TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
... Serwis myszki logitech z oficjalnego sklepu brak paragonu... , SebaSTS 6/05/25 21:03 ... W fixit.pl potrzebny jest paragon i tylko on uprawnia do gwarancyjnej naprawy. Pisanie o kopię dokumentu zakupu do ww. sklepu mija się z celem (po 3tygodniach oczekiwania zero efektu). Da się inaczej obejść ten problem z brakiem paragonu zakupu by wyserwisować mysz?>-< - Postrasz ich, że jak ci nie dadzą duplikatu paragonu to idziesz do US. , fiskomp 6/05/25 23:07
Powinno zadziałać.- zadziała, zadziała , resmedia 7/05/25 18:59
zabiją go śmiechem :Ddesipere est juris gentium - hmmm... nie wiem jak w US.. , Doczu 8/05/25 12:49
... ale PIH takie zgłoszenia są rejestrowane.- jasne , resmedia 8/05/25 18:22
https://e-deklaracje.pl/...at-paragonu-fiskalnego/desipere est juris gentium - Wychodzi na to że ja źle zrozumiałem Sebę... , Doczu 9/05/25 13:43
... Teraz jak na spokojnie czytam, to wychodzi że Autor zgubił/zniszczył dowód zakupu, a nie że nie dostał wcale.
No jesli jest tak jak wyżej napisałem, to wycofuję się z mojej opinii. Jeśli jednak paragonu nie otrzymał, ma prawo domagać się go, a w razie odmowy można zgłosić to do PIH. Takie zgłoszenia sa traktowane w PIH bardzo poważnie.
- Potwierdzenie płatności, wyciąg z konta , ham_solo 6/05/25 23:22
w banku może być zamiast paragonu jeśli była płatność kartą itp.
https://www.prawo.pl/...lko-z-paragonem,49521.htmlSKLEP Z GRAMI - PC i KONSOLE - ZAPRASZAM :)
www.phurand.pl
www.uzywane-gry-konsole.pl - ... przeklejam , SebaSTS 7/05/25 22:09
Potwierdzenie płatności z wyciągu bankowego umożliwiałby złożenie reklamacji bezpośrednio u sprzedawcy. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji.
Nasza firma nie jest sprzedawcą, a partnerem zewnętrznym, dlatego do realizacji zgłoszenia w ramach gwarancji wymaganym dokumentem jest kopia faktury lub paragonu.
Pozdrawiam,
Centrum Serwisowe FIXIT SA>-< - Chyba szukają sposobu na pozbycie się problemu. , ham_solo 8/05/25 10:57
Jeśli do gwarancji potrzebny jest paragon to spróbuj rękojmi u sprzedawcy - wtedy raczej nie będą mogli wykręcić się jakimś zapisem z warunków gwarancji o paragonach (rękojmię regulują przepisy Kodeksu Cywilnego, a nie czyjeś widzimisię). Okaże się wtedy czy z ich strony to chęć trzymania się jakichś przepisów (warunków gwarancji) czy po prostu próba taniego pozbycia się problemu.SKLEP Z GRAMI - PC i KONSOLE - ZAPRASZAM :)
www.phurand.pl
www.uzywane-gry-konsole.pl
- nie ma czegoś takiego jak duplikat paragonu , Emios 8/05/25 08:00
12345 - a próbowałes bezpośrednio w Logitechu ? , Doczu 8/05/25 12:51
Nie wiem jak to wygląda obecnie i ile gwary masz w fixit, ale ja swego czasu reklamowałem bezpośrednio w logitechu i odbywało się to bezproblemowo a nawet komfortowo.- Re: , Kool@ 8/05/25 17:35
Fixit to serwis od lat realizujący naprawy gwarancyjne Logitecha... - Hmmm... to pewnie się sporo pozmieniało , Doczu 9/05/25 13:39
Mój ostatni kontakt z serwisem Logitecha miał miejsce jakieś 15 lat temu (w czasach gdy na rynku pojawiła myszka MX1000) i reklamowałem towar dwukrotnie i dwukrotnie został wymieniony na nowy. Bez pytania o paragony itp. Jeśli dobrze pamiętam starczył SN w zgłoszeniu reklamacyjnym. - Ale można reklamować w Logitechu , ligand17 12/05/25 16:04
oni tworzą RMA i dopiero jak masz RMA z Logi, to wtedy kontaktujesz się z Fixit - dalej wszystko idzie na podstawie RMA.
Ja tak robiłem, jak padła mi klawiatura - najpierw kontakt z Logi, oni wystawili RMA i z tym RMA do Fixit.- mhm , elliot_pl 12/05/25 16:11
a kiedy to bylo?momtoronomyotypaldollyochagi... - no wlasnie (chyba?) taka sciezka jest wciaz opisana na www Logitecha , Kenny 12/05/25 21:11
stad pytam ponizej czy tego probowal.:Pozdrowienia:.
- nie wiem jak wyladowales na powyzszej sciezce, ale przeszedles ponizsza? , Kenny 8/05/25 19:28
https://support.logi.com/...gitech-w-regionie-EMEA
Jak mogę wysłać zgłoszenie gwarancyjne?
[...]
Jeśli zapoznano się już z często zadawanymi pytaniami i konieczne jest wysłanie zgłoszenia gwarancyjnego, wykonaj następujące czynności:
1) Przejdź na stronę www.logitech.com.
2) Umieść wskaźnik myszy nad kartą Pomoc techniczna i kliknij opcję Pomoc techniczna i pobieranie.
3) Na stronie pomocy technicznej wykonaj jedną z następujących czynności:
4) W polu wyszukiwania w sekcji „Gdzie znajduje się numer modelu?” wprowadź numer modelu produktu lub jego nazwę w i naciśnij klawisz Enter.
Lub
Znajdź produkt przy użyciu obrazów kategorii produktów.
5) Na stronie pomocy technicznej produktu przewiń w dół do sekcji „Problem nie zniknął”? i kliknij przycisk Znajdź pomoc.
6) Wybierz temat problemu.
7) Jeśli polecane artykuły bazy wiedzy nie pozwolą uzyskać odpowiedzi na pytanie, kliknij przycisk Nadal potrzebuję pomocy.
8) Wprowadź nazwę użytkownika i hasło w witrynie Logitech.com (jeśli istnieją). Jeśli nie masz konta, kliknij łącze Utwórz nowe konto.
9) Po zalogowaniu się na swoje konto wypełnij sekcję „Opowiedz nam o problemie” i kliknij przycisk Wyślij.
Po przesłaniu zgłoszenia gwarancyjnego nasi agenci pomogą Ci rozwiązać problem z produktem. Jeśli konieczna będzie jego wymiana, agenci przeprowadzą Cię przez kolejne kroki.
[...].:Pozdrowienia:. - Właśnie sprawdziłem , ligand17 12/05/25 16:19
sierpień 2021.
Od tego czasu nie popsuł mi się żaden sprzęt Logitecha.- Grrrr , ligand17 12/05/25 16:19
Miało być pod "mhm , elliot_pl 12/05/25 16:11"
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|