Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NWN 04:34
 » Martens 04:30
 » Chavez 04:29
 » cVas 04:05
 » piszczyk 01:45
 » Zbyszek.J 01:24
 » bagi_glog 01:20

 Dzisiaj przeczytano
 7267 postów,
 wczoraj 34100

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Synology Surveillance Station , 247 7/11/18 08:18
Używa ktoś może synology surveillance station?

Mam problem z długością nagrywania. Cztery identyczne kamery, każda ustawiona po 250GB miejsca na nagranie. Ustawienia kamer identyczne. Jedna nagrywa około miesiąca, a pozostałe 3 rotują się co 5 dni. Co ciekawe jak użyję opcji szacowania wymaganego miejsca na nagranie jednodniowe to przy kamerze 1 pokazuje 10GB, a przy pozostałych około 50GB. Synology jest aktualny, to samo SS. Kamery nagrywają w trybie ciągłym.

Co próbowałem:
- odpiąć kamery, wyrzucić nagrania i dodać na nowo - nie pomogło.
- napisać do synology - z 2 tygodnie czekam na odpowiedz i nic.

Wydaje mi się, że musi być coś z ustawieniami, być może w kamerach choć jak pisałem wyglądają identycznie. Kamery to Hikvision DS-2CD1141-I.
https://www.napad.pl/...a-ip-4mpx-ds-2cd1141-i.htm

  1. ja wiem , elliot_pl 7/11/18 15:28
    ze to lopatologia a nie rozwiazanie, ale probowales zamienic kamery miejscami? Fizycznie.

    momtoronomyotypaldollyochagi...

    1. Nie... , 247 7/11/18 15:33
      ...bo dostęp na wysokościach :/i średni mi się chce rusztowania pożyczać itd.

      Zresetuje do ustawień fabrycznych jedną kamerę i zobaczę co będzie się działo. Część ustawień SS bierze prosto z kamery, a resztę ze swojej konfiguracji. Być może tam coś jest inaczej ustawione.

      Próbowałem nawet dać niższe parametry rejestracji niż w tej pierwszej ale nic to nie zmieniło.

      1. zamień , OzA 7/11/18 17:36
        im IP to tak jakbyś "zmienił miejscami", wtedy będzie wiadomo czy problem w kamerze czy Synology

        zgraj config kamery poprawnie działającej i wczytaj do pozostałych

        może przekroczenie linii, wejście w strefę lub detekcja ruchu jest włączona?

        rozdzielczość i ilość kl/sek ta sama we wszystkich?

        I sniffed Coke...
        but the ice cubes
        got stuck in my nose

        1. mam ciągłe , 247 8/11/18 06:57
          nagrywanie, nie korzystam z detekcji ruchu itd.
          Najpierw do ustawień fabrycznych zrzucę jedną sztukę, albo jeśli można skopiuję konfigurację z tej pierwszej dobrej.

          1. to jeszcze , Katoda Ltd 8/11/18 08:48
            upewnij się, że w SS ciągłe nagrywanie jest z tego samego feedu video (bo sporo kamerek ma np. jeden główny feed o wysokiej jakości i pomocniczy o niższej) i tenże feed jest identycznie ustawiony dla wszystkich kamer. Biorąc pod uwagę różnice w ilości danych na 1 dzień możliwe jest, że w grę wchodzą różne jakości odbieranego video (=różne feedy).

            1. tak wiem o tym , 247 8/11/18 11:03
              mam ustawione właśnie 2 strumienie, jeden na urządzenia mobilne, a drugi full do nagrywania. Wszytko analogicznie w SS jest ustawione. Jak znajdę chwilę to tą kamerę zresetuje i zobaczymy. Szacowanie miejsca powinno już wystarczyć aby było widać czy są jakieś zmiany.

  2. Temat chyba ogarnięty , 247 8/11/18 15:33
    Problem był faktycznie w ustawieniach kamer, nie SS. SS czytało te ustawienia z niej.

    Miałem ustawiony inny bitrate z 1000 na 5000, stąd analogicznie 10GB i 50GB zajętości.

    Teraz muszę tylko poszukać jakie najlepsze ustawienia dla kamery zrobić aby nagrania były w bdb jakości.

    https://zapodaj.net/35ebe41b376ac.png.html

  3. Dzięki wszytkim , 247 8/11/18 15:34
    za podpowiedzi. Czasami człowiek sam głupoty nie zauważy :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL