TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Jak to się teraz reklamuje Logitecha? , P@blo 1/06/22 07:49 Hej,
Po roku używania myszki Logitech G603 zaczął w niej wariować scroll. Niby można to naprawić samemu, co najchętniej bym zrobił, ale po co tracić możliwość późniejszej reklamacji z jakiegoś innego powodu:
https://www.youtube.com/watch?v=d6_4YbBfK0A
Mysz była kupowana wysyłkowo w Avans w maju 2021. Na ich stronie przy składaniu reklamacji podają link do Logitecha. A na stronie Logitecha zachęcają do reklamowania poprzez sprzedawcę :-) A na końcu okazuje się, że dla Logitecha naprawy wykonuje Fixit, gdzie też można zrobić zgłoszenie. No i teraz pytanie, którą drogą pójść, jeśli od zakupu minął już rok? Chodzi mi o jak najszybsze załatwienie tematu.- ja reklamowałem G604 , m&m 1/06/22 08:11
to pisałem do centrali logi, miałem coś z mikrostykiem że przy trzymaniu prawego mychy tak jakby na chwilę "puszczał", przysłali nową- Dzięki , P@blo 1/06/22 08:27
chyba to najlepsza droga jest, czytałem opinie, że oni raczej problemów nie robią.- chyba zależy , m&m 1/06/22 09:02
czytałem wtedy opinie na reddit i ludzie czasem musieli zniszczyć reklamowany sprzęt i dostarczyć dowód (np. film), mi nic nie kazali niszczyć więc de facto mam 2 mychy, tą starą dałem dzieciakom bo to nie przeszkadza w używaniu np. do netu ale bardzo utrudnia granie. A skoro to mysz gamingowa to powinno działać właściwie. Generalnie ten mój problem jest znany bo wynika z kiepskich mikrostyków z Chin, zresztą obecna też już przestaje działać ale zamówiłem porządne Omrony made in Japan i może sam wymienię- Jasne , P@blo 1/06/22 10:57
W razie czego jest jeszcze droga przez rękojmię w Avans i wtedy pewnie wyślą na naprawę do tego Fixita. Ostatecznie samemu można naprawić w prosty sposób, widać, że to nagminny problem w tych scrollach, że zaczynają fiksować, kółko dostaje poślizgu po czasie. Widać, że to już nie ten sam Logitech co dawniej, mam 20 letnią mysz, z którą nic kompletnie się nie dzieje, oprócz tego, że guma pod kciukiem już ze starości się wytarła trzeba było ją usunąć.
- Napisz do Logi , ligand17 1/06/22 11:32
Dostaniesz numer RMA. Koniec końców zakładasz zgłoszenie na Fixit i tam realizujesz reklamację. Ale numer RMA w samym Logi też może pomóc, żeby mieć miejsce na potencjalną eskalację. Ale moje doświadczenia z Fixit są pozytywne - miałem problemy z klawiaturą, wysłałem im kurierem, po 10 dniach dostałem informację, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie, ale ten model klawiatury już nie jest produkowany i zaproponowali sprzęt o podobnej wartości, żebym sobie wybrał. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|