Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Poniedziałek 13 listopada 2006 
    

Prace nad ATI R600 trwają


Autor: Adam | źródło: VRZone | 15:29
(7)
Według najnowszych informacji obecnie trwają prace nad kartami z układem ATI 600, który ma się pojawić na początku przyszłego roku i być zgodny ze standardem Shader Model 4.0. Karty te są obecnie bardzo długie - mają 12 cali długości czyli ponad 30 cm - i korzystają z dwóch dodatkowych, 4-pinowych złączy zasilających, zgodnych z najnowszą specyfikacją PCI-Express 2.0 - oprócz standardowego, 6-pinowego. Zmianom ma także ulec system chłodzenia, który ma zapewniać większą wydajność niż w obecnym rozwiązaniu. Jak na razie żadna z tych informacji nie została potwierdzona oficjalnie.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. oszzzzzzzzz oszaleli (autor: ulan | data: 13/11/06 | godz.: 20:59)
    ponad 30 cm... szlaeństwo trwa dalejj po prawie 27 cm u nvidii :-0

  2. taaa, a 3 plugi do zasilania (autor: teplex | data: 13/11/06 | godz.: 23:34)
    też za dobrze nie wróżą, będzie ciągnąć ze 250W. Normalnie to zmierza w totalnie złym kierunku, bo po co komu grzałka w kompie która będzie służyć tylko do uruchomienia paru nowych gier o wątpliwej jakości merytorycznej a za to kompletnie niegrywalnych.

  3. Czekajcie... (autor: Kosiarz | data: 14/11/06 | godz.: 08:00)
    Potrzeba troche czasu zeby zmniejszyc pradozernosc karty, ja juz widzialem notebooki z 7900 ktore jak wyszly tez byly strasznie wyglodniale. Za rok moze poltora pewnie doczekamy sie laptopikow z 8800. Ati/amd tez zapewne po jakims czasie wypusci nowe wersje.

    BTW ciekawe co nas czeka po tej pradowej walce zbrojen znaczy sie jak bedzie wygladac takie C2D w grafice (mega wydajnosc i dosyc mala pradozernosc)


  4. A może po prostu się chłopakom pomyliło (autor: rage82 | data: 14/11/06 | godz.: 17:13)
    i ścigają się, kto ma dłuższ...ą kartę ;-)

  5. a mnie interesuje (autor: RusH | data: 14/11/06 | godz.: 21:10)
    jak do sprawy podeszlo ATI
    czy mieli szpiegow w nvidii i tez poszli w duzo malych uniwersalnych rdzeni (developerzy ala valve/id/epic sa tym zachwyceni, oni najchetniej by wszystko robili w "sofcie") czy raczej wysmaruja cos bardzo wyspecjalizowanego i przez to szybkiego ?


  6. przeciez byla mowa (autor: mikus | data: 14/11/06 | godz.: 21:26)
    ze Ati tez pracuje nad Undefinied shaders czy jakos tak :) czyli te programowalne shadery :)

  7. co nieco już wiadomo (autor: VANT | data: 16/11/06 | godz.: 09:23)
    Wiadomo że np. jednostek ROP ma być "tylko" 16!!!! no i 64 zunifikowane jednostki shader. Niespecjalnie to wygląda ale Ati broni się mówiąc że US są bardziej zaawansowane niż u nV itp. bzdury....Pozyjemy zobaczymy.....

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.