TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 18 sierpnia 2006 |
|
|
|
ATI R600 posiada 64 potoki? Autor: Adam | źródło: The Inquirer | 15:58 |
(2) | Jak podaje serwis The Inquirer, przyszły układ graficzny ATI o kodowej nazwie R600 ma posiadać 64 jednostki Pixel Shader. Oprócz tego, co wydaje się być jeszcze bardziej intrygujące, taka sama będzie liczba potoków (Pixel Pipelines) – dotąd w serii X1900 ATI stosowało trzykrotnie więcej jednostek Pixel Shader niż rzeczywistych "potoków". Oczywiście jak na razie informacje te nie zostały oficjalnie potwierdzone. ATI R600 ma wspierać standard DirectX 10 i być rozwinięciem układu R500, zastosowanego w konsoli Xbox 360. Prawdopodobny termin premiery R600 to koniec tego roku lub początek przyszłego - jak na razie nie jest to wiadome. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- baju baju (autor: kretos | data: 21/08/06 | godz.: 09:28)
taktowanie rdzenia bedzie 2,8 GHz, pamieci 3,2 GHz i bedzie potrafil obsluzyc 4 GB DDR4. Podobnie jak wczesniejszy monster z 32 potokami. Od jakiegos czasu serwisy techniczne przypominaja pod wzgledem informacji takie gazety jak Gala...
- Może posiada (autor: Fcom | data: 21/08/06 | godz.: 12:08)
a może nie posiada. Po tym najłatwiej poznać bezwartościowe informacje - wprowadzają więcej zamętu niż pewności. Niestety Inquier daje się poznać jako odpowiednik "Faktu" lub "SeperExpressu".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|