Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 10 listopada 2006 
    

850W zasilacz Cooler Master


Autor: Adam | źródło: HardwareZone | 09:40
(9)
Ofertę firmy Cooler Master uzupełnił nowy zasilacz o mocy 850W - nosi on nazwę Real Power Pro 850W. Jest on zgodny ze standardami ATX V2.2 oraz EPS 12V V2.91 i oferuje deklarowaną sprawność na poziomie co najmniej 85%. Do dyspozycji jest także aż sześć linii +12V, każda o wydajności 18A i łącznej mocy 720W, oraz cztery złącza zasilające PCI-Express. Moc ciągła, jaką dysponuje ten zasilacz, wynosi 850W, a chwilowa sięga 1000W. Cooler Master zastosował także duży, 135 mm wentylator, mający nie przekraczać głośności 16 dB. Więcej informacji można znaleźć pod tym adresem.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Hehe (autor: NimnuL-Redakcja | data: 10/11/06 | godz.: 09:56)
    wyglada jak silnik samochodowy ;)

  2. Racja, tak to sobie... (autor: AdamDuzy-Redakcja | data: 10/11/06 | godz.: 10:00)
    chyba wyobrażał producent ;)) Pod linkiem są już normalniejsze fotki.

  3. apropos zasilaczy (autor: emigrus | data: 10/11/06 | godz.: 10:09)
    przy okazji chcialem zapytac czy Cooltek CT600, 600Wat to dobre zasilacze? nic o nich nie mozna poczytac, wg specyfijkacji sa dobre
    # Obciążalność linii +3.3V i +5V: 275W
    # Obciążalność linii +12V: 530W

    * +3.3V: 30A
    * +5V: 45A
    * +12V1: 20A*
    * +12V2: 20A*
    * +12V3: 20A*
    * +12V4: 20A*
    * -12V - 1A
    * +5Vsb - 3A
    * - Nie więcej niż 44A

    przymierzam sie do kupna nowego kompa dosc mocnego c2d 2.4 krecony do 3.4 , ram 2GB ddr2 800mhz tez beda krecone , mobo gigabyte DQ6 , dysk raptor 150GB na systemy , seagate 320GB na dane , grafa MSI 7900GTO(ktora juz mam) i zaczynam kupno w sumie od zasilacza czyli najwaznijeszej czesci w kompie , ten Cooltek mi sie podoba, cena jego 500pln i parametry jak widac wyzej, wiatrak 120mm wiec powinien byc cichy,
    moze cos byscie polecili tak do 600pln i do 600Wat?
    co mi w tym Cooltek sie podoba to ladnie rozlozone Waty na linnie 3,3 5(275Wat) i na 12V(530Wat)


  4. Trochę nie miejsce na takie... (autor: AdamDuzy-Redakcja | data: 10/11/06 | godz.: 10:15)
    dywagacje, maila nie widzę Twojego także napiszę tu: ja polecam to: Seasonic M12-500. Starcza Ci z dużym zapasem (Twój zestaw uciągnie spokojnie mocna markowa 400-stka).

  5. hmm (autor: emigrus | data: 10/11/06 | godz.: 10:31)
    tak tak wiem, ze to nie miejsce ,sorki
    AdamDuzy moglbym zadac kilka pytan odnosnie zasilaczy w kwesti typowo elektronicznej bo mam kilka pytan lub do kogos innego kto jest elektronikiem oczywsicie juz na mejla , swego juz aktywowalem

    sorki za offtopic


  6. Ten Cooler Master... (autor: MS3 | data: 10/11/06 | godz.: 12:43)
    niestety nie ma odpinanych kabli (podobie zresztą do zaprezentowanego wcześniej OCZ GameXStream). Lepszym wyborem byłby Corsair CMPSU-620HX 620W (którego posiadam), ewentualnie Seasonic M12 Modular 700W, lub Enermax Galaxy 850W.

  7. ... (autor: 7eky | data: 10/11/06 | godz.: 14:53)
    niedlugo kompy beda żarły tyle prądu co odkurzacz albo piła łańcuchowa. MOze zamiast zasilaczy bedziemy, podłączać silniki spalinowe ?

  8. czepiliscie sie tych zasilaczy jak rzep psiego ogona (autor: speed | data: 11/11/06 | godz.: 02:32)
    cztery lata temu system dosc dobry i jak na owe czasy z dobrym zasilaczem pod 100% obciazeniem pobieral z sieci 320W ,dzisiaj z super wypasiony komp z dwoma kartami 1900XTX w C.F pobiera z sieci 375W a wiecie dlaczego bo kiedys zasilacz jak dostal 40st C i przy sprawnosci liczonej (w temperaturze 25st C ) 70% mial sprawnosc moze miowie mozzzze 45-50% to dzisiaj przy temperaturze +50 + 60 st C ma sprawnosc 85% i wiecej . tak ze dajcie sobie siana z tymi elektrowniami i silnikami spalinowymi a uruchomcie wiadomosci z fizyki.

  9. @speed (autor: Kosiarz | data: 11/11/06 | godz.: 10:47)
    Jezeli przez super wypasiony komp rozumiesz naprawde wypasiony super komp to nie 2x 1900XTX - to jest taka rozsadna i bardzo przyzwoita konfiguracja, chlopaki raczej mieli chyba na mysli 2xg80 + quad a z tego co wyczytalem to jest niewiele ponad 500 :) a jak na kompa to juz sporo.

    Pozdro


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.