Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » bmiluch 01:32
 » dawidy 01:28
 » Martens 01:26
 » GULIwer 01:18
 » Chavez 01:17
 » slanter 01:04
 » Holyboy 00:54
 » Adolph 00:47
 » Menah 00:32
 » tian 00:31
 » Flo 00:24
 » Zibi 00:20
 » SebaSTS 00:16
 » ReeX 00:13
 » Xeno 00:13
 » R_I_P_ 00:11
 » Chrisu 00:07
 » Zbyszek.J 00:07
 » P.J._ 00:07
 » Mademan 23:59

 Dzisiaj przeczytano
 1722 postów,
 wczoraj 31345

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pakiet mobilności - ekologia wg UE , PaKu 21/02/20 17:25
"Zasada nakazująca ciężarówkom wracać co osiem tygodni do kraju, gdzie mieści się siedziba firmy, jest szkodliwa ekonomicznie i środowiskowo. Puste samochody będą przejeżdżały tysiące kilometrów, generując koszty i niepotrzebnie zanieczyszczając środowisko."

https://www.money.pl/...ami-6481065784551041a.html

bez podpisu

  1. malkontent psujący wszystkim zabawe , blimek 21/02/20 17:40
    Mamy piękne orliki, aquaparki , boiska i pomostkii dla wędkarzy za 70 tyś , finansowane w POŁOWIE z UE. A Tobie wciąż mało. Bez UE nic byśmy nie mieli.
    UE dba o naszą ekologię, nasze puszcze z kornikami i o naszą praworządność.
    Bez UE byłby tu dziki kraj i niczego by nie było.

    A to co tam u góry piszesz to tylko wyjątek potwierdzający regułę.
    Taki wypadek przy pracy.
    Niewdzięczniku

    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

    1. a co bys zrobil z polowa boiska? , komisarz 21/02/20 17:56
      gral do wlasnej bramki?

      Komisarz Ryba

      1. #chlapaniegównem , charczenko 21/02/20 18:22
        #chlapaniegównem

    2. #trokiodkaleson , charczenko 21/02/20 18:21
      #trokiodkaleson

      1. #dlaczegoniktmnieniesłucha , blimek 21/02/20 19:50
        #dlaczegoniktmnieniesłucha

        twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

        1. #trokiodkaleson , charczenko 21/02/20 20:16
          #trokiodkaleson

          1. #niesłuchajomnie , blimek 21/02/20 20:26
            #niesłuchajomnie

            twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

            1. #chlapaniegównem , charczenko 21/02/20 20:29
              #trokiodkaleson

              1. #chciałemdobrze , blimek 21/02/20 22:14
                #awyszłojakzawsze

                twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

                1. #trokiodkaleson , charczenko 22/02/20 10:02
                  #trokiodkaleson

                  1. #dobrypsychiatra , blimek 22/02/20 10:31
                    #dobrypsychiatra

                    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

                    1. troki od kaleson , charczenko 22/02/20 11:18
                      https://twojepc.pl/boardPytanie173288.htm#29

                      1. #dobry_psychiatra , blimek 22/02/20 15:19
                        #dobrypsychiatra

                        twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

  2. ekologia jest jak praworzadnosc - ma sluzyc interesem Niemiec, moze Francji , komisarz 21/02/20 17:41
    w przypadku innych krajow pewnie sa podobne wytrychy, tylko o nich nei wiemy. W koncu UK wyszlo Z UE z jakiegos podwu, raczej nie ekologii i nie praworzadnosci...

    Komisarz Ryba

    1. chlapanie , charczenko 21/02/20 18:23
      #chlapaniegównem

    2. masz okrutne kompleksy , Matheo 21/02/20 18:52
      i inne zdanie niż Komisarz Ryba

      Boże! - Spraw...
      aby mi się chciało tak
      jak mi się nie chce!!!

  3. a jak inaczej przegląd zrobi??? , DrLamok 21/02/20 18:01
    Bo nie sądzę żeby właściciel polskiej firmy transportowej chciał płacić za przeglądy za granicą...

    W sumie nie wiem co ile przeglądy ciężarówek się w Polsce robi... w UK co 6 tygodni.

    1. Przegląd to można za granicom robić , biEski 21/02/20 18:06
      ale kto komu każe pustą ciężarówką jezdzić. Zawsze może wracać z jakimś ładunkiem do kraju. Takie troche szukanie problemu na siłe.

      1. Niom , waldisobon 21/02/20 18:10
        https://youtu.be/8t5E3ZQDt9o

        Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
        oni o tym wiedzą.

      2. Kurde , biEski 21/02/20 19:04
        granicą oczywiscie

      3. bo nie ma ładunków z UE do PL , perek 21/02/20 19:12
        już w tej chwili jest z tym problem,

        Powered by Intel 286 ;-)

        1. a smieci? :D , biEski 21/02/20 19:34
          jakoś do nas trafiaja :P

          Ten cały europejski towar to do nas jak trafia?

          1. zdecydowanie więcej , perek 21/02/20 20:43
            naszego trafia do UE niż z UE do PL

            Powered by Intel 286 ;-)

  4. co 8 tygodni to jest problem? , Chrisu 21/02/20 18:07
    Jeśli nie da się tego zrobić to:
    - albo właściciel coś kręci
    - albo ma (albo nie ma wcale) kiepskiego logistyka.

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. tak, wszystko zależy od tego jaki tarnsport sie wykonuje , perek 21/02/20 19:11
      przykład z życia, jeden z moich klientów któremu prowadzę księgowość
      +/- 30 ciągników siodłowych, +/- 60 kierowców, system pracy 2/2.
      Czyli kierowca 2 tygodnie pracuje, 2 tygodnie siedzi w domu.

      Praca jaka wykonują to ciąganie naczep które przypływają np z Norwegi do DE, i z DE są przeciągane do IT, FR, ES tam rozładowywane lub zostawiane i zamieniane na inne i zabierane z powrotem do portu w DE. Kierowcy wracją do domu firmowymi samochodami osobowymi/busami, czasem samolotem

      Do tego ekpia która siedzi w NO i zwozi rozwozi te naczepy po NO i wraca do domu samolotami.

      Ciągniki siodłowe wracają do PL po 3 latach jak są oddawane do leasingu lub sprzedawane i wymieniane na nowe.

      Kolejny klient to mniejsza firma gdzie np dwóch braci oraz ojciec z synem jeździ na zmianę dwoma ciągnikami z cysternami niemieckiej spedycji.

      Puste kilometry przy takiej pracy to +/- 10. I ty mi mówisz, że tam nie ma logistyka?

      Inna sprawa, że z zachodu do Polski nie ma co wozić i w firmach gdzie auta zjeżdżają co 2 tygodnie do Polski powroty są za stawki znacznie poniżej kosztów.


      Powered by Intel 286 ;-)

      1. I o to chodzi wlasnie , ili@s 21/02/20 19:48
        Facet zatrudnia kierowców w pl a wykonuje pracę w de. Powinien zarejestrować działalność w de i tamtejsze stawki płacić.

        1. to idźmy dalej , perek 21/02/20 20:43
          to w DE, w FR, IT, czy ES?
          Czy nie po to powstała UE, żeby był wolny przepływ towarów, usług i osób?
          A google czy facebook ma siedzibę w PL?

          Poza barierą psycholoigiczną i "obawami" administracyjnymi nie wiele trzyma takie firmy aby miały siedziby w PL, paliwo kupują za granicą, płace minimalne obowiązują unijne.

          Chyba nie na tym ma polegać wstawanie z kolan, żeby sp. z o.o. zamieniac na GmbH?

          Powered by Intel 286 ;-)

          1. Brawo ! , alienmc 21/02/20 20:58
            Bardzo dobra opinia poparta konkretnym doświadczeniem.
            Dziękuję


            W mojej branży mówią - symptomy kryzysu pierwsi odczuwają logistycy i firmy transportowe..

            ... from zero to hero

            1. To, że , perek 21/02/20 22:25
              pierwsze padają firmy transportowe ma w polskich warunkach jaszcze jedną przyczynę,
              a mianowicie za prowadzenie transportu niestety biorą sie Janusze biznesu, a żeby dostać leasing na sprzęt wystarczy oddychać i mieć NIP i REGON.

              Firmy rodzinne z Holandii po 100 latach dzialalności i przez trzy pokolenia dorabiania się mają po 30 ciężarówek, w Polsce po kilkunastu miesiącach pracy w spedycji i opanowaniu obsługi meila i obsługi giełdy transportowej taki Janusz zakłada firmę spedycyjną przekleja oferty z jednej giełdy na drugą robi jakiś tam obrót i bierze w leasing cieżarówkę, po tem następną, i po trzech latach ma 30, ze dwie BMW 7 i Panamerę w leasingu, i wszystko sie kula na "pożyczonej" kasie.
              Byle zawirowanie na rynku to leży i kwiczy.

              Powered by Intel 286 ;-)

      2. ili@s , Chrisu 21/02/20 19:58
        już za mnie odpowiedział.

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

        1. nie odpowiedzial , endern 22/02/20 15:17
          Poczytaj sobie o swobodzie przeplywu ludzi, towaru i uslug w UE.
          To jedna z kluczowych reguł, w oparciu o ktore powstalo UE. Teraz chopaki z zachodu probuja tylnymi drzwiami wylamywac punktowo to co im nieodpowiada
          ELEMENTARZ UE

          1. Jest , endern 22/02/20 15:28
            To klasyczna zmiana reguł w czasie gry.
            Rownie dobrze teraz mozemy zaczac wprowadzac ograniczenia dla firm francuskich w obrocie kapitalem. Tylko to oczywiscie zablokuje KE.
            Tak samo jak w postepowaniach antykonkuremcyjnych KE dowala mld kar dla przefsiebiorst z USA. A gazpromowi nie dowalila zadnych mimo 120% papierow na to

          2. guzik , Chrisu 22/02/20 17:50
            Janusz zakłada firmę transportową, zatrudnia kierowców na minimalną, reszta idzie pod stołem. To nie jest zmiana reguł w trakcie gry, tylko nieuczciwa konkurencja.

            /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

            1. guzik , endern 22/02/20 21:58
              to masz pojecie, tak jak perek ci wypunktowal wyzej.
              Stary, oni tego nie robia z powodu zalewu 50 tys 5 osobowych firm janusz.pl. bo to nie takie firmy odbieraja im 30-40% rynku
              Masz jakies pojecie na temat realnego prowadzenia dzialanosci gospodsrczej o wiekszej skali? Bo to taki jest tam wiarygodnym partnerem. Wszystko na zeszyt przy 30 kierowcach?

            2. z tą resztą pod stołem to już , perek 23/02/20 01:24
              się za bardzo nie da w przypadku kierowców.
              Inna kwestia, że całość nie jest ozusowana. W praktyce jest tak, że na umowie kierowcy mają powyżej 3k brutto reszta w dietach/delegacjach.
              Na minimalną też nie da rady bo czas pracy kierowcy to wiecej niż 8h dziennie i 40 w tygodniu czyli wychodzą nadgodziny, godziny nocne i czas dyżurów.

              W praktyce to jest tak, że np.: zasadnicza jest 2.600 + 300 ryczaltu za dyżury + 200 ryczałtu za godz. nocne + 500 ryczaltu za nadgodziny.
              rozklad poszczególnych skladników w każdej firmie wyglada inaczej, zależnie od charakteru zleceń jakie realizują ale suma wychodzi mniej wiecej w okolicach 3k-3,5k. Mniej sie po prosty nie da żeby spełniać wymogi wynagrodzenia minimalnego w DE, AT czy FR i nie dokladac sobie roboty z naliczaniem wyrownań, rozłiczaniem nadgodzin, itp.

              Swoją drogą to praca kierowcy to chyba najbardziej kontrolowany i uregulowany zawód.

              Powered by Intel 286 ;-)

              1. dokladnie , endern 23/02/20 05:09
                wszyscy kierowcy jada na minimalnej krajowej -> zarobek jest na europejskich dietach -> które z perspektywy naszego rynku pracy są atrakcyjną kasą.

                Konkurować wynagrodzeniem można w UE -> dlatego próbują dociążać nasze firmy dodatkowymi kosztami.
                Tylko to właśnie podważa leżące u podstaw UE swobody przeplywu ludzi, towarów i uslug w UE

                1. #mojaracjajestnajmoszaZenon , charczenko 23/02/20 21:51
                  #mojaracjajestnajmoszaZenon

  5. Ważne, że na Warszawę już górnicy nie jadą. , waldisobon 21/02/20 18:09
    Dostali co chcieli.

    No i nie zapominajmy, że wg prezydenta ceny rosną, ale to przejściówek.

    Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
    oni o tym wiedzą.

    1. A w ameryce , blimek 21/02/20 20:25
      Murzynów biją

      twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

  6. A tak się odbywało głosowanie w tej sprawie , Franz 22/02/20 09:05
    https://youtu.be/qdh1v8nwpc8

    To jest przykład jak wyglada demokracja w starej EU. Nie wstydźmy się naszej bo póki co nie ma jeszcze takiego cyrku jak w EU.

    Efektem takich decyzji będą bankructwa polskich firm transportowych. Cel zostanie osiągnięty

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL