TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Gwarancja na lapa kupionego prywatnie vs na firmę , Demo 22/05/19 15:48 Czy coś się tu zmienia? Jest lepiej/ gorzej jeśli chodzi o podejście firmy? Jakieś marki należy na starcie skreślić przy zakupie na firmę, a inne mają dobre wsparcie?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Z tego co wiem, to podejście , Venom79 22/05/19 17:24
serwisu do klienta nie zależy od typu użytkownika. Natomiast niektóre modele niektórych producentów mogą mieć 12 mies. gwarancji przy zakupie na firmę, a 24 przy zakupie na paragon (np. niektóre modele laptopów HP).Lewy pas to nie kółko różańcowe. - weź też pod uwagę rękojmię, , Matti 22/05/19 19:04
przy zakupie konsumenckim trwa 2 lata i nie można jej wyłączyć. Przy zakupie na firmę już można, więc mnóstwo sklepów ma w regulaminach powpisywane to wyłączenie. - ... , Kalkin 22/05/19 20:54
Gwarancji może nie być, jest to dobrowolne świadczenie. Trwa tyle ile udzielił jej gwarant. Gwarantem może być, lecz nie musi sprzedawca.
Rękojmi udziela sprzedawca i dla konsumenta trwa ona dwa lata (na używane sprzęty można ograniczyć do roku), a dla firmy można całkowicie wyłączyć.
Unikaj konsumenckich laptopów w szczególności Lenovo.
Najlepsze serwisy dla zwykłych laptopów ma Asus i Acer.
Dla laptopów biznesowych jest święta trójca: Dell, Thinkpad i HP.The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - DELL 3Y NBD , Artaa 22/05/19 22:21
i będzie OK ;-) |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|