Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ligand17 09:44
 » Markizy 09:44
 » Robek 09:41
 » ARTi 09:40
 » Sherif 09:32
 » Sociu 09:28
 » jablo 09:27
 » rrafaell 09:13
 » wrrr 09:11
 » ProSavage 09:06
 » maddog 09:01
 » KHot 08:59
 » Syzyf 08:59
 » b0b3r 08:52
 » rooter666 08:51
 » XepeR 08:49
 » MARtiuS 08:48
 » DJopek 08:34
 » Artaa 08:33
 » emigrus 08:33

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Gwarancja, ile czasu ma serwis na usunięcie usterki? , Liu CAs 22/12/16 11:37
Hejka,

Wysłałem 1 grudnia (2 grudnia sprzęt dotarł do serwisu) amplituner na gwarancji. Według informacji na stronce http://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/Warunki_gwarancji na usunięcie usterki mają 14 dni, więcej jeżeli będzie niezbędne sprowadzenie części.
Wczoraj dzwoniłem do serwisu i zostałem poinformowany że ''ticket jest otwarty, ale mamy dużo zgłoszeń, dlatego prosimy o cierpliwość''.
Ile zgodnie z ''prawem'' przysługuje im czasu na naprawę urządzenia i co jeśli nie wyrobią się w tym czasie?

Pozdro
LiuCAs

-= parówkowym skrytożercom,
mowimy NIE =-

  1. Tyle ile napisali w gwarancji. , Matti 22/12/16 11:52
    Niezbyt możesz im cokolwiek zrobić. Trzeba było skorzystać z rekojmi, chociaż tam tylko jest termin na poinformowanie czy uznają reklamację czy nie. Termin na naprawę nie jest oznaczony.

    1. Rekojmia? , Liu CAs 22/12/16 19:16
      Sprzet popsul sie po poltora roku uzytkowania, wiec na rekojmie chyba za pozno. Coz, pozostaje nic innego jak czekac.

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

      1. rękojmia od grudnia 2014 , Matti 22/12/16 19:27
        trwa 2 lata.

        1. ale po roku , Killer 22/12/16 20:54
          to on musi udowodnić że wada tkwiła w produkcie, w praktyce mało wykonalne

          Kiedyś normą był ogół a nie margines...

          1. to pozostaje się ciurlać z gwarancją... , Matti 23/12/16 10:01
            A co do udowodnienia, można to przecież wykazać, nie jest to niemożliwe.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL