server ! Error 404

                1. Osoba rozczarowana , ligand17 9/05/16 19:50
                  czy zawiedziona dużo prędzej napisze komentarz, niż osoba zadowolona z obsługi.
                  Sam nie raz oddawałem sprzęt na gwarancji do Moreli. Fakt, że z reguły operacja trwała parę tygodni (raz byłem bez karty graficznej przez 3 miesiące, bo serwis ASUSa nie potrafił poprawnie zdiagnozować usterki), ale koniec końców nie narzekam bo wiem, że są różne przypadki.

                  1. ... , Kalkin 9/05/16 22:03
                    Dokładnie o tym piszę. Zadowoleni klienci nie mają swoich żali do wylewania na różnych forach :)

                    The requested URL was not found
                    on this server ! Error 404

                    1. bo może mało takich jest , GULIwer 10/05/16 15:12
                      jak producent nie uzna gwarancji to sklep jest w plecy, więc bronią się jak tylko mogą.
                      Jedyny serwis z jakiego byłem zadowolony to UPS, po telefonie i sprawdzeniu kilku rzeczy z konsultantem i nie wyeliminowaniu problemu, następnego dnia przyjechał kurier z nowym akumulatorem, zabrał stary i pojechał. Jak jest pytanie o zasilacz awaryjny to zawsze polecam UPS ;)

                      ligand17 3 m-ce to już przegięcie, swego czasu jak szarpałem się z siriusem to było 21 + w uzasadnionych przypadkach dodatkowe 28 dni, tylko nie pamiętam czy roboczych. Wiem, że prawie 2 m-ce się zeszło. Sprzęt nowy nie spełniał podstawowych parametrów technicznych i był odesłany kilka dni po zakupie po tym jak doszedłem do wniosku, ze to nic po mojej stronie tylko wina sprzetu. W camino też już nic nie kupię.

                      I'm only noise on wires

                      1. ja też chyba 2 miesiące się z nimi bujałem... , Chrisu 10/05/16 19:05
                        jak mi nagrody w konkursie nie chcieli wydać :P

                        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

                2. ale chyba nie o tym ta dyskusja? , elliot_pl 10/05/16 21:21
                  Podaj mi chociaz jedna zalete skorzystania z gwarancji zamiast rekojmi (zakladajac ze masz wybor).

                  momtoronomyotypaldollyochagi...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL