Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 7 listopada 2005 
    

Nowy układ GeForce 6800 GS


Autor: DYD | 20:56
(7)
NVidia przedstawiła dzisiaj swój nowy produkt GeForce 6800 GS, będący najnowszym członkiem rodziny GeForce. Zbudowany w oparciu o architekturę procesorów GeForce 6, układ GeForce 6800 GS oferuje najnowsze technologie, takie jak obsługa Shader Model 3.0, oświetlenia HDR oraz technologia wieloprocesorowa NVIDIA SLI. Chip GeForce 6800 GS wyposażony jest 256-bitowy interfejs pamięci oraz silnik przetwarzania filmów wideo high-definition. Specyfikacje: rdzeń NV42 425MHz, 12-potoków, 5 vertex shader, 256MB/256-bit w/ 500MHz 8Mx32 DDR3, cena około 249 USD. "Jeśli spojrzymy na listę gier, które będą się najlepiej sprzedawały w sezonie świątecznym - na przykład Age of Empires 3, Call of Duty 2, Quake 4 czy Serious Sam 2 - zauważymy, że ich wspólną cechą jest obsługa najnowszych funkcji 3D, które wymagają dużej wydajności", powiedział Ujesh Desai, dyrektor działu procesorów graficznych w firmie NVIDIA. "Karty graficzne wyposażone w GeForce 6800 GS oferują wszystkie te efekty graficzne przy odpowiedniej wydajności, ale teraz w nowszej, niższej cenie".

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. oświetlenia HDR (autor: RusH | data: 7/11/05 | godz.: 21:09)
    jasne, zwlaszcza ze cale HDR to nic innego jak przeswietlanie niektorych miejsc w scenie i nie ma NIC wspolnego z hardware, no ale w sumie obsluguje no bo wyswietla, tak samo i wyswietla cycki wiec mozna dodac ze obsluguje Pr0N

  2. Przeca to zwykly (autor: Ament | data: 7/11/05 | godz.: 23:48)
    6800z innymi zegarami... I po kiego ..... mieszac tak ciagle ludziom w pacynkach? Ach nVidia...

  3. tak (autor: Nastul | data: 8/11/05 | godz.: 02:44)
    no i się zaczyna mieszanie w kotle. Kolejne mutacje i bzdety :(

  4. @RusH (autor: VANT | data: 8/11/05 | godz.: 10:24)
    Widać że nie masz pojęcia o HDR.....ani o funkcjach FP Render Target i FP16 Blending....a ma to dużo wspólnego z hardwarem....

  5. btw (autor: VANT | data: 8/11/05 | godz.: 10:26)
    nVidia miesza??? a co w taki razie robi ati wprowadzając gto i gto2 notabene to samo co x850...........

  6. VANT sie nie rozumiemy najwyrazniej (autor: RusH | data: 8/11/05 | godz.: 20:31)
    HDR nie ma nic wspolnego z hardware, to jest tylko sposob przeswietlania scen (a wlasciwie zachowanie wlasciwego kontrastu miedzy scena a jej przeswietlonymi miejscami), nawet Quake 2 (i 3) mial juz pewna forme HDR

    FP16 i FP32 bez blendingu zaimplementowane w 6x nvidii POMAGAJA robic HDR, ale nie sa rownoznaczne z HDR
    Jak juz pisalem na tej zasadzie DYD powinien napiac ze GeForce 6800 GS wspiera Pr0N


  7. HDR(fajny bajer) i NVidia (autor: Rafgot | data: 9/11/05 | godz.: 07:01)
    Witam wszystkich.
    Muszę powiedzieć, że historia lubi się powtarzać. Jestem szczęśliwym posiadaczem 6800GT @ Ultra na AGP. Kupiłem ją w styczniu 2005r. i muszę powiedzieć, że czuje się trochę zdenerwowany jak widzę takie newsy. Szkoda wydawać kasy na drogie karty. Dałem 2000 tys. i kij. A tu proszę ładna katra za połowe teraz tej ceny. Dla mnie bomba jeśli ktoś przesiada się np ze starszej karty.
    Produkt jest interesujący bo pewnie będzie można odblokować potoki i mamy bajer karte, a dwie takie w SLI i żaden HDR i UT 2007 nie jest straszny. Apropos HDR polecam Państwu dodatek do HL 2 Lost Coust. Tam bardzo ładnie pokazana jest ta funkcja i inne bajery. A sprzeczanie się czy programowo , czy sprzętowo to nie ma sensu. I tak działa na 6800 i tak. Przetestowałem, może mniej wydajnie niż 7800 ale co z tego.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.