Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kriomag 13:35
 » LooKAS 13:35
 » ligand17 13:33
 » rainy 13:30
 » Mariosti 13:30
 » 5eba 13:29
 » Pietka 13:28
 » Kenny 13:28
 » Muchomor 13:28
 » Master/Pe 13:27
 » XTC 13:27
 » sew123 13:26
 » patsm00re 13:25
 » Deus ex m 13:25
 » Mario2k 13:24
 » JE Jacaw 13:24
 » krzysiozb 13:24
 » Arlathan 13:23
 » Kelso1 13:23
 » rulezDC 13:22

 Dzisiaj przeczytano
 13108 postów,
 wczoraj 24987

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

SSD w komputerze bez SATA? , lejnamur 4/11/18 00:00
tak mnie z bratem wzieło w te wolne dni, aby zmontować komputer z dzieciństwa, no i mamy trochę więcej niż to było bo Pentium 4, 256mb, nawet jakieś TNT2 się znalazło, jak na DOS to aż za dużo ale spoko, poszła instalacja windows 98
krzaczy się bo jedyny dysk IDE jaki mamy jest pełen bad sacterów
i tutaj pytanie czy jest jakaś opcja podłączyć dysk SATA do starego kompa, niby na allegro jest masa przejściówek, ale tam tak na oko bardziej stare dyski do nowego, a nie w te stronę co my chcemy
dzisiaj dyski SSD tanie, w sumie fajnie byłoby maszynke na W98 postawić do jakiegoś starego dooma i quake, jak mam kupić nastoletni dysk ide to wolę kupić adapter i podpiąć SSD 2.5? ale jak!??!?!?

  1. szukaj przejsciowki na PATA (IDE) , komisarz 4/11/18 01:37
    sa i dyski ssd na pata, tyle ze bezsensownie drogie
    tu komu dzial przejsciowka msata na pata, wiec i z sata bedzie dzialac
    https://arstechnica.com/...=1266965&p=28331779

    Komisarz Ryba

  2. pewnie komuś się wala po piwnicy kontroler sata na pci... , DrLamok 4/11/18 10:16
    ... z czasów kiedy dyski sata się dopiero pojawiały...

    coś takiego
    https://www.ebay.co.uk/...roller-Card/312232386243


    uśmiechnij się do boardowiczów i pewnie ktoś poszuka...

    a jak nie to zawsze jest allegro i ebay

    1. o tym nie pomyślałem :) , lejnamur 4/11/18 10:35
      jeszcze lepsze rozwiązanie bo czy napęd, czy inny dysk
      kurde dzięki

  3. Ale czy do takiego trupka SSD ma sens? , Dexter 4/11/18 11:28
    Dysk szybki ale czy reszta go nie stłamsi?

    "Ludzie uwierzą we wszystko co zobaczą w
    internecie"
    Abraham Lincoln

    1. okazało się, że znajomy takową przejściówkę, adapter jak zwał tak zwał posiadał , lejnamur 5/11/18 20:30
      i nam pożyczył na testy, oczywiście nie chodzi to tak jak w lapku pod windows 10 :D
      ale nie ma porównania 40GB na ata do SSD nawet przez tą przejściówkę, 98 ładuję się idealnie szybko, pierwsze testy gier za nami, no chodzi to wyjątkowo fajnie, jednak nawet jeśli taki dysk ograniczył się do ATA133 (bo tyle pokazuje BIOS) to ten brak doczytywania, terkotu, czas dostępu, no jest fajnie, zrobiła się fajna maszynka do sterych gier, dzisiaj była walka w virtua cop 2 :D

      1. retro dream machine , Master/Pentium 6/11/18 07:57
        miłego odświeżania wspomnień.

        Nie ma tego złego , co by się w gorsze
        obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
        włącz komputer :-)

        1. do tnt2 dorzuciliśmy voodoo2 :D pierwszy tomb raider 800x600 , lejnamur 6/11/18 20:09
          magia panie magia :D
          córka do mnie, tato ale brzydka gra!!! :D

          1. Zwyczsjnie , endern 6/11/18 21:33
            Pozazdroscils cyckow ;P

            1. tak to jest jak sie dziecko wychowuje na ps4 , lejnamur 7/11/18 07:27
              smiga od miesiecy w crash trylogie, ja odpalilem GEX 3D to nie wierzyla, ze takie gry byly :D

  4. Może kartę CF zamiast SSD? , MARC 5/11/18 12:36
    Jeszcze są przejściówki na CF z IDE, bo to praktycznie ten sam interfejs. Ogarniasz jakąś szybką kartę i masz prawie to, co z SSD.

    1. to moze byc dobre rozwiazanie, , Tummi 5/11/18 16:16
      nie wiem, jak z trwaloscia...

      Jakby co, to przejsciowke z CF na IDE zdaje sie, ze mam gdzies w szufladzie. Odbior w Gdansku albo w okolicach Pruszcza ;)

      T.

      www.skocz.pl/uptime :D

    2. czyzby to samo? , komisarz 5/11/18 18:41
      a jaki IOPS ma taki CF?

      Komisarz Ryba

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL