Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ngP 09:12
 » kicior 09:03
 » ulan 09:00
 » ligand17 08:54
 » NimnuL 08:53
 » MayheM 08:46
 » Kenny 08:44
 » PeKa 08:42
 » Dexter 08:40
 » Artaa 08:40
 » Flo 08:36
 » Kraszan 08:34
 » Wedelek 08:33
 » Tomasz 08:33
 » DJopek 08:32
 » Sherif 08:26
 » kyusi 08:18
 » JE Jacaw 08:12
 » Katoda Lt 08:04
 » @GUTEK@ 08:00

 Dzisiaj przeczytano
 36865 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[email] rozwiązanie na wspólną skrzynkę pocztową , Tomasz 5/01/18 17:09
Załóżmy, że mam skrzynkę pocztową Oraz kilka dodatkowych kont pocztowych: office, service, itd. w tej samej domenie example.com oraz innych użytkowników a@, b@ itd.

Jakie są opcje, korzystając z IMAP, aby
a - współdzielić konta office@, service@ z innymi użytkownikami, czyli widzą co przyszło i zostało wysłane z tych kont
b - nie musieć konfigurować kont IMAP office@, service@ itd. jako osobne konta pocztowe w Outlooku, Androidzie itd.

Z tego co sprawdziłem, to:
1 - lista dystrybucyjna działa ale robi sie burdel. Czyli tworzę listę dystrybucyjną office @i dodaje do niej adresy a@, b@ itd. Ok, ale trzeba uważać aby w każdy używał: "Odpowiedz wszystkim", żeby odpowiedź trafiła na listę dystr. i potem do każdego usera oraz po czasie maile przychodzące do mnie się dublują, bo też jestem subskrybentem listy...
2 - "zewnętrzne konto" podpięte w koncie głównym. To byłoby ok, ale mój usługodawca pozwala podpiąć tylko POP3, czyli obsługując office@ poprzez tomek@ inni tracą informację co zostało wysłane z office@

https://www.siepomaga.pl/milosz-mosko

  1. To jest zagadka logiczno kombinatoryczna na sobotnie popołudnie , jenot 6/01/18 14:21
    czy rzeczywisty problem ? :-)

    Z tym co przyszło to nie problem rozsyłać na wiele skrzynek tworząc odpowiednie przekierowania.
    Gorzej z tym, żeby wszyscy widzieli co zostało wysłane z office i service ...
    W niektórych klientach poczty można ustawić automatyczne wysyłanie na kilka adresów ale to wymaga konfiguracji na każdym kliencie, który wysyła więc pewnie odpada ..

    Twoje poczynania dążą do zbudowania systemu "ticketowego" i obawiam się, że w żaden sposób nie rozwiążesz tego samymi protokołami pocztowymi nie wspomagając się dodatkowym oprogramowaniem, które będzie :
    a) prowadzić listę ticketów
    b) tak zarządzać skrzynkami pocztowymi by te zachowywały się jak lista ticketów ( czyli jakaś taka dziwaczna synchronizacja ).

    Ale skoro już takie problemy powstały to może czas dojrzeć i przesiąść się na odpowiednie do realizacji tego zadania oprogramowanie i nie kombinować jak "koń pod górę" ...

    Mój podpis max 100 zanaków,
    zabroniony spam oraz reklama.

    1. Można tę zagadkę rozwiązywać w sobotnie popołudnie , Tomasz 6/01/18 14:38
      a pomoże mi rzeczywiście :)

      O ile tickety dla adresu service@ wydają się naturalną konsekwencją to już dla office@ nie. Skończy się pewnie na skonfigurowaniu office@ jako osobnego konta @ u każdego.

      https://www.siepomaga.pl/milosz-mosko

      1. Też jest to rozwiązanie. , jenot 6/01/18 14:52
        Nie bez powodu prawie każdy klient poczty ma możliwość skonfigurowania wielu skrzynek/kont ...

        Mój podpis max 100 zanaków,
        zabroniony spam oraz reklama.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL