TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
GSM Play i pytanie o formę rezygnacji z aneksu.. , malyy 6/06/17 19:00 do umowy, przedłużenia, tylko w salonie czy istnieje inna możliwość Fax, list ?
Dodam ze nie mam możliwości stawić? się w salonie?Pozdrawiam Andrzej - zawsze możesz wysłac polecony , Doczu 6/06/17 19:19
Podajesz swoje dane, hasło, nr telefonu i czasem nr aneksu jeśli jest, podpisujesz się i ślesz najpóźniej 30 dni przed końcem umowy.- przy czym list musi dotrzeć do adresata , Matti 6/06/17 20:30
na te 30 dni przed.
- chyba rezygnacja z umowy , Carat 6/06/17 21:50
bo nie ma czegoś takiego jak rezygnacja z aneksu.
Pytanie zasadnicze, czy chcesz zachować numer, czy z niego zrezygnować, bo też musisz o tym pamiętać.
Domyślnie okres wypowiedzenia to jeden okres rozliczeniowy ze skutkiem na koniec okresu, więc odpowiednio wcześniej wysyłasz wypowiedzenie listem poleconym jeśli chcesz zrezygnować z numeru lub zachować numer i przejść do oferty Play na kartę.
W przypadku przenoszenia numeru do innego operatora to przy składaniu wniosku wybierasz opcję przeniesienia na koniec okresu promocyjnego u dotychczasowego operatora i po problemie.
Proste jak budowa cepa ;-)- właśnie z przedłużenie umowy , malyy 6/06/17 22:06
Play Rodzina stało się to 25 maja, dokumenty dotarły dzisiaj listem zwykłym a nie kurierem jak było zapowiedziane, umowa (przedłużenie) zawarta online, termin rezygnacji 14 dni, chcę zostać przy starej by móc za miesiąc zrezygnować z usług Play. Sprawę komplikuje fakt ze nie ma mnie w kraju, stąd pytaniePozdrawiam Andrzej - ogarnij sie :) , Kenny 6/06/17 23:27
http://www.play.pl/..._na_odleglosc_2016-06-23.pdf
"Do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
dochodzi w chwili, gdy Klient złoży podpis
pod dwoma egzemplarzami umowy"
Jak nic nie podpisales i nie odeslales, to nie masz od czego odstępowac.
A jesli jednak zawarles jakas umowe to:
"Konsument może odstąpić od umowy o świadczenie
usług telekomunikacyjnych lub od umowy sprzedaży
bez podania przyczyny, składając stosowne
oświadczenie w terminie 14 dni (o zachowaniu terminu
decyduje data złożenia oświadczenia)"
A gdyby pdf Playa byl niestrawny (choc jest napisany calkiem calkiem), to obowiazuja Cie ogolne przepisy do umow o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych zawieranych poza lokalem przedsiebiorstwa. Czyli 14 dni, decyduje data wyslania - wysylasz polecony z ZPO i git..:Pozdrowienia:. - ogarnąłem się i zkorzystałem z linka , malyy 7/06/17 21:53
jest tam taki punkt
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może
zostać:
a. przesłane na adres: Sklep Internetowy Play,
ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa;
b. przesłane na adres e-mail
c. złożone przez serwis Play24 (www.24.play.pl);
d. przekazane do Obsługi Klienta Play pod numerem
telefonu *500 lub 790 500 500.
Można sprawę załatwić od telefonu, punkt d.
I jak w tym wątku napisało kilka osób Biuro Obsługi żyje swoim życiem, każdy konsultant udziela inne informacje. Dzięki wszystkim za informacje, myślę że sprawę już załatwiłem, choć po ostatnich doświadczeniach z Play może być nadal różnie.Pozdrawiam Andrzej - teraz jeszcze powinienem.. , malyy 7/06/17 22:24
skorzystać ze słownika :)Pozdrawiam Andrzej - one step at a time , Kenny 7/06/17 22:51
;)).:Pozdrowienia:.
- zawsze najlepiej , Carat 8/06/17 17:55
wybierać wariant, który zapewnia łatwą opcję archiwizacji, sprawdzenia treści i ustalenia daty zgłoszenia.
W związku z tym zgłoszenia telefoniczne z reguły odrzucam, bo o ile możesz zapisać datę i godzinę to nie znasz dokładnej treści i w sytuacji spornej może być problem z udowodnieniem swoich racji.
Jeśli jest możliwość to wybieram maila lub konto www + zrzuty ekranu, co może się przydać jeśli sprawa będzie wymagała złożenia reklamacji.- wiem ... , malyy 8/06/17 21:37
email też wysłałem z rezygnacją :)
rano dzisiaj zadzwonił BOK i potwierdził rezygnacjęPozdrawiam Andrzej
- aha, nie chce mi sie juz szukac , Kenny 6/06/17 23:29
ale chyba za okres od podpisania do dnia w ktorym dotrze do nich Twoje odstapienie, nalezy im sie proporcjonalna oplata abonamentowa. Pamietaj, ma byc polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, a nie sam polecony..:Pozdrowienia:. - wystarczy zwykły polecony , Carat 7/06/17 13:13
Przesyłka jest rejestrowana, więc widać, czy i kiedy została odebrana dlatego potwierdzenie odbioru nie jest potrzebne i w tym względzie formalnie nic nie zmienia.
Proporcjonalna opłata abonamentowa należy się tylko jeśli nowa umowa weszła w życie w okresie między momentem podpisania umowy a momentem jej wypowiedzenia no i jest to chyba oczywiste i nikogo nie powinno dziwić, że za ten okres musi zapłacić.
W niektórych firmach załatwiałem przedłużenie umowy na gębę, czyli przez telefon, a na maila przychodziły tylko potwierdzenia zawarcia nowej umowy, więc nie musiałem nic podpisywać. Ale być może w Play ich procedury są inne.
- to pisz wszystko od razu , Carat 7/06/17 13:01
a tak to napiłeś skrótowo, że myślałem, że chodzi o starą umowę, przedłużoną potem aneksem i wkrótce Twoja umowa wygasa.
W przypadku umowy zawartej w salonie to umarł w butach, masz cyrograf i czekasz 2 lata na koniec.
W przypadku przedłużenia przez telefon, czy przez internet to przysługuje odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni.
Skoro zawarłeś umowę online to również online powinieneś mieć możliwość rezygnacji.
Nie znam w tym względzie systemu Play, ale jeśli nie ma jakiejś opcji na odstąpienie od umowy w panelu www to spróbowałbym wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy po zalogowaniu do panelu www ze stosownym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni.
Formalnie okres 14 dniowy biegnie od dnia w którym otrzymałeś potwierdzenie zawarcia umowy. Jeśli umowę zawarłeś 25 maja, a potwierdzenie zawarcia tej umowy dostałeś na maila lub pisemnie dopiero np. 6 czerwca to w teorii od 6 czerwca masz 14 dni.
Ale 14 dni od 25 maja mija 4 czerwca, więc bezpieczniej jest załatwić tę sprawę do 4 czerwca, bo wtedy na 100% jesteś kryty i Play nie znajdzie żadnej wymówki.
List zwykły jest przesyłką nierejestrowaną, więc nie ma żadnego potwierdzenia kiedy go w rzeczywistości otrzymałeś, a wtedy operator może robić pod górkę i liczyć, że jako uległy klient przyjmiesz cyrograf na 2 lata.
Polecony z zagranicy może nie dotrzeć do 4 czerwca, więc moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest w/w zgłoszenie przez panel www.
Po wysłaniu zgłoszenia zrób zrzut ekranu z widocznym numerem, treścią oraz datą na wypadek jeśli w dziwnych okolicznościach to zgłoszenie zniknie z Twojego panelu www. - Ae po co kombinować, , piotrszach 7/06/17 13:13
zadzwoń na BOK i wszystkiego się dowiesz. Zrezygnować z umowy może wysyłają e-mail (sam tak zrobiłem).- BOK , Carat 7/06/17 13:17
to temat rzeka i nie zawsze to co tam powiedzą jest zgodne z rzeczywistością w 100%.
W przypadku sytuacji spornych to obowiązuje regulamin, a nie to co powiedział pracownik BOK, choć może to być przesłanka na korzyść klienta o ile znamy datę i godzinę połączenia na którą możemy się powołać przy odwołaniu itp.- jako ciekawostkę , Carat 7/06/17 13:20
powiem, że kiedyś miałem jeden problem i dzwoniąc 3x do BOK Play to usłyszałem 3 różne wersje. Laik musi sobie wtedy losowo wybrać tę prawdziwą ;-) Świadomy klient walczy o swoje prawa w ramach możliwości jakie posiada.- Ale ja nie zmuszam do , piotrszach 7/06/17 13:38
wierzenia we wszystko co powie BOK, metodę rezygnacji to chyba jednak są w stanie podać? Z resztą o ile dobrze pamiętam, to sposoby na wycofanie z umowy są podane na stroni operatora GSM.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|