TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[PRAWO] PLAY - zwrot nadpłaty po zakończeniu umowy. , Chrisu 11/07/16 13:44 Jak zawsze chwaliłem PLAYa tak teraz powiem - uciekać stamtąd gdzie pieprz rośnie...
Po kolei...
Będąc studentem (a było to wtedy kiedy studenci jeszcze nie dostawali telefonów za złotówkę) wziąłem telefon. Oczywiście jeszcze wtedy nie w PLAY a innej sieci. Telefon wziął na siebie mój tata. Przenosząc się do PLAY by nie tracić korzyści umowa była nadal na Niego, później wprowadzili opłatę za cesję no i... w październiku tata zmarł.
Płaciłem do maja, a w maju po przekroczeniu 2GB netu dostałem SMSa, że mogę włączyć na 30 dni nielimitowany net LTE za 20 zł. Jako, że potrzebowałem tego neta, wysłałem SMSa na podany numer. Za chwilę wiaderko z netem wróciło... ALE.
Nigdzie nie było wspomniane, że ten pakiet automatycznie reaktywuje się po zakończeniu okresu rozliczeniowego... Co więcej nie dość, że reaktywował się, to po przekroczeniu 2GB dostałem SMSa "Twój net się skończył". Jako, że było to ok 20 dni po tym jak wcześniej wysłałem SMSa, to zacząłem dochodzić co się stało i...
1. SMS nie był na 30 dni, a do końca okresu rozliczeniowego.
2. Automatycznie pakiet się "odnowił" (zeżarło 20 zł)
3. Pakiet i tak nie był aktywny.
Napisałem reklamację odnośnie nienależnie pobranej opłaty, no i tak się wkurzyłem, że od razu napisałem rezygnację ze świadczenia usług, ze względu na śmierć właściciela numeru (ponad pół roku wcześniej miało to miejsce) i przejście na kartę. Co ciekawe druga reklamacja była załatwiona błyskawicznie (2-3 godziny zdaje się). Pierwsza 2-3 dni.
Wchodzę na www żeby zobaczyć wynik reklamacji i... nie mogę zobaczyć wcześniejszych zgłoszeń na numerze - bo przeszedłem na kartę...
Napisałem kolejne zgłoszenie, by dowiedzieć sie jaki jest wynik zgłoszenia i... Myślałem, że parsknę śmiechem...
"odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że zostały skorygowane koszty usług od początku okresu rozliczeniowego do czasu wprowadzenia rezygnacji.
Należy również przesłać pisemną dyspozycję zlecenia która powinna zawierać dane.
Numer Klienta lub numer telefonu;
Kwotę zwrotu "
Skąd ja mam znać kwotę zwrotu skoro JEJ NIE POZNAŁEM bo nie mam dostępu do rozwiązania tego zgłoszenia?
Co więcej:
"Informuję, że w przypadku zlecenia zwrotu następującej kwoty należy przesłać jeden z następujących dokumentów: postanowienie o stwierdzeniu nabycia spadku, poświadczenie dziedziczenia przez notariusza, postanowienie o dziale spadku lub akt notarialny o dziale spadku."
Jakoś jak ja przez 10 miesięcy opłacałem rachunki, to im to nie przeszkadzało - co też napisałem w kolejnym zgłoszeniu... I zwróciłem uwagę, że opłaty były dokonane z tego samego konta co przez x ostatnich lat, a do tego konto jest imiennie MOJE a nie spadkobierców...
W odpowiedzi chcą "dokument potwierdzający nabycie spadku" - hmmm już nie chcą znać udziału w spadku? Ciekawe...
IMHO stroną w tej sprawie jestem ja, a nie mój zmarły tata. czy dobrze uważam?
Iść już do FK czy jeszcze coś im napisać?
Druga sytuacja. Po przejściu na kartę chciałem wejść na formułę unlimited. Pytam babki w salonie, czy z tej taryfy, którą mam mogę to zrobić (kolesiana była kierownikiem salonu). "TAK, oczywiści". Czy na pewno? "TAK". I co? Okazało się że nie mogę aktywować usługi. Do tego musiałem skorzystać z neta, sprawdziłem po chwili ile mi zabrało z konta - eee no luzik pomyślałem... Po południu dostałem komunikat, że nie mam środków na koncie. "Strefa taniego internetu w PLAY" to 1zł/MB+VAT. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Niestety mnie też kiedyś pracownicy skusili na PLAY , jenot 11/07/16 14:45
do dziś ich za to przeklinam ... Jedyna ich zaleta to taniej ale moim zdaniem nie na tyle żeby warto było się szarpać. Czasem odnoszę wrażenie, że różne usługi włączają i wyłączają kiedy chcą i nikogo o to nie pytają albo co także możliwe, że usługi te są zupełnie inne niż opowiadają i nich sprzedawcy. Generalnie kicha i zasięg też słaby ...Mój podpis max 100 zanaków,
zabroniony spam oraz reklama. - problem z zasięgiem? przecież masz zasięg każdej z sieci w roamingu , Artaa 11/07/16 16:04
jedyna sieć (miałem wszystkie) która nie ma problemu z zasięgiem, po prostu przełącza się na co tam jest,np. Tmobile itp- No niby tak ... , jenot 12/07/16 07:18
Rzeczywistość jednak pokazuje, że telefonie z dualSim PLAY prawie zawsze mam słabszy od Orange ... Być może w dziwnych miejscach przebywam ale kreski mówią same za siebie.Mój podpis max 100 zanaków,
zabroniony spam oraz reklama. - Play szaleje z zasiegiem, gdy jest slaby , Kenny 12/07/16 07:34
przelacza sie jak glupi, kreski faluja... czesto ustawiam ktoras siec na sztywno zeby miec spokoj, albo jak jestem w pracy to ide w druga czesc korytarza zeby spokojnie porozmawiac, tak zeby trzymal w miare jeden zasieg, bo przy przelaczaniu oczywiscie polaczenie zrywa. Mimo to jestem w Play od 2012 bo wole miec 'jakis' zasieg niz zadnego, a w Krakowie non stop jest z tym problem... biurowce, parkingi, centra handlowe, restauracje w starych kamienicach....:Pozdrowienia:.
- skąd mieli wiedzieć że abonent zmarł niby? , Hitman 11/07/16 14:56
z całym szacunkiem ale nieboszczyk nie płaci rachunków i właściwe jest podejście, że chcą gadać z prawnym spadkobiercą kimkolwiek on jest a nie z użytkownikiem telefonu w tej chwili..
Ja jak zmieniałem adres zameldowania i chciałem uaktualnić dane to bank chciał ode mnie notarialne potwierdzenie - taniej wyszło zrezygnować z ich usług..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - przecież ich poinformowałem o tym... , Chrisu 11/07/16 15:11
w akcie zgonu było podane kiedy to nastąpiło. KTO przez ten czas płacił faktury? Hę? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - nie ma znaczenia , Hitman 11/07/16 15:43
kto płacił zrozum to - to, że będziesz opłacał np auto nie znaczy, że jesteś jego właścicielem.. i dlatego chcą papier na to..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - dokładnie, i dodatkowo 1 sprawa na raz , Artaa 11/07/16 16:02
nie ma co się dziwić że chcą papierów - papier przeca dostali... , Chrisu 12/07/16 08:19
i numer teraz jest mój. Chodzi o opłaconą fakturę... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- trochę to wygląda , Carat 12/07/16 22:09
jakbyś najpierw cwaniakował i udawał, że właściciel żyje, a potem jak coś poszło nie tak jak tego oczekiwałeś to w 5 minut chciałeś zrezygnować powołując się na zgon. Jak potem operator chce papiery o nabyciu spadku to masz pretensje, że Ci próbują utrudniać.
Operator nie monitoruje, czy abonent żyje, czy nie, póki ktoś opłaca rachunki to zakłada, że wszystko jest OK. Nie monitoruje również z czyjego konta, czy z czyjej karty schodzą pieniądze liczy się kasa na koncie za usługę i tyle.
Skoro poinformowałeś operatora o śmierci abonenta to zgodnie z regulaminem usługa wygasa, bądź prawa i obowiązki przejmuje prawowity spadkobierca, więc operator na tę okoliczność żąda papier o nabyciu spadku i nie ma tutaj w tym nic nadzwyczajnego.
Skoro reklamację rozpatrzyli ale nie znasz jej treści to napisz kolejną reklamacją z prośbą o informację jakiej wysokości korektę zrobili i poproś o fakturę korygującą i wtedy będziesz wiedział jaką masz nadpłatę.
Ale z tego co zacytowałeś to wynika, że skorygowali Tobie ostatni niepełny okres rozliczeniowy, czyli w grę wchodzi proporcjonalna kwota z 20zł. Dlatego sprawdź ile Tobie naliczyli na ostatniej fakturze za ten pakiet netu po 20zł i będziesz miał odpowiedź.
Jak każdy operator mają swoje za uszami ale tutaj ja nie widzę nic tragicznego, póki co standard, a Tobie za szybko puszczają nerwy ;)- no nie zgodzę sie z Tobą, szczególnie że czytałeś po łebkach... , Chrisu 13/07/16 11:08
"Napisałem kolejne zgłoszenie, by dowiedzieć sie jaki jest wynik zgłoszenia i... Myślałem, że parsknę śmiechem...
"odnosząc się do przesłanej korespondencji, wyjaśniam, że zostały skorygowane koszty usług od początku okresu rozliczeniowego do czasu wprowadzenia rezygnacji.
Należy również przesłać pisemną dyspozycję zlecenia która powinna zawierać dane.
Numer Klienta lub numer telefonu;
Kwotę zwrotu "
Skąd ja mam znać kwotę zwrotu skoro JEJ NIE POZNAŁEM bo nie mam dostępu do rozwiązania tego zgłoszenia?" /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - jak dla mnie , Carat 13/07/16 20:58
czytałem wystarczająco.
Z Twojego opisu nie wynika co napisałeś w kolejnym zgłoszeniu, więc konsultant mógł ogólnikowo udzielić Ci odpowiedzi, dlatego sugerowałem wysłanie kolejnego zgłoszenia z konkretnym pytaniem o kwotę korekty i fakturę korygującą nie dającym możliwości udzielenia ogólnikowej odpowiedzi.
To że konsultanci potrafią dać odpowiedź spławiającą, czy wydającą się być nie na temat to nic nadzwyczajnego, widać nie masz obycia z BOK.
Zakładam, że reklamację składałeś na konkretną fakturę w odniesieniu do dodatkowego internetu za dodatkowe 20zł. Odpowiedź konsultanta sugeruje, że zrobili korektę za ostatni okres rozliczeniowy od jego początku do dnia rezygnacji z powodu zgonu, czyli w domyśle, że oddali Ci proporcjonalną kwotę z 20zł, bo kwestionowałeś zasadność naliczenia tej opłaty.
Zakładam, że masz tę fakturę to wstępnie możesz sam ustalić o jaką kwotę chodzi.
Ja uważam, że nie czytałeś uważnie mojego postu, bo dostałeś wskazówki co możesz zrobić, aby rozwiązać swój problem choć ostatecznie wszystkie szczegóły znasz tylko Ty.
Zamiast wykorzystać moje sugestie to chyba tylko przeczytałeś z mojego postu fragment o cwaniakowaniu dlatego dajesz odpowiedź w 90% zdublowaną, która nie wnosi nic nowego.
Ale rób jak uważasz w końcu to Twój problem i jak sobie pościelesz tak się wyśpisz.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|