TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Jak dowiedzieć się jaka dokładnie taśma łączy ekran z grafiką w laptopie ? , buddookan 8/11/23 19:06 Ma ktoś pomysł jak sprawdzić taśmę w tym modelu laptopa bez rozkręcania:
OMEN by HP 17-cb0000nw
Na pytanie w serwisie HP czy wymienią mi taśmę po okresie gwarancji dostałem odpowiedz, że nie ma problemu, ale taka usługa to około 1600 zł. Nie wiem jakie są praktyki serwisowe, ale wydaje mi się że taka cena to inna forma "po gwarancji to bujaj się pan".
Samej taśmy nie oferują.
Prosiłem lokalny serwis o pomoc, ale przez kilka tygodni nie mogli kupić taśmy. Dlatego chce zakupić ją sam i mieć pewność że to dobra taśma.
Obejdzie się bez rozbierania laptopa ?- Ze specyfikacji od HP... , cVas 8/11/23 19:40
za stroną:
https://support.hp.com/...6515261?docNotFound=true
Display panel/webcam cable (includes display panel adhesive tape and bezel adhesive):
For use in FHD, 60 Hz displays L57360-001
For use in FHD, 144 Hz displays L57361-001Cóż człowiek,
nawet światło się załamuje. - Mam wersje 144 Hz , buddookan 8/11/23 19:47
Dzięki - Żeby namieszać, ... , Muchomor 9/11/23 12:38
... to HP najczęściej stosuje inne Part Numbers (numery części w handlu, niż w dokumentacji). Kiedy zamawiam u dostawców (partnerów HP) części po numerach z dokumentacji, to oni zawsze muszą się kontaktować z HP i uzyskać od nich numer handlowy dla tej części. Jeśli tak będzie, to najprościej jest wyszukać powyższy numer na eBayu, czy amazonie i dostaniesz też numer handlowy. Wyszukiwanie po numerze handlowym daje zwykle o wiele więcej ofert.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - Widzę, że ... , Muchomor 9/11/23 12:42
... za dużo tego nie ma, ale jest w Niemcach za ok.50 EUR. Z wysyłką będzie więcej, ale to wciaż nie 1600pln...Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - Dla mnie to jest trochę nie fer w stosunku do klienta , buddookan 9/11/23 13:01
Dodatkowo to pierwszy laptop z który miał tyle awarii.
Z pewnością nigdy już nie kupię laptopów HP skoro tak wygląda ich awaryjnosc i problemy z naprawą po okresie gwarancji.
Czy mógłbyś dać link do tego co znalazłeś?- To nie do końca jest jak piszesz. , Muchomor 14/11/23 16:30
Seria Omen jest traktowana jako adresowana do klienta prywatnego. Tak samo jest z Pavilion i Envy. Te serie mają osobny serwis, który HP podzleca innym firmom. Jak chciałeś lepsze traktowanie, to należy nabywać laptopy z serii korporacyjnych (Probook, Elitebook). Analogiczna sytuacja jest u Lenovo (IdeaPad - prywatne, Thinkpad - korpo). Podobny podział jest też u Della. Wszyscy oni traktują serie prywatne gorzej niż te korpo - to jest reguła. Jeśli myślisz, że którykolwiek z producentów traktuje klientów lepiej, to myśl dalej...
Jeśli liczysz, że naprawialność i dostępność części będzie lepsza u innego producenta, to bardzo się rozczarujesz. Wszyscy produkują dizajny, które coraz trudniej naprawiać, a jak coś wymieniać to wielkie monobloki. Nawet klawy są już pointegrowane z touchpadami w górnych pokrywach i wymienia się całość. To jest dramat, bo wszyscy podążają ścieżką wytyczoną przez Apple. Świadomość konsumenta, że taka sytuacja ma miejsce, jest praktycznie żadna - ty się właśnie dowiedziałeś. Wszyscy mają to w d*** i dalej kupują.
Jeśli faktycznie zależy ci na naprawialności, dobrym traktowaniu i dostępie części, to jest tylko jeden chlubny wyjątek: https://frame.work
Niestety, projekt jest dość niszowy, bo jak pisałem: wszyscy mają to w d*pie.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - No nie wiedziałem , buddookan 14/11/23 17:43
Wcześniej miałem 2 laptopy Lenowo i jeden Asus. Działają do dziś u rodzinki. Zero problemów.
W HP Omen już w okresie gwarancji były 3 problemy.
- Czy taki model też może pasować czy to , buddookan 9/11/23 23:10
raczej zbyt wielkie ryzyko ?
https://allegro.pl/...3b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5 - Znalazłem odpowiedni na Łotwie , buddookan 9/11/23 23:21
https://m79.lv/...=kurpirkt&utm_medium=ad_item |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|