Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » yanix 02:26
 » PaKu 02:20
 » metacom 02:18
 » xpx 02:17
 » Shark20 02:14
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » Visar 00:43
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03
 » bagi_glog 00:02

 Dzisiaj przeczytano
 41130 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[moto] Czy ma ktoś z was doświadczenia z uturbianiem swojej bmki E60 lub nowszej? , Venom79 16/02/17 20:03
Cześć.

Jak w temacie. Jeśli ktoś to przerabiał i chciałby pomóc informacją/podzieleniem się doświadczeniem to poproszę. Najlepiej na priv. Jakaś sprawdzona firma tuningowa? Nie chcę jakiejś lipy, bo u mnie nie ma przebacz - samochód będzie dostawał mocno po tyłku.
Jest E61 3.0 benzyna 270KM Xdrive automat - cel to 400-500 KM i do 600 Nm.
Budżet nie jest zbyt istotny - zależy od tego co można osiągnąć, ale z 20-30K się liczę.
Jeśli nie w Polsce, to może coś sprawdzonego u Niemców niedaleko Berlina? Ale to ostateczność - nie wiem czy mi się będzie chciało jechać.

Lewy pas to nie kółko różańcowe.

  1. hmm , Piratez 16/02/17 20:09
    nigdy nie lubilem takich protez - nie w bmw
    sprzedaj i kup m5

    wiem nie pomoglem :)

    1. Mka odpada , Venom79 16/02/17 20:39
      to co jest w sensownych pieniądzach, to zjeżdzone
      to co jeszcze by uszło, to ze 100K musiałbym dołożyć
      Mój silnik na 100K przebiegu, więc jeszcze sporo przed nim, a jeszcze parę miesięcy wymieniłem wtryski na nowe najnowszej generacji. Chcę to wykorzystać. Teraz wiem co mam - auto jest doinwestowane.

      Poza tym V8-ki mają za ciężkie przody jak dla mnie, mam Audi S6 i nie pasuje mi zbyt ciężki przód. Cokolwiek by się nie działo, to V8 odpada, teraz chcę się pobawić 6-tką z turbami.
      Swapy odpadają - nie wezmę używki silnika, chcę włożyć do swojego tylko nowe części.
      Kosiarz - Te 400-500KM to nie tak dużo (200-250KM na ośkę).

      Lewy pas to nie kółko różańcowe.

      1. Korekta... , Wolf 17/02/17 00:19
        M5 e60 ma 5l V10, nie V8...

        Vey iz mir!

        1. racja, wiem o tym , Venom79 17/02/17 07:25
          dlatego Mki z okresu mojej E61 całkowicie wykreśliłem, tak samo Audi S6/RS6 z tych lat - też V10
          Mki w nowszej budzie mają już V8, ale to też mi nie pasuje
          Lubię dźwięk i pracę V8 (dlatego trzymam jeszcze swoją S8-kę C5), ale do mojego stylu jazdy potrzebuję auta trochę lżejszego i bardziej żwawego. Poza tym na Mkę z V8 mnie nie stać, a dobre bazowe auto już mam, które za parę dych może działać tak jak by mi się marzyło, także spróbuję iść w tę stronę.

          Lewy pas to nie kółko różańcowe.

          1. so w koncu , elliot_pl 17/02/17 13:05
            s6 c5 czy s8 d2, d3 lub d4? :P

            momtoronomyotypaldollyochagi...

            1. S6 C5 Avant , Venom79 17/02/17 17:23
              *literówka
              Ale to i tak nie jest istotne odnośnie tematu.

              Lewy pas to nie kółko różańcowe.

              1. wiem , elliot_pl 17/02/17 17:40
                ze w kontekscie tematu nieistotne, ale po prostu notatki mi sie nie zgadzaly :D

                momtoronomyotypaldollyochagi...

                1. Mi się też nie zgadza , NimnuL-Redakcja 18/02/17 06:49
                  ze Venom jeździ Samsungiem. I tu na dodatek modelem przedpremierowym ;)

                  Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                  siedziałbym przed komputerem przy
                  świeczkach.

  2. a nie lepiej , elliot_pl 16/02/17 20:10
    albo kupic 535i, albo poszukac bebechow na przekladki?

    momtoronomyotypaldollyochagi...

    1. Popieram , ligand17 17/02/17 08:24
      silnik 35i w tym modelu ma naprawdę duży potencjał OC. Podobno można z niego wycisnąć 700KM.

      1. nie planuję zmieniać auta , Venom79 17/02/17 10:32
        dopiero co zmieniłem
        A przekładki z używanego auta nie będę robił, w grę wchodzą tylko nowe części - osprzęt itp.
        Jeśli miałbym zmieniać auto, to pewnie za jakiś odległy czas. Aktualnie chcę tylko poprawić to co mam, bo mój egzemplarz jest doinwestowany (nie licząc 1 rzeczy, którą jeszcze muszę zrobić).

        Lewy pas to nie kółko różańcowe.

        1. Rozumiem , ligand17 17/02/17 11:26
          Zajrzyj do Rogalottiego na Okęciu - może Ci przypasuje.

  3. a może , LooKAS 16/02/17 20:14
    supercharger?

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

  4. znam , bajbusek 16/02/17 20:15
    odezwę się na priv :)

    1. spoko , Venom79 16/02/17 20:41
      dzięki

      A nie robią tylko VAGów? Bo z VAGiem to bez problemu, a bmki to ciężko. Coś przy Katowicach znalazłem, ale może coś z naszych warszawskich okolic się znajdzie?

      Lewy pas to nie kółko różańcowe.

      1. tutaj , bajbusek 16/02/17 22:03
        http://ecu-performance.com.pl

        spytaj ... bylem u nich z honda ..
        tani nie są ...

      2. do tych dzwonilem , bajbusek 16/02/17 22:10
        oni sie chyba dopiero wprowadzili do wawy
        https://www.pp-performance.de/mobile/pl/home

      3. a Ci robią , bajbusek 16/02/17 22:16
        wszystko jak maja czas...

        http://www.autokuznia.pl

        znam ich z forum cupry, w ecu mi ich polecili.

        Potrzebujesz projektu, gotowca pod e6x chyba nie ma - jak dla mnie koszt nie bedzie problemem ale np skrzynia automatyczna moze byc do wymiany bo nie wytrzyma Nm. Ja mam mokra skrzynie u siebie i zwiekszajac cisnienie doladowania na turbinie zwiekszaja cisnienie oleju w skrzyni dsg + przeprogramowywuja i skrzynie i ECU silnika

        1. dzięki za namiary , Venom79 17/02/17 07:20
          skrzynia z tego co wiem wytrzymuje do 600Nm, ale mogę się mylić - w każdym razie w firmie tuningowej powinni to wiedzieć, więc się okaże

          Lewy pas to nie kółko różańcowe.

  5. ostro chcesz poszalec , Kosiarz 16/02/17 20:30
    mysle ze jednak moze byc ciezko w takim budzecie.

    ja swojego robilem w cinsoft.pl ale tylko program 130@164 - tyle ze jak rozmawialem to daloby rade 200+ przy kombinowanej turbinie wyciagnac... cena ~10k. 270@400 to juz inny sport... polowe samochodu bedziesz musial wymienic. nie lepiej poszukac M'ki? idealnie sie wpasowywuje w Twoje wymagania ;)

    Ale urwal...

    1. cały czas mnie kuszą szybsze autka , Venom79 16/02/17 20:49
      taki bym sobie teraz kupił (ale niestety brak napędu 4x4 go wyklucza), a dodatkowo mam już bana on żony na zakup samochodów na ten rok z możliwością przedłużenia.
      https://goo.gl/lOSdlL

      Także chcąc obejść bana chyba nie będę miał wyjścia i będę musiał pójść w tuning mojego.

      Lewy pas to nie kółko różańcowe.

      1. masz Ci los ;D , Kosiarz 16/02/17 21:47
        podmien na M w takim samym kolorze - nie zorientuje sie :)

        pochwal sie jak juz zrobisz ^^

        Ale urwal...

      2. koledzy mają niestety racje , bajbusek 16/02/17 22:19
        pewne modele sa idealne do tuningu a pewnych sie nie oplaca ... sprawdz zanim wyrzucisz kase a efekt koncowy bedzie slaby. Lepiej rok sie pomecz i kup Mke ;)

        1. Mka , Adex1234 17/02/17 07:14
          jest dość droga w utrzymaniu, silnik dość skomplikowany w budowie i dużo nowatorskich rozwiązań

          http://hwbot.org/user/adex1234

          1. A do tego awaryjna. , laciak88 17/02/17 14:13
            Zapewne nie tylko panewki są problemem. Nie mówiąc już o dziesięciu przepustnicach.

            "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
            life's problems."

  6. zanim zaczniesz zabawę , Adex1234 17/02/17 07:06
    zorientuj się ile wytrzyma skrzynia, bo tutaj będziesz miał hamulec - w BMW tak jak w Audi chyba były skrzynie ZF 6HP. W słabszych silnikach 6HP19 i 6HP21 a w mocniejszych 6HP26 i 6HP28. Wymiana oleju co 60 tys. max. Jak za dużo podniesiesz to skrzynia może szybko klęknąć.

    http://hwbot.org/user/adex1234

  7. tez , sajmon.n 17/02/17 09:04
    w http://www.jdl-performance.com/ robią grube auta więc może oni

  8. Teraz się zastanawiam... , Wolf 17/02/17 23:02
    Czy ty mas tam N53B30-O0?
    Moja kobieta miała go kilka lat temu w E92 330i , z tego co pamietam nie działa on fajnie z turbo i generalnie fabryka wyciąga z niego już prawie wszystko ci możliwe zachowując jakieś ramy bezpieczeństwa.
    Mogę się mylić, bo nie mamy już tych samochodów i mocno się tym nie interesowałem, ale do współpracy z turbo obojętne czy fabrycznym czy nie, stworzona została seria N54.

    Vey iz mir!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL