Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pietka 12:16
 » Artaa 12:16
 » LooKAS 12:09
 » Kenny 12:07
 » 247 12:05
 » Master/Pe 12:05
 » Sherif 12:03
 » okobar 12:02
 » bajbusek 11:52
 » XepeR 11:48
 » ham_solo 11:45
 » KHot 11:42
 » Demo 11:35
 » aspon 11:35
 » palioza 11:33
 » Visar 11:27
 » JE Jacaw 11:22
 » Sebek 11:20
 » Miron 11:20
 » ToM78 11:19

 Dzisiaj przeczytano
 10695 postów,
 wczoraj 35746

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

... Serwis myszki logitech z oficjalnego sklepu brak paragonu... , SebaSTS 6/05/25 21:03
... W fixit.pl potrzebny jest paragon i tylko on uprawnia do gwarancyjnej naprawy. Pisanie o kopię dokumentu zakupu do ww. sklepu mija się z celem (po 3tygodniach oczekiwania zero efektu). Da się inaczej obejść ten problem z brakiem paragonu zakupu by wyserwisować mysz?

>-<

  1. Postrasz ich, że jak ci nie dadzą duplikatu paragonu to idziesz do US. , fiskomp 6/05/25 23:07
    Powinno zadziałać.

    1. zadziała, zadziała , resmedia 7/05/25 18:59
      zabiją go śmiechem :D

      desipere est juris gentium

      1. hmmm... nie wiem jak w US.. , Doczu 8/05/25 12:49
        ... ale PIH takie zgłoszenia są rejestrowane.

        1. jasne , resmedia 8/05/25 18:22
          https://e-deklaracje.pl/...at-paragonu-fiskalnego/

          desipere est juris gentium

          1. Wychodzi na to że ja źle zrozumiałem Sebę... , Doczu 9/05/25 13:43
            ... Teraz jak na spokojnie czytam, to wychodzi że Autor zgubił/zniszczył dowód zakupu, a nie że nie dostał wcale.
            No jesli jest tak jak wyżej napisałem, to wycofuję się z mojej opinii. Jeśli jednak paragonu nie otrzymał, ma prawo domagać się go, a w razie odmowy można zgłosić to do PIH. Takie zgłoszenia sa traktowane w PIH bardzo poważnie.

  2. Potwierdzenie płatności, wyciąg z konta , ham_solo 6/05/25 23:22
    w banku może być zamiast paragonu jeśli była płatność kartą itp.
    https://www.prawo.pl/...lko-z-paragonem,49521.html

    SKLEP Z GRAMI - PC i KONSOLE - ZAPRASZAM :)
    www.phurand.pl
    www.uzywane-gry-konsole.pl

    1. ... przeklejam , SebaSTS 7/05/25 22:09
      Potwierdzenie płatności z wyciągu bankowego umożliwiałby złożenie reklamacji bezpośrednio u sprzedawcy. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji.

      Nasza firma nie jest sprzedawcą, a partnerem zewnętrznym, dlatego do realizacji zgłoszenia w ramach gwarancji wymaganym dokumentem jest kopia faktury lub paragonu.

      Pozdrawiam,

      Centrum Serwisowe FIXIT SA

      >-<

      1. Chyba szukają sposobu na pozbycie się problemu. , ham_solo 8/05/25 10:57
        Jeśli do gwarancji potrzebny jest paragon to spróbuj rękojmi u sprzedawcy - wtedy raczej nie będą mogli wykręcić się jakimś zapisem z warunków gwarancji o paragonach (rękojmię regulują przepisy Kodeksu Cywilnego, a nie czyjeś widzimisię). Okaże się wtedy czy z ich strony to chęć trzymania się jakichś przepisów (warunków gwarancji) czy po prostu próba taniego pozbycia się problemu.

        SKLEP Z GRAMI - PC i KONSOLE - ZAPRASZAM :)
        www.phurand.pl
        www.uzywane-gry-konsole.pl

  3. nie ma czegoś takiego jak duplikat paragonu , Emios 8/05/25 08:00
    12345

  4. a próbowałes bezpośrednio w Logitechu ? , Doczu 8/05/25 12:51
    Nie wiem jak to wygląda obecnie i ile gwary masz w fixit, ale ja swego czasu reklamowałem bezpośrednio w logitechu i odbywało się to bezproblemowo a nawet komfortowo.

    1. Re: , Kool@ 8/05/25 17:35
      Fixit to serwis od lat realizujący naprawy gwarancyjne Logitecha

      ...

      1. Hmmm... to pewnie się sporo pozmieniało , Doczu 9/05/25 13:39
        Mój ostatni kontakt z serwisem Logitecha miał miejsce jakieś 15 lat temu (w czasach gdy na rynku pojawiła myszka MX1000) i reklamowałem towar dwukrotnie i dwukrotnie został wymieniony na nowy. Bez pytania o paragony itp. Jeśli dobrze pamiętam starczył SN w zgłoszeniu reklamacyjnym.

      2. Ale można reklamować w Logitechu , ligand17 12/05/25 16:04
        oni tworzą RMA i dopiero jak masz RMA z Logi, to wtedy kontaktujesz się z Fixit - dalej wszystko idzie na podstawie RMA.
        Ja tak robiłem, jak padła mi klawiatura - najpierw kontakt z Logi, oni wystawili RMA i z tym RMA do Fixit.

        1. mhm , elliot_pl 12/05/25 16:11
          a kiedy to bylo?

          momtoronomyotypaldollyochagi...

        2. no wlasnie (chyba?) taka sciezka jest wciaz opisana na www Logitecha , Kenny 12/05/25 21:11
          stad pytam ponizej czy tego probowal

          .:Pozdrowienia:.

  5. nie wiem jak wyladowales na powyzszej sciezce, ale przeszedles ponizsza? , Kenny 8/05/25 19:28
    https://support.logi.com/...gitech-w-regionie-EMEA

    Jak mogę wysłać zgłoszenie gwarancyjne?

    [...]

    Jeśli zapoznano się już z często zadawanymi pytaniami i konieczne jest wysłanie zgłoszenia gwarancyjnego, wykonaj następujące czynności:
    1) Przejdź na stronę www.logitech.com.
    2) Umieść wskaźnik myszy nad kartą Pomoc techniczna i kliknij opcję Pomoc techniczna i pobieranie.
    3) Na stronie pomocy technicznej wykonaj jedną z następujących czynności:
    4) W polu wyszukiwania w sekcji &#8222;Gdzie znajduje się numer modelu?&#8221; wprowadź numer modelu produktu lub jego nazwę w i naciśnij klawisz Enter.
    Lub
    Znajdź produkt przy użyciu obrazów kategorii produktów.
    5) Na stronie pomocy technicznej produktu przewiń w dół do sekcji &#8222;Problem nie zniknął&#8221;? i kliknij przycisk Znajdź pomoc.
    6) Wybierz temat problemu.
    7) Jeśli polecane artykuły bazy wiedzy nie pozwolą uzyskać odpowiedzi na pytanie, kliknij przycisk Nadal potrzebuję pomocy.
    8) Wprowadź nazwę użytkownika i hasło w witrynie Logitech.com (jeśli istnieją). Jeśli nie masz konta, kliknij łącze Utwórz nowe konto.
    9) Po zalogowaniu się na swoje konto wypełnij sekcję &#8222;Opowiedz nam o problemie&#8221; i kliknij przycisk Wyślij.

    Po przesłaniu zgłoszenia gwarancyjnego nasi agenci pomogą Ci rozwiązać problem z produktem. Jeśli konieczna będzie jego wymiana, agenci przeprowadzą Cię przez kolejne kroki.

    [...]

    .:Pozdrowienia:.

  6. Właśnie sprawdziłem , ligand17 12/05/25 16:19
    sierpień 2021.
    Od tego czasu nie popsuł mi się żaden sprzęt Logitecha.

    1. Grrrr , ligand17 12/05/25 16:19
      Miało być pod "mhm , elliot_pl 12/05/25 16:11"

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL