TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
MS TEAMS + Power Point + Excel- jak to zrobić? , Demo 6/02/22 07:48 Walczę z prezentacją w PP która będzie puszczona przez teamsa. Potrzebuję wrzucić do prezentacji plik z excela (tabele). Najlepiej jakby wyświetlało miniaturkę tabeli a po kliknięciu w nią w trakcie prezentacji odpaliło pełnowymiarową tabelę. Da się? Jak? Jak nie, jak to się robi fachowo na prezentacjach? Odpalić po prostu na boku excela udostępnić w teamsie?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - dwie opcje , Kenny 6/02/22 08:51
1) definiujesz fragment tej wklejonej tabelki jako hyperlink do pliku excela
2) zalaczasz plik excela wewnatrz ppt (insert -> file -> display as icon), i otworzysz go sobie klikajac w ta ikonke.:Pozdrowienia:. - opcja 2 , Demo 6/02/22 09:27
nie bangla mi właśnie. Miniaturka się wstawia (z łączem czy bez) ale nie jest aktywna. Nie odpala właściwego pliku. Jeszcze z tym hiperłączem powalczę.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|