Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » elliot_pl 16:31
 » Artaa 16:30
 » Sherif 16:30
 » soyo 16:30
 » NWN 16:29
 » Kenny 16:27
 » KHot 16:22
 » hokr 16:17
 » PaKu 16:14
 » Tomasz 16:08
 » myszon 16:08
 » NimnuL 16:05
 » exmac 15:54
 » bajbusek 15:54
 » SebaSTS 15:52
 » Venom79 15:50
 » metacom 15:49
 » DYD 15:49
 » AdiQ 15:48
 » DJopek 15:47

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

GSM Play i pytanie o formę rezygnacji z aneksu.. , malyy 6/06/17 19:00
do umowy, przedłużenia, tylko w salonie czy istnieje inna możliwość Fax, list ?
Dodam ze nie mam możliwości stawić? się w salonie?

Pozdrawiam Andrzej

  1. zawsze możesz wysłac polecony , Doczu 6/06/17 19:19
    Podajesz swoje dane, hasło, nr telefonu i czasem nr aneksu jeśli jest, podpisujesz się i ślesz najpóźniej 30 dni przed końcem umowy.

    1. przy czym list musi dotrzeć do adresata , Matti 6/06/17 20:30
      na te 30 dni przed.

  2. chyba rezygnacja z umowy , Carat 6/06/17 21:50
    bo nie ma czegoś takiego jak rezygnacja z aneksu.

    Pytanie zasadnicze, czy chcesz zachować numer, czy z niego zrezygnować, bo też musisz o tym pamiętać.

    Domyślnie okres wypowiedzenia to jeden okres rozliczeniowy ze skutkiem na koniec okresu, więc odpowiednio wcześniej wysyłasz wypowiedzenie listem poleconym jeśli chcesz zrezygnować z numeru lub zachować numer i przejść do oferty Play na kartę.
    W przypadku przenoszenia numeru do innego operatora to przy składaniu wniosku wybierasz opcję przeniesienia na koniec okresu promocyjnego u dotychczasowego operatora i po problemie.
    Proste jak budowa cepa ;-)

    1. właśnie z przedłużenie umowy , malyy 6/06/17 22:06
      Play Rodzina stało się to 25 maja, dokumenty dotarły dzisiaj listem zwykłym a nie kurierem jak było zapowiedziane, umowa (przedłużenie) zawarta online, termin rezygnacji 14 dni, chcę zostać przy starej by móc za miesiąc zrezygnować z usług Play. Sprawę komplikuje fakt ze nie ma mnie w kraju, stąd pytanie

      Pozdrawiam Andrzej

      1. ogarnij sie :) , Kenny 6/06/17 23:27
        http://www.play.pl/..._na_odleglosc_2016-06-23.pdf

        "Do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
        dochodzi w chwili, gdy Klient złoży podpis
        pod dwoma egzemplarzami umowy"


        Jak nic nie podpisales i nie odeslales, to nie masz od czego odstępowac.


        A jesli jednak zawarles jakas umowe to:

        "Konsument może odstąpić od umowy o świadczenie
        usług telekomunikacyjnych lub od umowy sprzedaży
        bez podania przyczyny, składając stosowne
        oświadczenie w terminie 14 dni (o zachowaniu terminu
        decyduje data złożenia oświadczenia)"


        A gdyby pdf Playa byl niestrawny (choc jest napisany calkiem calkiem), to obowiazuja Cie ogolne przepisy do umow o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych zawieranych poza lokalem przedsiebiorstwa. Czyli 14 dni, decyduje data wyslania - wysylasz polecony z ZPO i git.

        .:Pozdrowienia:.

        1. ogarnąłem się i zkorzystałem z linka , malyy 7/06/17 21:53
          jest tam taki punkt
          2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może
          zostać:
          a. przesłane na adres: Sklep Internetowy Play,
          ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa;
          b. przesłane na adres e-mail
          c. złożone przez serwis Play24 (www.24.play.pl);
          d. przekazane do Obsługi Klienta Play pod numerem
          telefonu *500 lub 790 500 500.
          Można sprawę załatwić od telefonu, punkt d.

          I jak w tym wątku napisało kilka osób Biuro Obsługi żyje swoim życiem, każdy konsultant udziela inne informacje. Dzięki wszystkim za informacje, myślę że sprawę już załatwiłem, choć po ostatnich doświadczeniach z Play może być nadal różnie.

          Pozdrawiam Andrzej

          1. teraz jeszcze powinienem.. , malyy 7/06/17 22:24
            skorzystać ze słownika :)

            Pozdrawiam Andrzej

            1. one step at a time , Kenny 7/06/17 22:51
              ;))

              .:Pozdrowienia:.

          2. zawsze najlepiej , Carat 8/06/17 17:55
            wybierać wariant, który zapewnia łatwą opcję archiwizacji, sprawdzenia treści i ustalenia daty zgłoszenia.

            W związku z tym zgłoszenia telefoniczne z reguły odrzucam, bo o ile możesz zapisać datę i godzinę to nie znasz dokładnej treści i w sytuacji spornej może być problem z udowodnieniem swoich racji.
            Jeśli jest możliwość to wybieram maila lub konto www + zrzuty ekranu, co może się przydać jeśli sprawa będzie wymagała złożenia reklamacji.

            1. wiem ... , malyy 8/06/17 21:37
              email też wysłałem z rezygnacją :)
              rano dzisiaj zadzwonił BOK i potwierdził rezygnację

              Pozdrawiam Andrzej

      2. aha, nie chce mi sie juz szukac , Kenny 6/06/17 23:29
        ale chyba za okres od podpisania do dnia w ktorym dotrze do nich Twoje odstapienie, nalezy im sie proporcjonalna oplata abonamentowa. Pamietaj, ma byc polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, a nie sam polecony.

        .:Pozdrowienia:.

        1. wystarczy zwykły polecony , Carat 7/06/17 13:13
          Przesyłka jest rejestrowana, więc widać, czy i kiedy została odebrana dlatego potwierdzenie odbioru nie jest potrzebne i w tym względzie formalnie nic nie zmienia.

          Proporcjonalna opłata abonamentowa należy się tylko jeśli nowa umowa weszła w życie w okresie między momentem podpisania umowy a momentem jej wypowiedzenia no i jest to chyba oczywiste i nikogo nie powinno dziwić, że za ten okres musi zapłacić.

          W niektórych firmach załatwiałem przedłużenie umowy na gębę, czyli przez telefon, a na maila przychodziły tylko potwierdzenia zawarcia nowej umowy, więc nie musiałem nic podpisywać. Ale być może w Play ich procedury są inne.

      3. to pisz wszystko od razu , Carat 7/06/17 13:01
        a tak to napiłeś skrótowo, że myślałem, że chodzi o starą umowę, przedłużoną potem aneksem i wkrótce Twoja umowa wygasa.

        W przypadku umowy zawartej w salonie to umarł w butach, masz cyrograf i czekasz 2 lata na koniec.
        W przypadku przedłużenia przez telefon, czy przez internet to przysługuje odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni.
        Skoro zawarłeś umowę online to również online powinieneś mieć możliwość rezygnacji.
        Nie znam w tym względzie systemu Play, ale jeśli nie ma jakiejś opcji na odstąpienie od umowy w panelu www to spróbowałbym wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy po zalogowaniu do panelu www ze stosownym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.

        Formalnie okres 14 dniowy biegnie od dnia w którym otrzymałeś potwierdzenie zawarcia umowy. Jeśli umowę zawarłeś 25 maja, a potwierdzenie zawarcia tej umowy dostałeś na maila lub pisemnie dopiero np. 6 czerwca to w teorii od 6 czerwca masz 14 dni.

        Ale 14 dni od 25 maja mija 4 czerwca, więc bezpieczniej jest załatwić tę sprawę do 4 czerwca, bo wtedy na 100% jesteś kryty i Play nie znajdzie żadnej wymówki.
        List zwykły jest przesyłką nierejestrowaną, więc nie ma żadnego potwierdzenia kiedy go w rzeczywistości otrzymałeś, a wtedy operator może robić pod górkę i liczyć, że jako uległy klient przyjmiesz cyrograf na 2 lata.

        Polecony z zagranicy może nie dotrzeć do 4 czerwca, więc moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest w/w zgłoszenie przez panel www.
        Po wysłaniu zgłoszenia zrób zrzut ekranu z widocznym numerem, treścią oraz datą na wypadek jeśli w dziwnych okolicznościach to zgłoszenie zniknie z Twojego panelu www.

      4. Ae po co kombinować, , piotrszach 7/06/17 13:13
        zadzwoń na BOK i wszystkiego się dowiesz. Zrezygnować z umowy może wysyłają e-mail (sam tak zrobiłem).

        1. BOK , Carat 7/06/17 13:17
          to temat rzeka i nie zawsze to co tam powiedzą jest zgodne z rzeczywistością w 100%.

          W przypadku sytuacji spornych to obowiązuje regulamin, a nie to co powiedział pracownik BOK, choć może to być przesłanka na korzyść klienta o ile znamy datę i godzinę połączenia na którą możemy się powołać przy odwołaniu itp.

          1. jako ciekawostkę , Carat 7/06/17 13:20
            powiem, że kiedyś miałem jeden problem i dzwoniąc 3x do BOK Play to usłyszałem 3 różne wersje. Laik musi sobie wtedy losowo wybrać tę prawdziwą ;-) Świadomy klient walczy o swoje prawa w ramach możliwości jakie posiada.

            1. Ale ja nie zmuszam do , piotrszach 7/06/17 13:38
              wierzenia we wszystko co powie BOK, metodę rezygnacji to chyba jednak są w stanie podać? Z resztą o ile dobrze pamiętam, to sposoby na wycofanie z umowy są podane na stroni operatora GSM.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL