Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rooter666 11:01
 » Qjanusz 11:00
 » adolphik 10:59
 » JE Jacaw 10:56
 » pawcio 10:52
 » rainy 10:50
 » ligand17 10:49
 » sofolok 10:44
 » Bonifacyz 10:44
 » jablo 10:40
 » Killer 10:39
 » Artaa 10:35
 » john565 10:23
 » Sherif 10:19
 » GLI 10:15
 » Dexter 10:14
 » mravel 10:11
 » ToM78 10:09
 » KHot 10:03
 » kojot 10:00

 Dzisiaj przeczytano
 36898 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[MOTO] Lakierowanie for dummies- manual? , Demo 22/06/17 20:06
Autko jest stare, ruda się wdziera tu i tam. Dotychczas robiłem takie sprawy u lakiernika, ale wraz ze spadkiem wartości traci to sens. Chciałbym spróbować własnych sił. Zdaję sobie sprawę, że z estetyką wyjdzie różnie, ale priorytet to zabezpieczenie przed dalszym postępem.

Zakładam, że obejdzie się na zaczyszczeniu, podkładzie, lakierze, bezbarwnym. Jak trzeba będzie się bawić we wstawki to już udam się do fachmena. Standard raczej- nadkola, może progi, krawędzie drzwi.

Robił ktoś takie rzeczy? Jakiś manual dla nooba? Rady?

napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(

  1. Demo masz bana na YT ?? Przecież tam tego w uj i trochę. , fiskomp 22/06/17 20:17
    https://www.youtube.com/watch?v=6ZE48EtiJGg Przykłądowo.

    1. no żesz , Demo 22/06/17 20:31
      znowu najciemniej pod latarnią. Wstyd i hańba mi :/

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

      1. :) hehehe, ale wybaczam, bo masz skila w modelarstwie :) , fiskomp 22/06/17 20:42
        123

  2. ja z kolei , Kriomag 23/06/17 22:41
    dzisiaj siedziałem z 2h i sam wymieniałem tłumik końcowy który odmówił posługi w najmniej oczekiwanym momencie.. innym mieście :) mechanicy nie mieli czasu a niektórzy ceny z kosmosu rzucali.. poszedłem do sklepu moto, mieli na stanie ostatnią sztukę, auto podniosłem na lewarku i podłożyłem kilka kawałków krawężnika betonowego aby mi na głowę nie spadło w trakcie szarpania zardzewiałych śrub i udało się xD satysfakcja gwarantowana a portfel jeszcze bardziej ;)
    w nagrodę dorzuciłem nowe kable ngk (niesamowita różnica w pracy silnika, na niskich obrotach jak i wysokich) nie dusi się i nie szarpie jak za mało gazu dodam albo za dużo tylko płynnie przyspiesza :) dodam, że poprzednie kable miały rok i kilkanaście tyś przejechane... oczywiście były noname.

    1. Ale kable masz sezonowane? , ptoki 23/06/17 23:47
      Takie wiesz, motofilskie?

      ;)

      Gratulacje :)

      1. poprzednie , Kriomag 25/06/17 13:13
        założone były noname za 50zł tak więc różnica po zmianie na nowe ngk jest odczuwalna - bo nie gubi iskry jak go depnę, to nie kwestia placebo motofilskiego ;) nie byłem pewny na początku co powoduje szarpanie bo przecież kable i świece były niby nowe, a tu proszę, zaryzykowałem samą zmianę kabli i jak ręką odjął.

        1. Spoko, spoko. Zartowalem tak se. :) , ptoki 25/06/17 15:29
          Kable rzeczywiście czasem zdychaja, styki sie utleniaja, kabel sie kruszy, izolacja ma przebicia.

          Taki urok. Akurat benzyniakowi taka wymiana pomaga. Czasem odczuwalnie a czasem tak se :)

          Tak czy siak koszty nikłe a pozytek ok.

          Ciekaw jestem jak w mojej fiescie. 10 lat juz ma. A świece nie wymieniane wogole :)

          Ostatnio nad nia dumałem i pomyslalem ze moze warto bylo by jej je wymienic...

          1. ostatnio madzia zaczęła mi gasnąć na wolnych , Demo 25/06/17 15:35
            no to kombinuję, szukam, jak doszedłem do kabli WN jak mnie popieściło to heey. Wymieniłem kabelki i tak jak na baku robiłem ~380km to po wymianie bum, 420 :)

            napisalbym swoj config,ale sie nie
            zmiescil:(

  3. robiłem/lubię robić , Pawelec 24/06/17 23:29
    ale pierwsze pytanie jakie się nasuwa to: Jaki ma być efekt końcowy? No i jeszcze jakim dysponujesz sprzętem/pomieszczeniem?(bez podtekstów). Przy pracach blacharskich dobry kompresor to podstawa. Ja mam samodziełkę 250l i do małych prac wystarcza. Małych. Błotnik, nadkola, dół drzwi. Maska już nie. I ja nie dotykam się do metalików. Zwykły lakier wybacza dużo więcej. Ewentualny zaciek się szlifuje i poleruje. Tylko jak zalakierujesz pyłki (stąd pytanie o pomieszczenie) to polerka nie pomoże (stąd pytanie o oczekiwania). Z własnych doświadczeń to wstawiłem 2 reparaturki tylnych błotników wraz z wyrobieniem nadkoli bo ich nie było. Samochodzik kosztował parę stówek, materiały kosztowały więcej, przez 3 lata nie wyszedł żaden purchel choć świadomie popełniałem błędy. Lakierowanie wyszło tak że na pierwszy rzut oka było widać (metalik), potem hobbistycznie zrobiłem koledze tylną klapę w zwykłym kolorze. Położyliśmy 3 warstwy. Po zapolerowaniu trzeba było mocno szukać śladów. Wtedy to była sztuka dla sztuki bo taniej by wyszło poszukać klapy w kolorze. Sporo zależy od wartości pojazdu. Zaraz się będę zabierał za zardzewialca fokusa i zamiast wstawiania progów pójdzie pianka i kit. Braki w nadkolach raczej kit i mata szklana. A za zardzewiałe W210 zabiorę się poważniej - przypomnę sobie jak się spawa mig'iem. Ale elementy wymienne kupię a na lakier zawiozę do komory. I za Kriomag'iem - nie ma to jak satysfakcja . I to mówiłem ja, elektronik, specjalista x-ray.......

    Tom Drwal
    LAS Ltd.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL