Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
Środa 23 sierpnia 2006 
    

Nowy pad firmy Logitech


Autor: Adam | źródło: DigitLife | 13:27
(16)
Logitech przedstawił nowy kontroler dla gier o nazwie ChillStream, korzystający z technologii o tej samej nazwie. Rozwiązanie to bazuje na 40 mm wentylatorze, który jest wbudowany w pad, i ma za zadanie zapewniać chłodzenie dłoni graczy podczas intensywnej rozgrywki. Urządzenie korzysta także z rozwiązania o nazwie D-pad i analogowego kontrolera, mającego wytrzymać milion okrężnych ruchów. ChillStream ma trafić do sprzedaży we wrześniu, także w Europie, a jego cena ma wynosić w Stanach Zjednoczonych niespełna 40 dolarów.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. dobra dobra (autor: riddick | data: 23/08/06 | godz.: 14:16)
    elektronika sie grzeje ale wstyd sie przyznac :)

  2. hmm (autor: 0r8 | data: 23/08/06 | godz.: 14:50)
    a moze duzy radiator wsadzic?

  3. o pad (autor: ArturNOW | data: 23/08/06 | godz.: 15:52)
    do Xbox 360 :d

  4. pad - nazwa sie nie kojarzy z czyms niezawodnym ;) (autor: bartekm | data: 23/08/06 | godz.: 15:58)
    EOT

  5. gamepad + windows = porażka (autor: Vetch | data: 23/08/06 | godz.: 18:05)
    gamepad pod windows przyda się wyłącznie do emulatorów typu WinUAE czy SNES. Właściwie wystarczy zwykły cyfrowy, bez analogowych wajch.

    Próbowałem kiedyś w coś zagrać pod Windows padem od x360. Pad sam w sobie REWELACJA, nie ma lepszego, DualShock może mu buty czyścić. Problem w tym, że ŻADNA gra FPP nie obsługuje poprawnie żadnego gamepada. Padem nie pograsz ani w Dooma, ani w Quake, zapomnij o HL2 czy FarCry. Może w FEAR, ale o ile dobrze pamiętam nie udało mi się poprawnie ustawić czułości. Nawet w Splintera nie pograsz na pececie padem, co jest dziwne, bo na Xboxie obsługa pada była imo bardzo intuicyjna i wygodna. Need for speed tak samo - porażka. Tylko jakieś 30% gier pod Windows w ogóle obsługuje pady, z tego chyba żadna nie obsługuje pada poprawnie. Pad + Windows ? Śmiechu warte. Jak można tak bezkarnie oszukiwać ludzi ? Padem gra się wygodnie niestety TYLKO na konsoli.


  6. Vetch... (autor: sakooL | data: 23/08/06 | godz.: 18:18)
    padem w FPP na PC? To moze od razu kierownica, co sobie bedziesz zalowal. I skad te wyliczenia o 30% obslugiwanych gier?

  7. sakooL, nie rozśmieszaj mnie (autor: Vetch | data: 23/08/06 | godz.: 18:33)
    tak się dziwnie składa, że padem da się grać w FPP, tyle że nie na pc. Quake4, FarCry, Halo, Riddick, HalfLife2, COD czy FEAR to nie tylko pecetowe gry.

  8. a po chuj ktos ma grac padem w FPP na PC ? (autor: sakooL | data: 23/08/06 | godz.: 18:59)
    123

  9. gdyby było to dobrze zrobione, (autor: Vetch | data: 23/08/06 | godz.: 19:06)
    czyli podłączam pada od x360 (Windows CERTIFIED) do peceta, włączam grę i GRAM jak na konsoli, to byłoby fajnie. Niestety, konfiguracja kontrolerów w KAŻDEJ grze wygląda inaczej i po prostu ogólnie do dupy. Przypomina to cyrki z config.sys i oddzielną konfiguracją pamięci do każdej gry w starym dosie.

    Wg mnie gra Windows powinna automatycznie wykrywać kontroler i sama ustawiać najlepsze obłożenie funkcji, pokazując ich obraz jak na konsolach. Wtedy granie padem na pc miałoby sens i nie zadawałbyś takich głupich pytań, sakooL. A granie padem ma dużo zalet, których nie chce mi się tu wymieniać, ale konsolowcy wiedzą o co chodzi.


  10. na konsolach.. (autor: beef | data: 23/08/06 | godz.: 19:52)
    ..gra się w FPP padem, bo siedząc na ziemi przed TV nie ma po czym machać myszką. TYLKO dlatego. No, chyba, że tysiące PRO graczy na świecie się myli od jakiś dziesięciu lat :)

  11. beef, w dupie mam preferencje tysięcy czy (autor: Vetch | data: 23/08/06 | godz.: 20:46)
    nawet milionów PRO bożyszcz, jak i ich "profesjonalizm" w zaliczaniu hedszotów. Śmieszy mnie także kreowanie opinii o konsolowej rozgrywce na podstawie preferencji kolesi od suwania razerami po szklanych ajsmatach. Ja wypowiadam się na tematy znane mi osobiście i tym się różnimy.

  12. no rewelacja (autor: RusH | data: 23/08/06 | godz.: 21:47)
    orginal http://www.amazon.com/gp/product/B000BT4CF4
    $10 tanszy ...


  13. beef nieee (autor: RusH | data: 23/08/06 | godz.: 21:51)
    na konsolach nie gra sie mysza bo programisci konsolowi to DEBILE
    tak samo bylo z pierwszym Xem i kierownicami, DEBILE z M$ nie pomysleli o kierownicy, o FF dla kierownicy nawet nie wspominajac ...

    W nastepnej generacji konsol bedzie juz miejmy nadzieje normalna obsluga myszy (jesli do tego czasu Nintendowy Wii'stick ich nie zastapi calkowicie)


  14. A tam pieprzycie (autor: LaGranda | data: 24/08/06 | godz.: 08:45)
    Zgadzam sie z Vetch! Sam gralem na PC około 10 lat, w tym przez 3 lata zajmowałem się Q3A. Prosze nie porownywac myszki i klawiatury do pada, to 2 rozne swiaty i 2 rozne style gry. Na PC mozna nabawic sie garba, polamac palce i miec zwyrodnialy nadgarstek :) Wiadomo, ze grajac na padzie nie bedzie sie mialo takiej precyzji jak przy myszy, jednakze konfort grania na padzie jest nieporownywalny. Wole grac na padzie, a wiec co gadam, bo gralem wiele lat w gry na Drima, Gamecuba i Xboxa. Siedzi sobie czlowiek wygodnie na kanapie przed 32 calowym TV, w lapach trzyma pada bezprzewodowego i wymiata. Doslownie kwiestia 2-3 miesiecy przed konsola i nigdy juz nie bedziecie chcieli grac na PC (juz nie wspominajac o odwiecznym problemie z parametrami komputera), gra sie naprawde intuicyjnie nie patrzac na pada i co najwazniejsze bardzo precyzyjnie (Halo, Doom i inne FPP). Juz nie wspominając o konforcie psychicznym, wkładasz gre i zapominasz o jakiejkolwiek konfiguracji sprzetowej. Do netu i pracy komp/laptop a do zabawy konsola (na zachodzie tak juz jest od dawna, w polsce to narazie zascianek).

    Juz widzie tych mlodych chlopcow wydajacych po 2000 na karte graficzna, tylko aby sie pochwalic koledze, ze mam w Quake 4 200 klatek na sekunde buhaha. A za 2000 to juz mozna miec wszystkie obecne konsole starej generacji (baze kilkutysiecy gier), nowego Xboxa 360 (z potencjalem na kilka lat) lub calkiem przyzwoity komputer/laptop do pracy.

    Sorry za te wywody :)


  15. tylko nie bierzecie pod uwage (autor: XiSiO | data: 24/08/06 | godz.: 09:29)
    ze gry na konsole sa robione pod pady, i IQ przeciwnika jest obnizona tak samo jak jego celnosc, jak bys mial myszke do x360 bys wymiatal kazdego na serwerach dlatego microsoft blokuje klawe i myszke do x360 by byla rowna walka i szanse.

  16. Vetch (autor: beef | data: 24/08/06 | godz.: 09:33)
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49145

    Profesjonalizm graczy wyraża się w $$ lądujących na ich koncie i pisanie go w cudzusłowie świadczy o jakimś nieporozumieniu. Nie sil się na sarkazm, bo zniżasz loty. Ale nie o tym, nie o tym... Oczywiście, że każdy gra na czym lubi. Można szpilać i na klawirach, Q2 tak przechodziłem, jak jeszcze nie umiałem grać myszką i spoko. Co nie zmienia faktu, że myszka jest NAJLEPSZA do grania w FPP i koniec tematu. "(...)padem da się grać w FPP, tyle że nie na pc". DA SIĘ - dobrze powiedziane, wielki mi deal. Za to myszką NIE DA się grać w FPP na konsolach. Kapewu? Twórcy pecetowych FPP leją na pady, bo mają widocznie gdzieś te 0.1% ludzi, którzy, mając wybór, używali by urządzenia, które do tej gry po prostu się słabiej nadaje. To kwestia konstrukcji urządzenia, a nie osobistych preferencji. Można nie lubić grać myszką, i kochać pady, siur, ale prosta konfrontacja w FPP po sieci rozwieje wątpliwości, którym urządzeniem gra się lepiej.

    Po prostu jak używasz PC, to siedzisz przy biurku i masz pod łapą myszkę. Jak używasz konsoli, to siedzisz na kanapie i masz w łapie pada. Dżast it. Jak zauważył LaGranda to dwa różne światy. Przypominam, cała ta dyskusja to konsekwencja twojego Vetch łkania o niemożności używania pada w PC-towych FPP. Ktoś spytał "po chuj" i miał rację. Równie dobrze mógłbyś wnioskować o wsparcie dla "wiosełek" z c64 - sam nie wiem, dlaczego gry ich nie obsługują :)


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.