Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » GLI 17:37
 » ligand17 17:36
 » Liu CAs 17:35
 » Dexter 17:32
 » DJopek 17:29
 » Paweł27 17:19
 » Logan 17:15
 » elliot_pl 17:07
 » Chrisu 17:06
 » MARtiuS 17:01
 » Artaa 16:52
 » jafar 16:49
 » burzynsky 16:48
 » Druzil 16:48
 » KHot 16:35
 » Jumper 16:33
 » esteban 16:28
 » bieniek 16:26
 » Zbyszek.J 16:20
 » wrrr 16:17

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Zasilacz EVGA - Gwarancja) Jak załatwia się tą sprawę? , Paweł27 4/09/19 10:45
Może ktoś korzystał już z gwarancji tej firmy.
Wczoraj padł mi zasilacz. Działał od 2014 roku, wersja Supernova NEX650G 80 Plus Gold.
Gwarancja po zarejestrowaniu po zakupie, wskoczyła na 10 lat i tak jest na stronie.
Jak się to z nimi załatwia? Jakie są procedury? Trzeba to gdzieś wysyłać za granicę czy mają w Polsce serwisy z nimi współpracujące? Naprawiają czy wymieniają?
Jakieś wskazówki.

i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

  1. ... , Kalkin 4/09/19 11:36
    Próbowałeś użyć oczu ?
    Wysyłasz do USA
    Tu masz warunki:
    https://eu.evga.com/warranty/2011/

    Tu masz postępowanie:
    https://images.evga.com/...Shipping_Guidelines.pdf

    Zwróć uwagę czy nie masz uszkodzeń mechanicznych. Połamane końcówki, stopione wtyczki, ucięty za długi kabelek - to są uszkodzenie mechaniczne i z automatu anulują gwarancję.

    Oczywiście płacisz za wysyłkę do USA i nie jest to refundowane.

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. rozumiem, ale , Paweł27 4/09/19 12:08
      a dlaczego nie do Niemiec jeżeli mają tam serwis europejski?
      Mniejsza o to.
      Właśnie jest tam wiele negatywnych zapisów.
      1. produkt musi być zakupiony u autoryzowanego przez EVGA sprzedawcy w przeciwnym razie gwarancja wynosi tylko 3 lata. Po zarejestrowaniu produktu w 30 dni od zakupu na stronie EVGA gwarancja przedłużyła się do 10 lat.
      2. Jeżeli produkt został zakupiony u nieautoryzowanego sprzedawcy (co serwis sprawdzi) gwarancja będzie odrzucona lub liczona od wyjścia produktu z magazynu i 3 lata gwarancji (jako sprzedaż przed nieautoryzowanego sprzedawcę) czyli znowu klops z 10 letnią gwarancją. Obawiam się, że zakupiłem u takiego właśnie sprzedawcy.

      Dlatego pytam bo może ktoś już miał do czynienia z tego typu sytuacjami?

      i7-4770, Asus H87M-Pro
      EVGA 750ti, SSD 840 Pro
      Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

    2. Oczu to chyba Ty musisz zacząć uzywać.. , maddog 4/09/19 13:01
      .. Po jaki ciul ma do USA wysyłać jak w Niemczech mają serwis? Wklejasz linki do reklamacji w USA.
      Tutaj jest poprawny link dla EU https://images.evga.com/...Shipping_Guidelines.pdf

      Przerabiałem temat reklamacji u EVGA kilka dobrych lat temu ale z kartą graficzną. Miałem ją zarejestrowana na ich stronie i miałem przedłużoną gwarancję. O ile dobrze pamiętam to musisz otworzyć RMA. Jeśli Ci nadadzą numer RMA to wysyłasz uszkodzoną rzecz do Niemiec. Adres jest w linku, który załączyłem. Wtedy puszczałem pudło z kartą graficzną poprzez Pocztę Polską. Karta po kilku dniach była u nich a po dwóch tygodniach odesłali mi inną kartę graficzną. I tyle w temacie.
      Pozdro.

      1. Właśnie sprawdziłem maile... , maddog 4/09/19 13:26
        i to było w 2013 roku :). Reklamowałem wtedy GTX 260 a w ramach tego odesłali mi chyba GTX 460.
        - 17.04.2013 pisałem maila do suportu aby sprawdzili czy karta faktycznie ma przedłużoną gwarancję.
        - 18.04.2013 utworzyłem RMA, którą zaakceptowali. W mailu zwrotnym otrzymałem "naklejkę" z numerem RMA i adresem docelowym.
        - 19.04.2013 karta wysłana przez PP
        - 08.05.2013 wysłali mi nową kartę

      2. Dzięki o to chodziło :) , Paweł27 4/09/19 13:57
        jeszcze pytanie czy gdy miałeś ją zarejestrowaną w systemie przez co przedłużyli Ci gwarancję to po utworzeniu RMA, żądali przesłania dokumentu zakupu? Dane z paragonu wpisywało się podczas rejestracji i mam tam (u nich w bazie) wpisaną firmę, która sprzedawała produkt i kiedy.
        Zastanawiam się czy będę w stanie odnaleźć paragon i czy po 4,5 roku będzie zdatny do "użytku"

        i7-4770, Asus H87M-Pro
        EVGA 750ti, SSD 840 Pro
        Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

        1. Zerknij tutaj ... , maddog 4/09/19 14:43
          https://eu.evga.com/support/rma.asp

          Niestety nie pamiętam czy musiałem drugi raz wysyłać skan rachunku. Niby jest opcja, żeby wysłać skan ale jak jest produkt zarejestrowany to może nie trzeba. Jak coś to pisz do supportu i tyle.

          1. Właśnie nie wiem czasem , Paweł27 4/09/19 14:50
            czy w czasie rejestracji nie wysyłało się skanu/zdjęcia rachunku. Coś mi się zdaje, że wysyłałem i chyba był taki wymóg.

            i7-4770, Asus H87M-Pro
            EVGA 750ti, SSD 840 Pro
            Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL