Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 18 sierpnia 2006 
    

ATI R600 posiada 64 potoki?


Autor: Adam | źródło: The Inquirer | 15:58
(2)
Jak podaje serwis The Inquirer, przyszły układ graficzny ATI o kodowej nazwie R600 ma posiadać 64 jednostki Pixel Shader. Oprócz tego, co wydaje się być jeszcze bardziej intrygujące, taka sama będzie liczba potoków (Pixel Pipelines) – dotąd w serii X1900 ATI stosowało trzykrotnie więcej jednostek Pixel Shader niż rzeczywistych "potoków". Oczywiście jak na razie informacje te nie zostały oficjalnie potwierdzone. ATI R600 ma wspierać standard DirectX 10 i być rozwinięciem układu R500, zastosowanego w konsoli Xbox 360. Prawdopodobny termin premiery R600 to koniec tego roku lub początek przyszłego - jak na razie nie jest to wiadome.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. baju baju (autor: kretos | data: 21/08/06 | godz.: 09:28)
    taktowanie rdzenia bedzie 2,8 GHz, pamieci 3,2 GHz i bedzie potrafil obsluzyc 4 GB DDR4. Podobnie jak wczesniejszy monster z 32 potokami. Od jakiegos czasu serwisy techniczne przypominaja pod wzgledem informacji takie gazety jak Gala...

  2. Może posiada (autor: Fcom | data: 21/08/06 | godz.: 12:08)
    a może nie posiada. Po tym najłatwiej poznać bezwartościowe informacje - wprowadzają więcej zamętu niż pewności. Niestety Inquier daje się poznać jako odpowiednik "Faktu" lub "SeperExpressu".

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.