Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Visar 01:56
 » Kalkin 01:24
 » Holyboy 01:17
 » Curro 01:17
 » SebaSTS 01:05
 » pwil2 01:00
 » Devon 00:42
 » biEski 00:41
 » Martens 00:40
 » Emios 00:34
 » RoBakk 00:33
 » XepeR 00:05
 » Fl@sh 23:59
 » PiotrexP 23:52
 » waski 23:27
 » cVas 23:23
 » Conan Bar 23:22
 » rainy 23:08
 » hideox 23:00
 » maddog 23:00

 Dzisiaj przeczytano
 2730 postów,
 wczoraj 37408

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jak to się teraz reklamuje Logitecha? , P@blo 1/06/22 07:49
Hej,

Po roku używania myszki Logitech G603 zaczął w niej wariować scroll. Niby można to naprawić samemu, co najchętniej bym zrobił, ale po co tracić możliwość późniejszej reklamacji z jakiegoś innego powodu:

https://www.youtube.com/watch?v=d6_4YbBfK0A

Mysz była kupowana wysyłkowo w Avans w maju 2021. Na ich stronie przy składaniu reklamacji podają link do Logitecha. A na stronie Logitecha zachęcają do reklamowania poprzez sprzedawcę :-) A na końcu okazuje się, że dla Logitecha naprawy wykonuje Fixit, gdzie też można zrobić zgłoszenie. No i teraz pytanie, którą drogą pójść, jeśli od zakupu minął już rok? Chodzi mi o jak najszybsze załatwienie tematu.

  1. ja reklamowałem G604 , m&m 1/06/22 08:11
    to pisałem do centrali logi, miałem coś z mikrostykiem że przy trzymaniu prawego mychy tak jakby na chwilę "puszczał", przysłali nową

    1. Dzięki , P@blo 1/06/22 08:27
      chyba to najlepsza droga jest, czytałem opinie, że oni raczej problemów nie robią.

      1. chyba zależy , m&m 1/06/22 09:02
        czytałem wtedy opinie na reddit i ludzie czasem musieli zniszczyć reklamowany sprzęt i dostarczyć dowód (np. film), mi nic nie kazali niszczyć więc de facto mam 2 mychy, tą starą dałem dzieciakom bo to nie przeszkadza w używaniu np. do netu ale bardzo utrudnia granie. A skoro to mysz gamingowa to powinno działać właściwie. Generalnie ten mój problem jest znany bo wynika z kiepskich mikrostyków z Chin, zresztą obecna też już przestaje działać ale zamówiłem porządne Omrony made in Japan i może sam wymienię

        1. Jasne , P@blo 1/06/22 10:57
          W razie czego jest jeszcze droga przez rękojmię w Avans i wtedy pewnie wyślą na naprawę do tego Fixita. Ostatecznie samemu można naprawić w prosty sposób, widać, że to nagminny problem w tych scrollach, że zaczynają fiksować, kółko dostaje poślizgu po czasie. Widać, że to już nie ten sam Logitech co dawniej, mam 20 letnią mysz, z którą nic kompletnie się nie dzieje, oprócz tego, że guma pod kciukiem już ze starości się wytarła trzeba było ją usunąć.

  2. Napisz do Logi , ligand17 1/06/22 11:32
    Dostaniesz numer RMA. Koniec końców zakładasz zgłoszenie na Fixit i tam realizujesz reklamację. Ale numer RMA w samym Logi też może pomóc, żeby mieć miejsce na potencjalną eskalację. Ale moje doświadczenia z Fixit są pozytywne - miałem problemy z klawiaturą, wysłałem im kurierem, po 10 dniach dostałem informację, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie, ale ten model klawiatury już nie jest produkowany i zaproponowali sprzęt o podobnej wartości, żebym sobie wybrał.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL