TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Media Markt - gwarancja czy rękojmia? zepsuty tv... , DJopek 11/05/17 20:21 Hej
Niestety niedawno zakupiony TV Panasonic 58DX750 się zepsuł :(
W czasie oglądania pojawił się biały ekran i tyle - dźwięk leci w tle, nie pojawia się menu, widać po natężeniu ekranu że po nawigacji / przełączaniu źródeł coś się zmienia i reaguje ale ciągle nic oprócz białego panelu nie ma.
I teraz może macie doświadczenie co lepiej - zgłaszać reklamacje do producenta czy skorzystać z rękojmi z żądaniem wymiany na nowy lub odstąpienia od umowy? Czy MM robi jakieś problemy z rękojmią?TV kupiony pół roku temu.- poczytaj , komisarz 11/05/17 20:39
https://pl.wikipedia.org/wiki/R%C4%99kojmia
mozesz zadac, ale oni moga wyslac do naprawy i tyle.Komisarz Ryba - wiem - bardzie mi chodzi o praktyki stosowane w MM , DJopek 11/05/17 20:46
Niektóre firmy nie mają ochoty bawić się w takie przepychanki i wymieniają towar od ręki lub odstępują od umowy - akurat nie mam doświadczenia jak robi Media Markt...- Kiedyś może tak, teraz raczej zapomnij. , fiskomp 11/05/17 23:08
Ja naprawiałem tv Szajsunga zakupionego w MM. lepiej samemudac do autoryzowanego serwisu, bo MM i tak tam go wysyła, co trwa odpowiednio dłużej. Wymiana płyty głównej w serwisie trwała 5 dni.- u mnie serwis Samsunga , majek 12/05/17 13:09
przyjechał na miejsce i w domu wymienili płytę. Zobacz, czy masz serwis Panasonica w swoim mieście i do nich bezpośrednio dzwoń (musisz mieć tylko podbitą gwarancję z datą zakupu)
... ale jak to?!
- koledzy trochę przesadzaja , Killer 12/05/17 05:34
rób z rękojmi bo nawet jeśli teraz pójdzie do serwisu, to jeśli usterka się powtórzy muszą Ci oddać kasę lub wymienić na nowy.Kiedyś normą był ogół a nie margines... - Dosyć dawno temu , JOTEM 12/05/17 11:16
W czasach, kiedy telewizory 42 cale były jeszcze dobrem luksusowym znalazłem wadę produkcyjną w plaźmie Samsunga. Obraz przy wyświetlaniu obrazu ze źródeł cyfrowych miał brzydki artefakt zielony przy przejściach koloru czerwonego. twarze ludzkie wyglądały obrzydliwie. Kontaktowałem się od razu z serwisem Samsunga z pominięciem MM. Wymienili pół telewizora, potrzebowali na to 4 tygodni, po czym TV wrócił bez żadnej zmiany. od razu go zabrali ponownie i po dwóch tygodniach dostałem telefon z serwisu Samsunga, w którym miły pan - kierownik serwisu jak się opisywał, przez kwadrans tłumaczył mi, że w plazmach to obraz nie jest tworzony jak w LCD i kineskopach poprzez złożenie z punktów RGB, tylko plazma jest pobudzana do świecenia od razu w odpowiednim kolorze i te artefakty to normalne działanie, dlatego widzę je na wszystkich modelach Samsunga (miałem miesiąc czekania na serwis, więc połaziłem po sklepach z laptopem). Jak wysłałem mu zdjęcia makro ekranu z widoczną matrycą RGB, to naskoczył, że ja mu tu fotografuję ekran innego TV. Po tej rozmowie zażądałem zwrotu Tv, pojechałem z nim do MM i za godzinę miałem pieniądze z powrotem w ręku, z jednym warunkiem - wydam je w MM. Kupiłem nieco tańszą plazmę LG i żadnych "plazmowych" artefaktów nie miałem, a TV działa do dziś (po wymianie kondensatorów po 9 latach).
Kontakt z serwisem nie zawsze jest najlepszy, MM stanął wtedy na wysokości zadania.
Pzdr.Poryjemy..zrobaczymy |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|