Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 2 września 2005 
    

Winamp 5.1 Surround Edition


Autor: DYD | 18:41
(21)
Dostępna jest nowa wersja 5.1 popularnego odtwarzacza wszelkich plików multimedialnych o nazwie WinAmp. Niektóre wprowadzone zmiany to: dodany CodingTechnologies AACPlus encoder, Microsoft WMA encoder, CD Ripping 8x dostępny w wersji darmowej. Lista poprawek jest jeszcze dłuższa, można ją znaleźć w dalszej części informacji (w wersji oryginalnej). WinAmp 5.1 w wersji Lite znajdziemy pod tym adresem (1.0 MB) a w wersji Full w tym miejscu (5.86 MB).

Winamp 5.1 Surround Edition
* New: CodingTechnologies AACPlus encoder!
Awesome at low bitrates!
* New: Grand Prize Winner of the Internet Surround Music Project!
KAJE - Hey Buddy (featuring Afrika Bambaataa)
* New: SHOUTcast Wire - A Media RSS Browser and Subscription Service
* New: Predixis Smart Playlist Generator
(Mix your tracks based on what they sound like!)
* New: AOL Radio featuring (((XM))) Free Sampler!
* New: CD Ripping now available at 8x in free version!
* New: Microsoft WMA encoder
* New: Over 200 new Milkdrop presets!
* Update: in_vorbis now returns bitrate in getextendedfileinfo
* Fixed: WMA stuttery playback
* Fixed: out_ds copy button on status tab now works all the time
* Fixed: Much improved ripping and playback with Sonic engine
* Fixed: Video window now resizable regardless of Sidecar
* Fixed: Length of long mp3's now reported properly
* Fixed: Silent install switch now works properly
* Fixed: Simultaneous CD Playback and Ripping

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. a gdzie ten surround ? (autor: Meteor | data: 2/09/05 | godz.: 21:09)
    bo jakos nie slychac

  2. surround jest (autor: JoNNy | data: 2/09/05 | godz.: 22:00)
    na tej demowce dodanej do winampa... i niezle to slychac :]

  3. taaa (autor: yolek | data: 2/09/05 | godz.: 22:05)
    niezle tylko skad wziac utworki w tym formacie acc?

  4. dolby aac (autor: JoNNy | data: 2/09/05 | godz.: 22:08)
    jest dosc nowym formatem... moze niedlugo bedzie zamiast ac3 w divxach :P a ze stereo ciezko zrobic 5.1 :)
    czy ktos widzial gdzies w necie zastosowania systemu 2+2+2? bym sobie sprobowal glosniki w tym systemie ustawic i sprawdzic...


  5. lol (autor: sol4rlag | data: 2/09/05 | godz.: 22:15)
    już jakieś 30 sek po zainstalowaniu już miałem krasza, ale na szczęście problem przejściowy

  6. pytanie (autor: macol | data: 2/09/05 | godz.: 22:24)
    jak zmusic winampa aby nie odlkadal 45mb w swapie tylko dawal to do ramu ? Mialem dac to na boarda ale moze tu dostane odpowiedz :D

  7. odpowiedz (autor: JoNNy | data: 2/09/05 | godz.: 22:27)
    albo wylaczyc swapa albo oczyscic pamiec. winamp nie rozroznia rodzajow pamieci, zarzadzanie pamiecia nalezy do systemu. tworzona pamiec wirtualna jest na zewnatrz widoczna jako kawalek pamieci operacyjnej. nawet jakby to na poczatku bylo w pamieci systemowej nieuzywane byloby zapisane do swapa przez system stronicowania

  8. dla mnie tragedia (autor: Jacek_2004 | data: 3/09/05 | godz.: 00:02)
    strasze wersje się właczały od razu, ten potzrebuje z 10 sekund.

  9. qrde wiedzialem ze tak na szybko zle zadam pytanie (autor: macol | data: 3/09/05 | godz.: 01:48)
    No to tak - wiem jak dziala stronicowanie w windzie. Chodzilo mi o tom jak na winxp wymusic trzymanie progsow w ramie a niepotrzebnie skupilem sie na tym niezczesnym winampie bo akurat on mnie ostanio wqrzyl a tu mi akurat news przypasil.

    Ostatnio wiekszosc porad jakie widze jakos tak dziwmnym trafem omijaja ta o ktora chodzi pytajacemu. Ok moje pytanie bylo zle sformulowane - pisalem je 10 sekund bo nie mialem wtedy aurat wiecej czasu. Juz nie zawracam glowy.


  10. Jedyne co mozesz zrobic (autor: none | data: 3/09/05 | godz.: 13:14)
    To zmienic sobie profil wydajnosciowy windowsa, na wydajnosc aplikacji - wtedy bedzie staral sie wszystko ladowac do ramu.

  11. ehhh (autor: macol | data: 3/09/05 | godz.: 14:10)
    to jest jedno z pierwszych ustawien jakie wprowadzam na czystym systemie ale niestety jego skutecznosc pozostawia wiele do zyczenia. W kazdym badz razie dzieki za pomoc.

  12. Re: macol (autor: Karak | data: 3/09/05 | godz.: 14:14)
    Hmm jest gdzieś w rejestrze opcja , możesz poszukać X-Setupem bo łatwiej niż przeglądać rejestr windy, było coś takiego jak wyłączenie stronicowania jądra, może innych rzeczy też, albo ustaw pamięć wirtualną na 0 jak masz pewność że nie jest potrzebna; (chociaż raczej nie polecam ale pobawić się możesz)

  13. mam tak (autor: macol | data: 3/09/05 | godz.: 15:39)
    DisablePagingExecutive=1 lub LargeSystemCache=1 to mam to poustawiane - juz nie pamietam dokladnie co ktore robi ale tlumaczac to na pl to zwlaszcza 1 opcja powinna zmniejszyc wymniatanie ;)
    i z tego co pamietam w tweakxp wylaczalem stronicowanie jadra (qrde musze w koncu poszukac gdzie to sie dokladnie ustawiwa bo nie chce mi sie instalowac za kazdym razem jakis programow do tweakowania windy.

    Ale qrde to co mam ustawione mi jest wciaz za malo. Troche wqrzajace jest to ze mam 1.5gb ramu i system + soft zuzywa co najwyzej 500mb a do tego wpier..la ponad 100mb na dysk. A wylaczenie swapa go i tak nie wylaczy :/ Bo @#$% windows i tak go sobie tworzy :/ Idz pan w pyry z takim systemem :/ Tzn winxp nie jest najgorszy no ale zeby nie szlo wymusic na nim tego by wszystko trzymal w ramie to mnie troche irytuje :/


  14. link do fula chyba juz nie dziala (autor: plus5volt | data: 4/09/05 | godz.: 00:37)
    probuje i przerywa mi ciagle po 83kB.

  15. o juz dziala :) (autor: plus5volt | data: 4/09/05 | godz.: 00:38)
    sorki :)

  16. aac encoder (autor: plus5volt | data: 4/09/05 | godz.: 00:52)
    ja był bym zainteresowany jak zmusic winampa do konwertowania np. mp3 do aac, bo chyba tylko jest kodowanie przy rippowaniu (oczywiscie bez pluginów output kodujących). Czy się mylę ?

  17. machol (autor: Karak | data: 4/09/05 | godz.: 11:35)
    Jeżeli wyłączysz pamięc wirtualną - System->Advanced-> Zakładka Performance->Settings->Advanced -> Virtual Memory-> Change i ustawisz no paging file na wszystkich dyskach to nie będzie pamięci wirtualnej dla programów, jeżeli dodatkowo masz wyłączoną pamięc wirtualną dla jądra to będzie prawie wszystko, chociaż można jeszcze wyłączyć cache ikonek i takie tam. Ale wtedy windows nie powinien korzystać ze swapa chociaż może być napisane inaczej - PF usage to jest ogólne użycie pamięci wirtualnej + fizycznej tak mi się przynajmniej wydaje - mam 512 RAM wyłączyłem stronicowanie i uruchamiałem aplikacje, dojechałem gdzieś do 500 PF usage i out of memory error był więc chyba działa.

  18. aacplus (autor: Jatzeq | data: 4/09/05 | godz.: 14:18)
    utwory w accplus (5.1) dostepne sa na tuner2.com, m.in. cala sciezka dzwiekowa z Splinter Cell Chaos Theory skomponowana przez Amona Tobina- polecam!

  19. Niezłe (autor: Pio123 | data: 4/09/05 | godz.: 19:35)
    np. 5one - Tranquility http://www.tuner2.com/tuner/listen.pls?id=10365
    Teraz wiem po co w opcjach ustawiania dzwieku zakladka Dolby Digital Live. S-pdif do amplitunera i jest fajnie.


  20. nio dobra ale jak to zapisac (autor: yolek | data: 4/09/05 | godz.: 21:33)
    zeby na kinie odpalic?

  21. Przydał by się jakiś riperek. (autor: Pio123 | data: 5/09/05 | godz.: 13:22)
    StationRipper sciąga na dysk tylko zawartość strumienia audycji radiowych. Może na forum ktoś bedzie wiedział.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.