Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kenny 12:41
 » muerte 12:41
 » PaKu 12:38
 » Artaa 12:38
 » NimnuL 12:38
 » rainy 12:37
 » Dexter 12:36
 » dugi 12:36
 » SebaSTS 12:36
 » DYD 12:36
 » tuptun 12:35
 » bajbusek 12:35
 » ligand17 12:33
 » steve 12:25
 » Sherif 12:25
 » pandy 12:23
 » sofolok 12:18
 » rrafaell 12:05
 » Kool@ 12:00
 » havranek 11:59

 Dzisiaj przeczytano
 41101 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[WizzAir] Loty. , Bitboy_ 2/01/21 11:01
Komuś odwołali lot UK - PL ostatnio?
Kobiecie odwołali 2 loty, info przyszło na 3 dni przed odlotem że 100% nie poleci, ale po zalogowaniu na konto nie da się nawet rozpocząć procesu zwrotu kosztów, co robi źle? Sam patrzyłem i faktycznie nie ma żadnej klikalnej opcji nigdzie która prowadziłaby czy choćby rozpoczynała proces zwrotu.
Lot miał się odbyć za 2 dni, jest info że jest odwołany i tyle.
Bilet kupiony u nich nie przez żadnego pośrednika...
RyanAir ma po prostu czytelni link nawet w treści maila o odwołaniu.
Kilka kliknięć i proces zwrotu załatwiony, a u WizzAir jakieś cyrki. Nie kumam o co kaman.

9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P

  1. no i prawidłowo , J. Ive 2/01/21 11:25
    własnych mutacji wirusa mamy pod dostatkiem. Nie potrzebujemy kolejnych z Londonistanu.

    dziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
    zawsze w modzie

    1. Co to wnosi do tematu poza tym że , Bitboy_ 2/01/21 11:39
      dałeś upust swojej frustracji?
      Pytam o zwrot kosztów przelotu, anulowaną rezerwację, odwołany lot.
      A nie o to jak przemycić ludzi z UK do PL aby pozarażać ich nową mutacją :)
      BTW wolę "Londonistan" niż "Kaczystan" :)
      Ale proszę abyś akurat Ty już się pod tym postem więcej nie wypowiadał, bo i tak nic nie wniesiesz merytorycznego.

      9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
      Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
      ,FraDesION660P

      1. Zostaw, szkoda zachodu. , Dexter 2/01/21 13:21
        123

        Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
        Odpowiedzi oleję.
        THX!

  2. Lepiej do nich zadzwonić na infolinie , buddookan 2/01/21 11:54
    https://wizzair.com/...ntakt/skontaktuj-sie-z-nami

    Pewnie z automatu wrócą kasę skoro to nie wina pasażera.

    1. Chyba żartujesz że ktokolwiek , Bitboy_ 2/01/21 12:06
      dzisiaj ma czas sie wdzwaniać na płatne "infolinie" które istnieją teraz chyba tylko dla żartu.
      Wszelkie infolinie i sugestie typu: masz wątpliwości czy pytania - nasza infolinia to..... - po przeczytaniu czegoś takiego kończę współpracę z daną firmą.
      Nie mam czasu ani ochoty czekać godzinami na pogadanie z kimś kto weźmie odemnie wszystkie możliwe dane osobowe po czym się okaże że i tak mi nie może pomóc, albo skieruje na inną infolinię.
      Za wiele razy dałem się nabrać na takie gierki, znam już chyba wszystkie melodyjki na czekanie na pamięć ;)
      Jakoś RyanAir potrafi w mailu dać czytelny odnośnik który prowadzi gdzie trzeba, a tutaj mam gdzieś dzwonić na jakieś infolinie?
      Już wolę odradzić kobiecie latanie Wizz'em :D
      Najwyżej będzie to ostatni bilet kupiony na lot WizzAir.

      9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
      Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
      ,FraDesION660P

  3. może wg nich to "nadzwyczajne okoliczności"? , Chrisu 2/01/21 13:24
    i mają klientów w nosie.

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. No właśnie sam znalazłem , Bitboy_ 2/01/21 13:52
      takie coś na przykład:
      "Czy w przypadku odwołania lotu z powodu koronawirusa przysługuje odszkodowanie? Tutaj swoje zastosowanie ma rozporządzenie EU 161/04, które jasno stanowi, że w przypadku zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych klientom nie przysługuje rekompensata.

      Zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej obecne okoliczności są "nadzwyczajne" (niezależne od linii lotniczej) w związku z czym nie można powoływać się na niektóre prawa i domagać się rekompensaty. Chodzi np. o odszkodowanie za odwołany lot w terminie krótszym niż dwa tygodnie od jego daty.
      Więcej: https://www.radiozet.pl/...lany-lot-Poradnik"

      Wychodzi na to że nie zwrócą, bo nawet nie ma takiej opcji kiedy zalogowany użytkownik otwiera link z info o odwołaniu lotu.
      Ciekawe, bo jak pisałem, sam miałem wykupiony lot UK-PL/PL-UK (28.12-04.01), też go RyanAir odwołał na 3 dni przed wylotem, ale proces reklamacji/wyboru zwrotu był aktywny, i przeszedł bez problemu.
      Widać Wizz jest jeszcze bardziej pazerny na kasę niż Ryan ;)
      Albo mają burdel w systemie. Cóż, ja się wyleczyłem z latania WizzAir, a i RyanAir coraz gorzej znoszę. Z tanich linii to jeszcze EasyJet trzyma jakiś przyzwoity poziom, ale oni do KRK tylko latają, więc niedługo w ogóle odzwyczaje się od latania do PL na dobre ;)

      9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
      Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
      ,FraDesION660P

  4. w XXI , myszon 2/01/21 14:26
    takie sprawy rozwiązuje się na Fejsie albo Twitterze. Piszesz publicznie że odwołali kasę i nie da się jej odebrać i magicznie nagle pojawia się ktoś kto ci pomoże w minutę. Pamiętaj aby dodać ich profil do posta.

    1. true... , Chrisu 2/01/21 14:52
      kupiłem SIMa plusa (promo 3x40 GB netu) i po kilku dniach karta przestała mieć zasięg. Kilka min na FB i zaczęło działać. Ba, nawet LTE pojawiło się (wcześniej LTE w tej lokalizacji nie łapało).

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL