Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » waldisobo 17:32
 » SebaSTS 17:32
 » leon 17:32
 » wrrr 17:31
 » 3kawki 17:30
 » havranek 17:28
 » Armitage 17:25
 » metacom 17:18
 » Sherif 17:18
 » bieniek 17:18
 » dugi 17:16
 » NimnuL 17:16
 » XepeR 17:15
 » Hitman 17:15
 » bajbusek 17:12
 » Artaa 17:10
 » DJopek 17:08
 » KHot 17:07
 » rainy 17:06
 » g5mark 17:03

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Padł mi MaBook Pro i... serio się go nie da naprawić? , evil 15/03/24 11:41
W środę wieczorem skończyłem pracę i odłożyłem komputer na kanapę.
Gdy rano chciałem z niego skorzystać, nie włączył się.
Podpiąłem zasilanie, trzymałem różne kombinacje klawiszy i... nic.

Komputer trafił do serwisu. Rozkręcili i ustalili, że problem dotyczy zintegrowanej grafiki. Brak widocznych uszkodzeń. Prawdopodobne przegrzanie (znaleźli dużo futra w szczelinie wentylacyjnej).

Dostałem propozycję wymiany płyty głównej na nową za 4000 zł wraz z informacją, że danych z dysku nie odzyskam (istotne mam na szczęście w chmurze), bo Apple ma takie zabezpieczenia, że wymiana samego dysku/karty graficznej nie wchodzi w grę.

Piszę bo chciałbym potwierdzić, że użytkowanie Maca w okresie po gwarancji, to gwarancja podobnie głupich problemów. #lol

d: || nie kradnij - rząd nie lubi
konkurencji || :P

  1. przykładowy link , Artaa 15/03/24 11:47
    https://www.youtube.com/watch?v=1RUMM8llbWw
    są też inni specjaliści co potrafią coś naprawić ;-)

  2. serwis Apple to wymieniacze , Killer 15/03/24 12:43
    kiedyś byłem z jakimś kompem i widziałem jak obsługa klienta podchodzi do tematu,
    przy byle jakim problemie jest informacja, że spróbują zresetować albo zrobić pełny reset a jak nie to będzie musiał Pan/Pani kupić nowy :) parsknąłem śmiechem

    Kiedyś normą był ogół a nie margines...

  3. zapytaj u niego, goś robi tylko w Apple. , fiskomp 15/03/24 20:58
    https://www.youtube.com/@RafalBielawski

    1. A i oby ten "serwis" co do niego oddałeś, nie dołożył od siebie czegoś ciekawego. , fiskomp 15/03/24 21:00
      Może nawet zrobi streama z twojej diagnostyki i naprawy, jak napiszesz że cię autoryzowany serwis olał, lubi po nich jechać.

  4. Mamy takie zabezpieczenia , DrLamok 15/03/24 22:47
    Że wymiana opony nie wchodzi w grę.. trzeba z całym podwoziem, a najlepiej to nowy model...

    1. Hehe... , Dexter 16/03/24 08:05
      Niedawno opisywałem koledze jak wygląda procedura zmiany aku albo kół w moim aucie (żadnym wynalazku). To nie ma tak, że wyjmujesz jedno, wkładasz drugie pod domem albo w garażu i jest git.
      Stwierdził "dobrze, że mam starego golfa".

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

      1. no to pochwal sie , elliot_pl 16/03/24 11:09
        bo zaczales interesujaco :)

        momtoronomyotypaldollyochagi...

        1. Ale czym? , Dexter 16/03/24 12:01
          Po zmianie aku BMC (zdaje się ten właśnie układ) nie ma pojęcia, że ma nowy i co więcej - nie wie jaki ma.
          Oczywiście można to olać ale wówczas elektronika auta może źle ładować nową baterię.

          Co do kół - trzeba "wskazać" samochodowi, które koło jest które. Podobno czasem auto umie to zrobić same, ale nie zawsze to działa.

          Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
          Odpowiedzi oleję.
          THX!

          1. aaa , elliot_pl 16/03/24 15:35
            czyli o czujniki chodzi. A z aku to stara sprawa. Spokojnie mozna to zrobic pod domem albo w garazu, jesli ma sie odpowiednia marke ;)

            momtoronomyotypaldollyochagi...

  5. Rozumiem Twój żal. , patinka 16/03/24 08:15
    Niestety tak wygląda serwis autoryzowany wszystkich marek laptopów. Wymienimy Panu płytę główną w cenie zbliżonej do laptopa albo radź Pań sobie sam.

    1. bo "płyta główna" , myszon 16/03/24 09:15
      to w dzisiejszych czasach praktycznie cały laptop. Wszystko jest zintegrowane na jednej płytce. Wymienić ciężko. Prawdopodobieństwo uszkodzenia duże. Gwarancję na naprawę trzeba dać.

      Dlatego istnieją nieautoryzowane serwisy, gdzie możesz sobie uzgodnić inne warunki.

      1. Zgadzam się że tak jest. , patinka 16/03/24 09:53
        Co nie znaczy że to dobry kierunek. Brak mozliwosci naprawy w racjonalnych kosztach jest na rękę tylko producentom.

  6. Nie wiem , ligand17 16/03/24 08:38
    do jakiego serwisu oddałeś swojego laptopa. Jeżeli do serwisu producenta - to tak, oni działają zgodnie z wytycznymi producenta. Jeżeli producent przewiduje wymianę płyty głównej, to serwis wymienia płytę główną.
    Musisz próbować w innych serwisach, jak piszą koledzy powyżej.

  7. jaki model? , dawidy 18/03/24 15:01
    ile czasu używałeś?

    102594

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL