Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » tommi 18:33
 » Markizy 18:29
 » rulezDC 18:23
 » adolphik 18:23
 » celorum 18:22
 » Wolf 18:19
 » pwil2 18:19
 » kreciak 18:17
 » biEski 18:17
 » KHot 18:16
 » piszczyk 18:14
 » hokr 18:11
 » AMD64 18:10
 » Shark20 18:09
 » Nepomucen 18:09
 » P@blo 18:06
 » Mario2k 18:04
 » Grocal 18:03
 » teneo 18:01
 » Sebek 18:01

 Dzisiaj przeczytano
 12031 postów,
 wczoraj 11478

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

... Było już o girls power w 25 Bondzie... teraz czas na kobiety CEO... , SebaSTS 2/02/20 10:54
... pierwsza kobieta CEO, równość płci, super wincyj kobiet na wyższych stanowiskach, PR darmowy bedzie.
Czy to początki dyskryminacji mężczyzn?
Lecimy:
kobieta rozwaliła HP,
kobieta rozwaliła Yahoo,
kobieta skisiła przychód IBM - aż 22 kwartały ze spadkiem przychodów!
Kobieta w AMD........ a nie, czekaj ;-)

He starts something BIG,
He can see things before they happen,
(BAT8.88)...

  1. Niestety miałem okazje się przekonać , Bitboy_ 2/02/20 11:06
    że kobieta na stanowisku CEO to największa tragedia tak dla managementu, jak dla szarego pracownika.
    A ogólnie prosta droga do rozwalenia firmy. Niestety.

    9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
    Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
    ,FraDesION660P

  2. płeć nie ma nic do rzeczy , okobar 2/02/20 11:38
    Nokie też kobieta rozwaliła?
    Commodore też?

    płeć nie generuje efektów
    nawet w striptizie...

    AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
    GF 7600 GS, M2N4 SLI
    Win XP SP3

    1. no jasne, zupelny przypadek , komisarz 2/02/20 20:58
      tak jak seryjne piatkowe samobojstwa. Prezentujesz myslenie i argumenty jak zwykle na poziomie mulu.

      Komisarz Ryba

      1. ... , pwil2 3/02/20 17:43
        Skoro kobieta została CEO, to najpewniej była i tak najlepszym kandydatem. W takim AMD było kilku mężczyzn jako CEO i było dno. Przyszła kobieta-inżynier, której siła tkwi w mózgu, nie w trzepoczących rzęsach i radzi sobie świetnie.

        5900X/64GB/RX570/20+TB SSD
        4800H/64GB/RTX2060*8250U/64GB*A7ii
        D03K/TK2050/Solo7c/75@4K/32@QHD

        1. bzdura w obydwu przypadkach , komisarz 3/02/20 23:14
          ze nie bylo lepszego kandydata? tzn. kazdy inny kandat bylby gorszym CEO i doprowadzil do wiekszej porazki? Podaj numery do totka, jasnowidzu.

          Co do AMD - jakie konkretnei zaslugi ma lisa su? Przeciez prace na dryzenem byly na ukonczenu jak przejmwala firme, zespol stworzyl i kierowal nim ktos innym pod innym CEO. Karty graficzne jak lezaly tak leza. Lisa su jest twarza sukcesu, na ktory zapracowal poprzednik.

          Komisarz Ryba

    2. chcesz, pogadamy o pewnym przypdaku , Chrisu 2/02/20 21:21
      ale nie na forum ;)

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. Ja chcę :-P , Dexter 3/02/20 10:55
        123


        Ja z mojego punktu widzenia mogę wspomnieć o pewnej dziewczynie, która przyszła do pracy w dziale inżynieryjnym w mojej firmie. Zjadała wszystkich młodych wiedzą i czymś co nazywam "feelingiem", zmysłem inżynierskim, czymś czego nie da się nauczyć w szkole.
        Niestety, mieszkała kilkadziesiąt km od mojego miasta i jak znalazła pracę u siebie to uciekła.

        Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
        Odpowiedzi oleję.
        THX!

  3. a kto rozwalił , myszon 2/02/20 12:52
    Boeinga, Toys R Us, Pan Am, Chevrona, Lehman Brothers, American Airlines, Chryslera, Enrona, GM, Detroit?

    1. ... Ale to nadal nie 3/4 Korpo i nie w tak krótkim czasie... , SebaSTS 2/02/20 13:54
      ...

      He starts something BIG,
      He can see things before they happen,
      (BAT8.88)...

      1. sorry , myszon 2/02/20 14:40
        ale wymyśliłeś tezę, która nie trzyma się kupy. Prawda jest taka że większość CEO firm to mężczyźni. Bardzo często wybiera się kobiety w momentach gdy firma jest już w kiepskim stanie i żaden z mężczyzn po prostu nie chce tej posady.

        https://www.theguardian.com/...ox-jc-penny-economy

        One major cause for the glass cliff phenomenon and the savior effect is that women and minorities are more likely than traditional candidates to accept a CEO position at a troubled company, often because they view it as “their only chance”.

        “Traditional CEOs may view the offer as too risky and say no,” Glass says. Additionally, boards may view women as having the upbeat nature and warmth necessary to motivate employees and pull a high-risk company through. “Therefore, women CEOs and minorities are more likely to be tapped for these positions and more likely to accept them too,” Glass adds.

        Prominent examples include Robert Nakasone, an Asian American, who took over struggling retailer Toys R Us in 1998. After the company’s position stabilized, its board reinstated former CEO Michael Goldstein.

        1. ... Dzięki za zródlo... , SebaSTS 2/02/20 16:10
          ... Tylko podejrzewałem... To nie teza, tak tylko rzuciłem bo nadaje się lepiej na forum niż polityka, czy pisanie o jesieni tej zimy...

          He starts something BIG,
          He can see things before they happen,
          (BAT8.88)...

          1. ... , pwil2 3/02/20 17:45
            (+) Plus za słuchanie konkretnych argumentów

            5900X/64GB/RX570/20+TB SSD
            4800H/64GB/RTX2060*8250U/64GB*A7ii
            D03K/TK2050/Solo7c/75@4K/32@QHD

        2. myszon jak zwykle bez sensu , komisarz 2/02/20 20:55
          oczywicie, ze mezczyzni tez zawodza na stanowiskach CEO. Tylko jak to wyglada procentowo? Twoje przyklady to przestrzen 20 lat, przy nasyceniu mezczyznami na poziomie 99%.
          Kobiet jest malutko, ale jak juz sa, to porazkuja na calego.

          Komisarz Ryba

          1. to podaj , myszon 2/02/20 22:08
            jakieś dane liczbowe

            1. to ty podaj konrprzyklady sukcesow , komisarz 3/02/20 23:14
              ...

              Komisarz Ryba

              1. dlaczego? , myszon 4/02/20 10:56
                to ty piszesz o tym że dużo więcej kobiet źle zarządza firmami i nie podajesz żadnych liczb. Poprzyj swoje stwierdzenie liczbami.

                1. podalem przyklady , komisarz 4/02/20 13:03
                  a ty nic przyklady >>> nic.

                  Komisarz Ryba

                  1. i co te przykłady mówią , myszon 4/02/20 16:31
                    o ilości złych CEO kobiet i mężczyzn? Nic. Żeby te przykłady miały jakąkolwiek wartość musiałbyś mieć jakąś przekrojową grupę CEOs i porównać ilość złych kobiet CEO do złych mężczyzn CEO. Ty wybrałeś parę przykładów i myślisz ze to potwierdza twoją tezę. Niestety nie masz żadnych danych ilościowych.

                    Dodatkowo przeczytaj sobie o efekcie von Restorffa. Jeśli w jakiejś grupie występuje mała grupa odmiennych elementów o wiele łatwiej je zapamiętać. Więc jak słyszysz że firma z żeńskim CEO upada to zapamiętujesz to że miała kobietę jako szefa i potem wysuwasz takie wnioski. https://en.wikipedia.org/wiki/Von_Restorff_effect

    2. świat się zmienia... , DrLamok 2/02/20 13:56
      źle zarządzane firmy które się ślizgały przez lata a nie potrafią się dostosować do współczesnych realiów... znikają..

      W UK znikają domy towarowe... historyczne sieciówki... itp.. natomiast powstaje coraz więcej sklepów z chińskim szmelcem... w centrach miast masz funciaki, bukmacherów, sklepy z tanią odzieżą... oddziały banków, żarcie... i niewiele więcej..

      Woolworths (działał od 1909)... padł w 2015
      BHS (od 1928).. padli w 2016
      Beales (od 1881) domy towarowe... próbowali się ratować, część domów towarowych zamknęli 2 lata temu, upadli chyba 2 tygodnie temu...

      kto następny?? Pewnie Marks & Spencer i Debenhams... miejmy nadzieję że się mylę ale nie sądzę by przetrwali najbliższe 5 lat..

      co ich zabija?? centra handlowe poza centrum i supermarkety sprzedające wszystko jak leci (żarcie, ciuchy, małe agd, rtv, szwarc, mydło i powidło, itd...) co by ich uratowało?? jedynie dogadanie się właśnie z jakąś siecią supermarketów i sprzedawanie towarów pod swoją marką na terenie super/hiper marketu... ale teraz to już jest raczej na to za późno.. trzeba było zrobić taki ruch 15 lat temu

      ludzie są coraz bardziej wygodni... pod supermarketem, hipermarketem, centrum handlowym mają wielki parking... wchodzą.. robią zakupy.. wychodzą.. i jadą do domu.. a resztę rzeczy zamawiają z Amazona, Alibaby czy innego eBaya..

      1. mowimy o IBM , komisarz 2/02/20 20:56
        konkurenci typu Microsoft, Intel, Google itp. rosli na potege, kiedy IBM gryzl piach. IBM nie powinien byc przykladem schykowej firmy, nie w obecnych czasach.

        Komisarz Ryba

      2. ... , pwil2 3/02/20 17:50
        Porażka Piotra i Pawła pokazuje, że obecnie ludzie już nie są skłonni przepłacać na każdym kroku, ze względu na szerzej rozstawione alejki i nazwę sklepu. Można lubić kawior z bieługi, a nie przeszkadza to robić resztę zakupów w Biedronce.

        5900X/64GB/RX570/20+TB SSD
        4800H/64GB/RTX2060*8250U/64GB*A7ii
        D03K/TK2050/Solo7c/75@4K/32@QHD

    3. no jak to, też kobiety , GULIwer 2/02/20 14:18
      żony i kochanki członków zarządu którym zawsze było mało ;)

      I'm only noise on wires

  4. Najlepsze były te z nowoczesnej , blimek 2/02/20 14:51
    Z Polskimi nazwiskami. Shmit, Lubnauer, Scheuring-Wielgus,Gasiuk-Pihowicz

    Rozp. Firmę w 3-4 lata ;)

    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

  5. W dzisiejszych czasach , grubas 2/02/20 15:50
    to killerem polskich firm jest :

    - na primo (największa banda zwyroli) - skarbowy
    - next one (największa banda darmozjadów ) - zus i krus

    - a zamyka tabelę szajka mafijna - złodziejska z nowogrodzkiej

    WHY?

    add1. niech zwyrole ponoszą pełną odpowiedzialność za podejmowane decyzje!
    add2. jw oraz niech wyjdą do ludzi, a nie darmozjady siedzą i liczą tylko na myto!
    add3. to już polityczne mocno więc nie będę pisał o patologi itd w pis - end

    <nie ma to jak dobry bumel>

    1. ależ Wodzu co też Wódz , Pawelec 2/02/20 18:16
      no jak tak można na obecną władzę? Przecież matołusz w TVPis powiedział że jest super!
      PS. Jak był prztarg i wygrały F16 to słowem kluczem był OFFSET! Teraz podpisał i nawet ie zna tego słowa. AAA! Gdzie jest wrak? Ilu zmieszano z gównem że NIE CHCĄ go sprowadzić? Nie wypadałoby ich teraz przeprosić? Ile politycznego interesu na tym ugrano?

      Tom Drwal
      LAS Ltd.

  6. ale faktem jest , Demo 2/02/20 20:11
    że milionerów jest zdecydowanie więcej mężczyzn niż kobiet, a takich którzy doszli od zera do bohatera to praktycznie dominacja absolutna chłopów. Jeśli to nie jest prawda i też masz na to źródło to ja b. chętnie się zapoznam.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. ale faktem jest tez , komisarz 2/02/20 20:59
      ze kobiety dochodza do majatku blyskawicznie i bez wysilku. Ot np. zona Bezosa - rozwodzik i juz najbogatsza.

      Komisarz Ryba

      1. i co z tego? , endern 4/02/20 01:15
        taka kobieta jest elementem sukcesu tego meżczyzny. Zdrowa relacja w domu, zaangazowanie i wspieranie w drodze do sukcesu, zajmowanie sie domem i wychowaniem dzieci.

        Nie widzę powodu dlaczego nie miała by miec udziału w tym sukcesie?


        Jako ciekawostkę powiem że jest oczywiscie jeszcze jedna bardzo efektywna droga do sukcesu kobiet. Ślub z miliarderem.
        Najpotężniejsi Polacy w USA - nie zgłębiałem tematu - ale na pierwszy rzut oka wychodzi na to że to są głównie kobiety :>

        ..no łaśnie kobiety które były ostatnimi żonami milarderów :)

        Ta podobno jest najpotężniejsza w USA:
        https://pkom.org/lady-blanka-a-rosenstiel/

        A to inna bardzo bogata:
        https://en.wikipedia.org/...rbara_Piasecka_Johnson

        Jak na razie widzę że kluczem było studiowanie sztuki w Europie - jakbyś pozazdrośił i planował taką ścieżkę dorobienia się ;P







        1. ... Hehe... W sztukę też trzeba umieć inwestować... , SebaSTS 4/02/20 09:45
          ... U nas bogacze szukają młodych, ale z kierunku prawa gospodarczego i handlowego :-)

          He starts something BIG,
          He can see things before they happen,
          (BAT8.88)...

        2. bo sie rozwiodl? , komisarz 4/02/20 10:39
          skoro bylo tak zajebiscie, to dlaczego nie bylo? A moze mam przesledzic kurs akcji amazonu zeby zobaczyc kiedy jego relacje z zona legly w gruzach?

          Po drugie - ile ludzi ma zdrowe relacje a ilu zostaje najbogatszymi? Ilu nie ma relacji a zostaje miliarderami? Czy przecietny miliarder ma jedna zone? Jobs dal rade? A Einstein? A Hawkins? A Elon? Przeceniasz role kobiety, i znaczaco niedoczeniasz roli geniuszu.

          Okazuje sie ze te relacje to czynnik ani konieczny, ani wystarczajacy. Mozesz porazkowac w zyciu prywatnym i dalej osiagac sukcesy, na co sa nieskonczone przyklady, od naukowcow przez miliarderow do politykow. Zeby osiagnac spektakularny sukces, potrzeba wybitnej inteligencji, zelaznej woli i oczywiscie pomyslu.

          Smiem twierdzic ze dobre relacje malzenskie sa zdecydowanie bardziej wazne dla szrakow jak my, niz dla ludzi takich jak Bezos. On mierzy swoja wartosc inna miara, ma inne priorytety - i nie bojmy sie tego powiedziec - moze miec kazda.

          Komisarz Ryba

          1. on chyba sobie , Demo 4/02/20 14:12
            jajcochy robił a pan nie załapałeś, panie komisarzu :)

            napisalbym swoj config,ale sie nie
            zmiescil:(

            1. widocznie , endern 4/02/20 15:52
              jestem jakis inny, bo nie robiłem :D

              1. no to brak mi słów , Demo 5/02/20 06:17
                jeśli w to wierzysz :/

                napisalbym swoj config,ale sie nie
                zmiescil:(

                1. dlaczego , endern 5/02/20 06:26
                  jest dla Ciebie dziwne dostrzeganie wartości roli Kobiety w życiu Mężczyny i jego dzieci?

                  1. nie neguję tej wartości , Demo 5/02/20 18:25
                    ale nijak nie przekłada się to na wynik finansowy Bezosa.

                    napisalbym swoj config,ale sie nie
                    zmiescil:(

                    1. ma bo , endern 6/02/20 01:27
                      nie musi sie zajmować tematami ważnymi, ale drugorzednymi z punktu widzenia biznesu

                      1. dlaczego więc milionerów/ miliarderów , Demo 6/02/20 06:03
                        jest tak mało, skoro żonatych jest tak wielu? Jakoś ta żona jako czynnik statystycznie nic daje. Jednocześnie na liście 100 najbogatszych kobiet chyba tylko 2 same się dorobiły, a reszta poprzez tzw. "rape divorce".

                        napisalbym swoj config,ale sie nie
                        zmiescil:(

          2. ale , endern 4/02/20 16:05
            wydaje mi sie ze przeceniasz kwestie geniuszu. Poza tym co ma geniusz z robieniem kasy?
            Często elementem sukcesu to jest wyczucie wlasciwego momentu, bycie we wlasciwym miejscu, sam fakt bycia pierwszym, wujek ktory da 1mln rozkrecenie biznesu, otoczenie/znajomosci - ktore moga byc kluczowe by zajac pozycje lidera szybko na rynku.
            Jakim to geniuszem wykazal sie wlasciwie Zuckerberg?
            Byl jednym z pierwszych, ale wazne bylo tez to facebook zdobyl przyczulek i popularnosc na amerykanskich uczelniach przed prawdziwa ekspansja.

            Co ci z kasy jak nie masz komu jej zostawić(dzieci)? a dzieci są ogarniete i pociągną temat?
            Co ci z tego ze mozesz kupić każdą kobietę/ciało -> a i tak będziesz dla niej kims kim w głębi serca gardzi - a powie wszystko co chcesz uslyszeć? To jest dla ciebie jakosc zycia?
            Co ci z tego że wszyscy traktuja cie jak kogos komu tylko ladują wazeline bo coś chcą?

            Chodzi właśnie o rzeczy których nie jesteś w stanie kupić - które buduje się 5-15 lat.

            1. a co ma tu do rzeczy facebook? , komisarz 4/02/20 18:05
              mowimy o tym czy w i jakim stopniu zona przyczynia sie do sukcesu meza. Zuckerberg to jest przyklad takiej sytuacji? Myslalem ze to na wlasna reke przejal facebooka i wykolowal kolegow, bez pomocy zony?

              Oczywiscie - czas, miejsce, znajomosci itp - dlaej jednak musisz byc inteligentny. Szczescie i znajomosci to nie jest zasob ktory pozwala wybic sie ponad otoczenie na dluzszy czas, a my mowimy tu o osiagnieciach na przestrzeni dziesiecioleci.

              Odpowiadajac na pytania:
              - mi nic, ale popatrz ilu ludzi, zamoznych, nie ma dzieci, bo nie chce. Oczywiscie nie ma to zadnego sensu, ale nie ma co klocic sie z rzeczywistoscia. Np. jobs corke mial a wypieral sie jej przez lata. ze nie jego. A tesla? A jakim mezem byl eistein?
              - zapewniem cie ze taki Bezos czy inny milarder nie musi kupowac kobiet. Napisalem kazda jego nie dlatego ze ma kase zeby kupic kazda, tylko dlatego ze faktycznie kazda na niego poleci. Tacy ludzi to nie tylko kasa, to sukces, osobowosc - po prostu dobre geny. Dobre geny przyciagaja kobiety.
              - warto poczytac o bezosie - gosc "chodzil w swetrze" przez wiekszosc zycia. silonia, solarium i dobre ubrania przyszly pozno. mial to gdziec co mysla o nim inni dopoki robili to, czego od nich wymagal. A to dlatego, ze sukces byl jego dzielem, a nie spadkiem czy tez zdobycza z przekretow. Sa ludzie ktorych poczucie wartosci nie zalezy od tego jak i co mowia o Tobie inni. No i oczywiscie pytanie, czy faktycznie taki Bezos mialby wokol siebie ludzi ktorzy tylko cos od niego chca dgyby nie zona. Czy Jobs mial? Nie oni stanowia inspiracje dla swojego otoczenia.

              Ja oczywicie nie jestem takim czlowiekiem jak Bezos, ale potrafie albo przynajm nije proboje zrozumiec, ze jego zycie, jego motywacje, jego inspiracje i dazenia sa inne. Oczywiscie moze tez przykladac znaczenie do zycia rodzinnego, moze faktycznie zona odegrala kluczowa reole w jego zyciu ale po pierwsze nic o tym nie wiadomo (a ty przyjmujesz to jako pewnik, ze jej sie nalezalo), a po drugie - kiedy on wypruwal flaki, siedzial po godzinach, ryzykowal, zyl w ciaglym napieciu i stresie, pelne obroty to "ona dbala o dzieci i zycie rodzinne". Czyli co, prowadzila zycie zony zamoznego mezczyzny. Trudno to nazwac wysilkiem na milardy dolarow.

              Komisarz Ryba

  7. miało być pod sorry , myszon 2/02/20 14:40 , Demo 2/02/20 20:12
    123

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

  8. co to za kopiowanie moich komentarzy , komisarz 2/02/20 20:53
    przynajmniej zmienilbys slowa, a nie skisila.

    Komisarz Ryba

    1. ... A sorry cudzysłowu i linka do konkurencji zabrakło... , SebaSTS 2/02/20 22:39
      ... Niemniej skisiło mi się podoba. Trzy razy zmieniałem na lepsze, ale uznałem że pozostawię, i dodam co autor miał na myśli kisząc... :-)
      Jaką karę dostanę za plagiat 3,5 wersa?
      >-<

      He starts something BIG,
      He can see things before they happen,
      (BAT8.88)...

      1. nasladownictwo jest najlepsza wersja pochlebstwa , komisarz 3/02/20 23:11
        wiec kary nie bedzie ;-)

        Komisarz Ryba

  9. usmialem sie... , metacom 3/02/20 20:24
    ...po przeprowadzce do nowego domu, gdzie ulice dopiero byly dodawane do map mialem ogromne problemy aby cokolwiek zamowic z dowozem do domu...
    ...raz w tygodniu zamawiamy dostawe produktow ze sklepu... napisalismy dokladna instrukcje jak trzeba jechac aby trafic do naszego domu...
    ...pierwszy kierowca (kobieta) przyjechal bez zadnego problemu, przez nastepne pol roku kazdy inny kierowca (mezczyzna) dzwonil do mnie i pytal sie jak dojechac bo on nie moze trafic...

    Największą sztuczką Szatana jest to,
    że ludzie w niego nie wierzą.

    1. ... sprawdzę... Podpytam koleżanki i kolegów jak im się jechało na parapetówkę do mnie :-) , SebaSTS 3/02/20 20:51
      ...

      He starts something BIG,
      He can see things before they happen,
      (BAT8.88)...

    2. brawo, mamy wiec kandydatke na CEO IBMa , komisarz 3/02/20 23:18
      zajebisty przyklad, proba losowa 1, trudno to w jakikolwiek sposob ocenic poza tym, ze podajesz beznadziejne instrukcje i jestes odporny na nauke przez doswiadczenie.
      Skoro intrukcja nie dziala przez pol roku, moze warto bylo ja zmienic? Zapytac kierowcy z czym mial problem? Jakim dzbanem trzeba byc zeby podawac ta sama niedzialajaca instrukcje przez pol roku?

      Komisarz Ryba

      1. Widzisz, jak chcesz to potrafisz mieć rację. , waldisobon 4/02/20 10:16
        123

        Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
        oni o tym wiedzą.

      2. nie wiem jakim dzbanem trzeba byc... , metacom 9/02/20 23:16
        ...aby krytykowac cos czego sie nie widzialo... problemem nie byla instrukcja tylko to, ze Ci wszyscy co mieli problemy z dojazdem instrukcji nie czytali...

        Największą sztuczką Szatana jest to,
        że ludzie w niego nie wierzą.

        1. Nie napisałeś, że nie czytali instrukcji. , waldisobon 9/02/20 23:20
          A tak w ogóle to nie jest żadna tajemnica, że mężczyźni instrukcji nie czytają :-P

          Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
          oni o tym wiedzą.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2021, TwojePC.PL