Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 28 października 2005 
    

Half-Life 2: Lost Coast


Autor: Adam | źródło: NVNews | 12:46
(26)
Firma Valve udostępniła właśnie dla legalnych użytkowników gry Half-Life 2 specjalny dodatek o nazwie Lost Coast. Jest to w istocie jeden poziom, przygotowany dla pojedynczego gracza i wykorzystujący technologię HDR (High-Dynamic Range). W związku z tym wymagania co do sprzętu są dość wysokie - procesor minimum Intel 2,6 GHz lub AMD 2800+, 1 GB pamięci RAM oraz karty od ATI X800 i nVidia GeForce 6800 w górę. Dla wszystkich legalnych użytkowników serwisu Steam dodatek ten powinien już być dostępny do ściągnięcia bez żadnych opłat. W dalszej części zamieściliśmy screenshoty z Lost Coast przedstawiające uroki HDR...

  
HDR: włączony i wyłączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR: włączony i wyłączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR: włączony i wyłączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR: włączony i wyłączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR: włączony i wyłączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony: kaplica i kopara opada... screeny statyczne nie oddadzą klimatu (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)


  
HDR włączony (kliknij, aby powiększyć)

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Mniam... (autor: Remek | data: 28/10/05 | godz.: 12:57)
    zaciągam dzisiaj

  2. ja juz sciagam... (autor: DYD-Admin | data: 28/10/05 | godz.: 14:46)
    ...ale wolno idzie :(

  3. maks 70kB/s szło (autor: Arlathan | data: 28/10/05 | godz.: 15:25)
    z Content Server 7.. oczywiście mój system nie spełnia wymagań ;D

  4. yummy (autor: DrLamok | data: 28/10/05 | godz.: 16:03)
    nawet chodzi :P momentami klatkuje
    (athlon 2400+, 1.25GB ram, gf6600)


  5. A co to jest HDR? (autor: |no name|no fame| | data: 28/10/05 | godz.: 20:22)
    Czy może ktoś mi napisać co to jest i na czym to polega? Tylko proszę o rzeczowe odpowiedzi.

  6. to jest haj dynamik rendż (autor: Yaq | data: 28/10/05 | godz.: 20:23)
    pogoogluj troche - nie boli;)

  7. Big Shit.... (autor: Remek | data: 28/10/05 | godz.: 20:23)
    Podaje mi:

    Space required: 318MB
    Space Available: 53831MB

    i wywala komunikat, że mu brakuje. Co za g...


  8. High-Dynamic Range (autor: Arlathan | data: 28/10/05 | godz.: 20:25)
    ale nie chce być zawistny, informację ta znalazłem w 7sek... wysil się nieco...

    natomaist nei wierze, ze to cała gra.. 20min ładnych efektów i to wszystko... niby gdzieś tam było napisane słówko "demo" ale nie wiem czy sie odnosilo do HDR czy samej gry..


  9. demo (autor: wredniak | data: 28/10/05 | godz.: 21:26)
    lost coast to jest 'technological demo' - pokaz mozliwosci HDR

  10. lol.. Arlathan a kto mowił ze to gra ? (autor: DrLamok | data: 28/10/05 | godz.: 21:37)
    To jest, że się tak wyraże "interaktywna demonstracja technologii HDR" zrobiona na mapce która miała być w hl2 ale z jakichś względów nie była. Dali ci możliwość zobaczenia nad czym ostatnio pracowali i jak rozwija się silnik "Source"

  11. w sumie nie widzę jakiejś szokującej (autor: Vetch | data: 28/10/05 | godz.: 22:09)
    różnicy między skrinami. Może dlatego że nie jestem maniakiem megaherców w gpu :-) Domyślam się, że pewnie większą różnicę widać dopiero w ruchu.

  12. Vetch ... (autor: DYD-Admin | data: 28/10/05 | godz.: 22:26)
    ...widac najbardziej w kaplicy, zwlaszcza jak powybijasz witraze... na ostatnich zrzutach masz mix...

  13. wiesz lamok.. (autor: Arlathan | data: 29/10/05 | godz.: 08:11)
    nie wiedziałem o tym dodatku nic poza tym, że to dodatek do gry.. więc spodziewałem się faktycznie "dodatku", dopiero potem doczytałem, że to demo możliwości silnika ;)

  14. oł, jes (autor: Soulburner | data: 29/10/05 | godz.: 11:53)
    Wygląda fantastycznie, w dodatku całkiem nieźle chodzi na:
    XP2000+, 1GB RAM, R9800Pro - chociaż po zestrzeleniu śmigłowca zaliczyłem reset :D Komp nie wytrzymał <lol>


  15. Soulburner, pytanko male (autor: sakooL | data: 29/10/05 | godz.: 13:39)
    wiec HDR jest dostepny na Radkach 9800?. Bo gdzies kiedys czytalem, ze normalnie hdr jest dostepny tylko w kartach nowszej generacji, a w tym dodatku jest realizowany programowo czy cus.

  16. a masz monitor HDR ? (autor: RusH | data: 29/10/05 | godz.: 15:12)
    ;))) tak myslalem

  17. Boże, co za synki... (autor: |no name|no fame| | data: 29/10/05 | godz.: 21:40)
    Pytasz się normalnie, a tu odzywki na poziomie betonu. Życzę Wam takiego samego potraktowania jak pójdziecie np. do lekarza.

  18. Co do HDR to obsługuje go (autor: Robak | data: 30/10/05 | godz.: 08:22)
    każda karta posiadająca sprzętową obsługe dx9.
    Przykład: na radku 9550 moge ją włączyć w grze Cross Racing Championship 2005. Wtedy pojawiają sie fajne odblaski na autach. Inna sprawa, że mój sprzęt jest troszke zasłaby i giera nie śmiga jak należy.


  19. sciągnijcie sobie dodatek do HL2 (autor: Jacek_2004 | data: 30/10/05 | godz.: 11:56)
    http://www.frazpc.pl/...HalfLife_2_w_nowej_jakosci

  20. @no name no fame (autor: Bromba | data: 30/10/05 | godz.: 15:19)
    HDR to skrót od High Dynamic Range. W duzym skrócie mówiąc chodzi o sposób oswietlenia sceny tekstura typu HDR. Ta metoda nazywa sie własciwie HRDI.W grafice 3D stosowana jest dla uzyskania bardzo realistycznych efektów.Taka tekstura ma bardzo wysoki zakres dynamiki jesli chodzi o kolor i jasnosć punktu.Zwykła tesktura(zdjecie uzyte jako tekstura) ma 8 bitów i jest opisana w zakresie od 0 do 255 na każdy kanał.HDRI pozwala na przekroczenie 100% nasycenia. Pozdrawiam :)

  21. ehh (autor: Bubby | data: 30/10/05 | godz.: 17:44)
    Nie wiem, może ja już jestem na to za stary, bo Lost Coast nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia. Być może dlatego że już wiele razy wcześniej widywałem takie rzeczy jak filmy z Oblivion'a, G3, D3 i innych gier z super grafiką. Teraz już ciężko na mnie zrobić wrażenie grafiką.
    Nie mniej jednak wybląda na prawdę fajnie. Podoba mi się udawanie zachowania oczu. To znaczy siedzimy w ciemnościach, wychodzimy na światło to się wszystko prześwietla i odwrotnie.


  22. Bromba: serdeczne dzięki! (autor: |no name|no fame| | data: 30/10/05 | godz.: 20:13)
    Teraz już wiem o co chodzi.

  23. Radeony (autor: TheDJ | data: 31/10/05 | godz.: 03:07)
    Niestety, ale na Radeonach obraz jest nieco gorszej jakości :( no i niby jest szybciej, ale to zależy od dema: http://egielda.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1458
    Co o tym myślicie?


  24. A można to HDR wyłączyć (autor: sebtar | data: 31/10/05 | godz.: 07:28)
    żeby szybciej ewentualnie chodziło? ;-)

  25. Ależ sie podniecacie (autor: teplex | data: 31/10/05 | godz.: 11:01)
    Patch 1.3 do FarCry wyszedł już dawno, dawno temu i wtedy już można było HDR włączyć i wyglądało to bardzo podobnie jak w HL2, więc nie wiem nad czym sie tak wszyscy trzęsą.

  26. granie sieciowe z HDR (autor: plus5volt | data: 31/10/05 | godz.: 19:32)
    te bajery ze światłem bedzie trzeba na serwerach gry właczac lub wyłaczać, bo np. jeden gracz z efektami swietlnymi może mieć zabielone co inny z wyłączonymi efekciorami widzi normalnie.
    To HDR co pisał Bromba, to chyba nie tylko tekstury, przecież jeszcze jest ta poświata rozchodząca się na boki, bo wydaje mi sie ze sam dodatkowy kanał dla tekstury by do tego nie wystarczył, tu raczej jeszcze shaderowe efekty specjalne muszą też wejsc.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.