Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Mateusz00 04:33
 » Kenny 04:14
 » Kosiarz 03:24
 » pawel1207 03:17
 » ptoki 03:02
 » selves 02:58
 » Mario2k 02:52
 » PCCPU 02:41
 » rainy 02:35
 » Brauni 01:44
 » pwil2 01:36
 » adolphik 01:35
 » maddog 01:26
 » cVas 01:22
 » Wolf 01:22
 » mirek190 01:11
 » Baraka 01:11
 » luckyluc 01:07
 » Pinokio.p 01:06
 » Zibi 00:59

 Dzisiaj przeczytano
 3522 postów,
 wczoraj 24987

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[BUDUJEMY] Czy te płytki gresowe będą OK na taras? , Chrisu 4/09/16 14:16
http://www.castorama.pl/...30-x-30-cm-1-62-m2.html

To właściwie wszystko ;) Taras jest nie zadaszony.

/// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  1. mam kwadro , okobar 4/09/16 15:19
    u siebie
    dają radę, ale moje nie są gładkie... mocno chropowate więc nie polecam na gołe stopy
    no chyba ze to gładka odmiana :P

    AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
    GF 7600 GS, M2N4 SLI
    Win XP SP3

    1. raczej gładka , Chrisu 4/09/16 15:21
      przede wszystkim chodzi o to żeby śliskie nie były.

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. To jak gładkie, to zainwestuj w poduszki pod zad. , fiskomp 4/09/16 16:44
        Taras niezadaszony, równa sie "lodowisko". Tylko i wyłacznie antypoślizgowce.

      2. mam antyposlizgowy , okobar 4/09/16 16:59
        Grafit... Niby szkliwiony... Ale nieprzyjemny w dotyku na tyle że stoi i czeka aż go na balkony poloze...

        AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
        GF 7600 GS, M2N4 SLI
        Win XP SP3

  2. mamy takowe na korytarzu w firmie, leci im 5 rok jeśli dobrze liczę , chris_gd 4/09/16 17:26
    jako, że to korytarz po którym chodzą klienci do 5 różnych firm, przemiał jest spory, a i temperatura ich nie oszczędza bo na połowe potrafi świeci od cholery słońca przez dzrwi latem, a i zimą masa błota, śniedu
    efekt taki, że fugi straciły kolor, a kafle jak nowe, więc osobiście polecam
    ps. potrafią być śliskie jak są mokre, ale to akurat chwile po umyciu, lub w deszczu, no ale sorry, wody się nie pona, na sucho są bezpieczne

    Pozdrawiam

  3. typowe , Fantomas 4/09/16 19:40
    nudne... eee tzn stonowane :) oraz jeżeli gładkie to bardzo śliskie płytki ... coś jeszcze ?

    .... jezeli nie wyłapałes(aś)
    złosliwosci to przeczytaj raz
    jeszcze ...

    1. one sa takie lekko chropowate, hu.... ogolnie bo ani to antyposlizgowe, ani fajne do mycia , chris_gd 4/09/16 21:30
      bo lapie w kazdy syf, a juz guma do żucia to prawdziwe wyzwanie dla zyletki

      Pozdrawiam

  4. Żeby nowego wątku nie zakładać - a to naszym herosom poszło w Kazachstanie... , Chrisu 4/09/16 19:54
    LOL.

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. lipa straszan, tak czulem, ze tak bedzie, zazwyczaj po dobrych meczach albo , chris_gd 4/09/16 21:31
      imprezie przypada kryzys, tym bardziej wiekszosc z nich albo nie gra albo wchodzi z lawki, krychowiak, kapustka, blaszczykowski, to na razie jedna noga na wakacjach

      Pozdrawiam

  5. z wlasnego doswiadczenia , Okota 4/09/16 21:22
    male plytki = duzo fug = duzo miejsc przecieku...
    taras zawsze zaczynie przeciekac, ten z wieksza iloscia fug wczesniej.

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

    1. niestety wiem... Po roku zaczęło przeciekać , Chrisu 4/09/16 21:38
      teraz facet robi e ramach reklamacji...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    2. Jak ujowo podłoże przygotowałeś, to i przecieka :) , fiskomp 4/09/16 22:30
      Warstwa przeciwwodna i nic nie przecieknie, ale niestety to musi kosztować. Szkłem zada nie podetrzesz, choć czasem można próbować.

      1. jest szklo tzw , Okota 5/09/16 00:42
        wodne :D i nim.. umyjesz:P i beton zabezpieczysz:D

        Dyslektyka błąd nie pyka...
        RTS wszechczasów:
        Supreme Commander

        1. Taaaaa Bob Budowniczy w całej krasie :) A potem biadolenie, że kapie na nosek. , fiskomp 5/09/16 10:01
          Mam nadzieję, że pisałeś to pod humorek, a nie z autopsji, bo jeżeli tak zrobiłeś, to witki opadają :P

  6. eee zainwestuj to płytki do kotłowni są , Emios 5/09/16 09:18
    12345

  7. hmm , w1lko 5/09/16 22:26
    na taras to deska kompozytowa, plytka zawsze odejdzie.

  8. JA bym ci odradził wogóle jakiekolwiek płytki na taras. , ptoki 6/09/16 08:17
    Problem jest podwójny:
    1. Prawie każda płytka jak mokra i zapiaszczona lub oblodzona będzie śliska.
    2. Zawsze woda ci podejdzie od spodu i plytki odejdą. A zrobić tak aby woda sciekała nie jest łatwo.

    Albo sobie wylejesz niewielki wieniec z drenażem i w to nasypiesz żwirku/piasku i na to plytki chodnikowe albo wylać całość i nakłaść otoczaków.
    Taki lub drobniejsze:
    http://1.bp.blogspot.com/...iar-niestandardowy.jpg

    Jak dasz deski to będziesz sie mordować z ich konserwacją.
    Jak dasz plytki to odejdą. Jak nie po dwu latach to po pięciu.

    Ewentualnie daj barwiony i polerowany beton. Ale to dosyć drogie i nie każdy majster ci zrobi...

    1. póki co facet który robił , Chrisu 6/09/16 21:14
      robi to jeszcze raz (twierdzi, że nigdy mu się tak nie przytrafiło) - zobaczymy...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL