Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Zibi 23:22
 » burz 23:22
 » @GUTEK@ 23:21
 » Bati 23:21
 » Fl@sh 23:13
 » b0b3r 23:08
 » rooter666 23:08
 » past 23:07
 » Piwomir 23:06
 » fiskomp 22:57
 » GLI 22:57
 » Kenny 22:56
 » Wedrowiec 22:54
 » Soulburne 22:53
 » ham_solo 22:45
 » globi-wan 22:45
 » dugi 22:38
 » Curro 22:37
 » Shark20 22:27
 » marcin502 22:24

 Dzisiaj przeczytano
 41139 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Muszę wysłać kartę ZOTAC do UK w ramach rozszerzonej gwarancji. , DeK 21/06/19 22:52
Jakiego przewoźnika wybrać?\r\nDPD, GLS? Coś innego? Na razie koszt wysyłki wychodzi mi na poziomie 57zł z zadeklarowaniem wartości na 600zł

  1. a co na , Okota 22/06/19 08:54
    poczcie?

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

    1. Poczta w wariancie z zadeklarowaną wartością , DeK 22/06/19 13:01
      wychodzi około 70zł.

      Bez zadeklarowanej wartości 56zł.

      W tym wypadku jednak przesyłka musi być ubezpieczona.
      W zasadzie lubię wysyłać u nas w kraju Pocztą Polską bo z nimi nie miałem problemów a firmy kurierskie, zwłaszcza DPD już mi odstawiła kilka razy numery.

      1. idz na jakas wieksza poczte , Okota 24/06/19 11:25
        ja wysylalem za granice paczke duza jakims tam innym sposobem i wyszlo polowe tego co z cennika poczty.. niestety nie pamietam co to bylo.

        Dyslektyka błąd nie pyka...
        RTS wszechczasów:
        Supreme Commander

        1. Przsyłka jest już w drodze , DeK 26/06/19 12:39
          znalazłem kupon zniżkowy i zmieściłem się w 56zł.
          Poczcie ogólnie trochę odwaliło z cenami.

  2. Też mam zotaca , Endrioo 22/06/19 11:58
    Opisz później jak potoczyła się sprawa

    empty space

    1. Na razie zgłosiłem kartę do ZOTACa , DeK 22/06/19 13:08
      przesłałem fakturę zakupu, informacje odnośnie rejestracji karty, rejestracja jest wymagana by uzyskać gwarancję rozszerzoną.
      Po zaakceptowaniu zostałem przekierowany do działu uzyskania RMA, wysłałem wypełnionego Excela z danymi, numery karty, numer rejestracji i dostałem RMA, teraz pozostała sprawa wysyłki.

      Karta mi padła w zasadzie bez większego powodu, nagle ekran stał się czarny i teraz męczę się na integrze.

      Z tego co się orientuję prawdopodobnie dostanę trochę wyższy model bo tego co ja mam już raczej nie mają.

      1. Pytanie z dupy... , Wolf 22/06/19 19:30
        Jesteś pewien ze oni nie zorganizowali ci jakiegoś kuriera, który jest już przedpłacony?
        Jeszcze nie spotkałem się z tym żeby jakaś większa firma nie pokrywała kosztów transportu i nie organizowała dostarczenia do nich awaryjnego sprzętu.

        Vey iz mir!

        1. u zoataca , Maniak 22/06/19 21:29
          w przypadku rozszerzonej gwarancji to właściciel karty pokrywa koszty wysyłki, tak mają w regulaminie.

          Zmień swój podpis na Boardzie

          1. Dziwne... , Wolf 22/06/19 22:04
            Ale dobrze wiedzieć jak niektóre firmy (nie)dbają o klienta.
            Mnie sandisk organizował UPS raz na pendrive, drugim razem na karte SD.
            To samo niedawno z WD i DJI.

            Vey iz mir!

            1. W przypadku kart graficznych , DeK 22/06/19 22:34
              to z tego co się orientuję to w zasadzie tylko dwie firmy mają rozszerzoną gwarancję o 3 lata. ZOTAC i zdaje się EVGA, chyba, że ktoś jeszcze i ja o czymś nie wiem :).

              Wysyłka jest na własny koszt niestety co jest zaznaczone w regulaminie rozszerzonej gwarancji.

              Teraz wiele firm oszczędza i jeśli jakiś czas temu dana firma w miarę dbała o klienta to teraz mogło się dużo zmienić, zwłaszcza na naszym rynku, zawsze trzeba sprawdzać zasady gwarancji rozszerzonej.
              Jak kilka sporych lat temu wysyłałem dysk Seagate USB na gwarancję rozszerzoną to również musiałem wysyłać na własny koszt.

              1. Tym bardziej dziwne... , Wolf 22/06/19 23:58
                Trochę ponad rok temu wysyłałem do Seagate padnięty dysk, wysłali fedex po odbiór, nie prosili nawet o opakowanie, miałem dać kurierowi sam dysk, a on go wsadził do fajnej napompowanej kieszenio-koperty, jakby stworzonej na dyski.

                Vey iz mir!

                1. Może w tym wypadku zmieniło się coś na plus na przestrzeni czasu. , DeK 23/06/19 00:00
                  Korzystałeś wówczas z rozszerzonej gwarancji producenta? Czy w ramach 2 lat użytkowania?

                  1. Dysk padł po około pół roku... , Wolf 23/06/19 00:08
                    Nigdy nie korzystam z rozszerzonej gwarancji bo na ogół wymieniam sprzęt na nowy jeszcze przed upływem 2 lat.
                    W przypadku RTV/AGD często wymieniam sprzęt jeszcze szybciej.
                    Żona przyzwyczaiła się już ze co chwile montuje nowy tv albo stawiam inne głośniki, ale wkurwia się strasznie jak się okazuje ze appka do pralki nie działa bo trzeba podlinkować nowa pralkę ;)

                    Vey iz mir!

                    1. Czyli tutaj jest odpowiedź. , DeK 23/06/19 01:03
                      W obydwu przypadkach czyli karta i dysk dotyczyła gwarancji rozszerzonej :) Stąd też wysyłka na koszt własny do serwisu producenta.

                      Ja zazwyczaj sprzęt eksploatuje dość długo, nawet bardzo długo, chyba, że staje się problemem i nie spełnia oczekiwań w zakresie przydatności, wydajności, funkcjonalności. Na razie to co mam wystarczy, kilka miesięcy temu rozszerzyłem ram do 32GB, dodałem SSD i sobie funkcjonuję na i5 3570k, czyli sporo generacji przeskoczyłem :) Aż sam się dziwie, że ten sprzęt nadal daje radę w moich zastosowaniach. Ale pewnie gdybym robił jakieś renderingi to wypadałoby mieć jakiś współczesny wielordzeniowy procesor i grafikę która przejęłaby część obliczeń.

                      Staram się wszystko co kupuję kupować tak, by była pewna rezerwa powyżej tego co w danym momencie potrzebuję, dzięki temu służy to trochę dłużej.

                      W przypadku karty jakoś tak szybko zleciały te ponad 4 lata :) Ale braki wydajnościowe głównie uwidaczniają się przy grach, a ja praktycznie nie gram.

                      TA jak tak patrzę na różne informacje to odnoszę wrażenie, że karty Nvidii jakoś częściej padają niż AMD. Nie wiem czy to słuszna obserwacja czy wynika to z większej sprzedaży Nvidii.

                      W sumie szkoda, że żaden z producentów z rozszerzoną gwarancją nie oferuję kart z układami AMD bo mam ochotę na zmianę. Obecnie nie ma przy oprogramowaniu którego używam problemów z kartami AMD.

                2. Przypomnij sobie gdzie mieszkasz , Artaa 23/06/19 11:53
                  i że to nie jest Polska...
                  ;-)

                  zasady obsługi gwarancyjnej czasem "dziwnie" się różnią...

      2. dzięki , Endrioo 22/06/19 20:33
        na mojego gtx970 zostało jeszcze 8 m-cy z tej rozszerzonej gwary. Może nie będę musiał korzystać ale jak się zdarzy to się zastanawiam czy będą naprawiać czy w zamian dadzą jakiegoś low-enda z obecnej generacji.

        empty space

        1. Czyli kupowałeś w podobnym okreside , DeK 22/06/19 22:50
          co ja swojego GTX 750 wersja pasywna. Również zostało mi około 8 miesięcy.

          Potrzebowałem karty cichej, wydajność nie była wówczas najważniejsza kluczowy był display port gdyż mój monitor bez tego nie ruszy na pełnej rozdzielczości.

          Karta nie dostawała w ogóle w kość ale już wcześniej kilkakrotnie resetował się sterownik grafiki, bywało też, że karta nie wybudzała monitora podpiętego pod display port. Było to sporadyczne ale było. Jak się okazuje nie bez znaczenia.

          Kilka dni temu pracowałem w... jakiś serial do kolacji :) nagle ekran zrobił się czarny i na tym się skończyło. Karta nie jest wykrywana przez system.
          Wkurzam się bo musiałem bios zresetować żeby włączyła się integra.

          Karta na wymianę nie powinna być gorsza niż to co się obecnie posiada, a zarazem ogranicza ich to co posiadają oni na stanach magazynowych. Z tego co czytałem na różnych forach im się w naprawy nie opłaca bawić i najczęściej jest wymiana na trochę wyższy model. Naprawa wymaga testów, jest ryzyko że znowu wróci w do nich w krótkim czasie.

          Ja podejrzewam, że dadzą mi jakiegoś GTX 1050 Z 2gb RAM, ciekaw jestem czy trafię :). Jeśli tak będzie to prawdopodobnie ją sprzedam i kupię coś trochę lepszego. Wersji pasywnej nie dostanę bo już takich nie robią, a ja nie lubię hałasu.
          Jednak to doświadczenie powoduje, ze wybiorę firmę, która oferuje rozszerzoną gwarancję, gdyby nie to musiałbym teraz wyskoczyć z około 700-800zł. A z firm o których wiem, ze mają rozszerzoną gwarancję to tylko ZOTAC i EVGA jeśli się nie mylę.

  3. hmm , w1lko 23/06/19 08:48
    Weź ups lub dpd
    https://www.parcel2go.com/

    Lub

    https://przesylarka.pl/

    1. Poszło DPD , DeK 26/06/19 12:42
      mimo, że mam trochę z nimi przejść. Udało mi się znaleźć ofertę z kuponem, która już tak nie boli.

      1. napisz coś o kuponach , Artaa 27/06/19 10:17
        gdzie i jak się je pozyskuje... ;-)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL