Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 25 maja 2007 
    

Demo Colin McRae: DIRT


Autor: DYD | 13:10
(46)
15. czerwca ma ukazać się pełna wersja gry samochodowej Colin McRa-e: DIRT tworzonej przez Codemasters. Gra będzie dostępna dla platform konsolowych Xbox 360 oraz PlayStation3, a także oczywiście w wersji PC. Właśnie dziś Codemasters wypuściło gorące playable demo wyścigów Colin McRae: DIRT. Demo zawiera crossowy wyścig na trzech różnych trasach (USA, Niemcy i Włochy), a do wyboru mamy trzy auta: buggy Ickler Jinco, Mitsubishi Lancer Evo IX oraz Subaru Impreza 06 - nie zapomniano także o trybie multi. Dość ciężkie demo (833MB) można pobrać z zapchanych aktualnie serwerów Gamer'sHell. Dodatkowe linki mile widzialne w komentarzach.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. collin dirt (autor: ADAM12 | data: 25/05/07 | godz.: 13:24)
    właśnie pobrałem zaraz instalke zrobie ale cięzko był serwery zapchane

  2. ciekawe, jakie wymagania w wersji na PC :) (autor: Tummi | data: 25/05/07 | godz.: 13:56)
    Nie zebym sie martwil ;D

    T.


  3. ............................... (autor: Friend | data: 25/05/07 | godz.: 13:58)
    U mnie idzie nieźle z:
    http://www.filemirrors.com/...demo&action=Find


  4. wymagania nieziemskie.... (autor: pavulon | data: 25/05/07 | godz.: 14:35)
    na swoim sprzecie (c2d@3GHz, x1900xt 512mb, 4gb RAM) przy 1280x1024 na ultra czy nawet high detalach grac sie nie da:/ jeszcze nie doszedlem ktora funkcja tak katuje grafe... PS: ale graficzka super, pierwszy raz wierze screenom!

  5. no, właśnie pogoniłem kartę na allegro, (autor: Vetch | data: 25/05/07 | godz.: 14:40)
    moja cierpliwość się skończyła. Nie chcę grać w nowe gry na pc, to nie ma żadnego sensu. W tę grę nie da się grać nawet na 8800GTX.

  6. wymagania nieziemskie... (autor: pavulon | data: 25/05/07 | godz.: 14:49)
    poprawka: na high nawet idzie ale czasami zwalnia do ~10fps co razi po oczach, chyba czas najwyzszy na konsole

  7. dlatego ja wasnie x360 zakupilem (autor: yolek | data: 25/05/07 | godz.: 15:17)
    dzisiaj sie moze dowiem jak Dirt chodzi na xie :)

  8. "PayStation3" (autor: Cezi | data: 25/05/07 | godz.: 15:19)
    nie ma jak trafna literówka ;)

    <lol>


  9. albo (autor: Vetch | data: 25/05/07 | godz.: 15:24)
    PainStation 3 ;)

  10. link (autor: Tummi | data: 25/05/07 | godz.: 15:43)
    thnx Friend!

    http://downloads2.computergames.ro/...dirtdemo.zip - leci u mnie 900-1000KB/s :) Calosc w 16 minut :D

    T.


  11. Download... (autor: Majster | data: 25/05/07 | godz.: 15:50)
    Colin McRae: Dirt Demo:

    http://www.idg.pl/.../Colin.McRae..DIRT.Demo..html


  12. w morde, to nawet nie sciagam (autor: MayheM | data: 25/05/07 | godz.: 15:59)
    bo moj mega sprzecior nie podola...

  13. FileFront.com - Dirt_Demo.exe (autor: Majster | data: 25/05/07 | godz.: 16:01)
    http://files.filefront.com/...86484;/fileinfo.html

  14. ............................... (autor: Friend | data: 25/05/07 | godz.: 16:02)
    GRA SYF - jak większość przeróbek konsolowych, chodzi płynnie w 640x480, w typowej rozdzielczości PECETOWEJ 1280x1024 na low/medium jest 20 klatek na C2D@3GHz 7900GS, KICHA TOTALNA, dlatego mam dość juz nowych gier / ciągłej zmiany sprzętu. wolę gorszą grafikę dx 7 8 ale płynną, niz takie badziewiaste mulenie @<20fps

  15. Juz dawno (autor: pit808 | data: 25/05/07 | godz.: 16:29)
    zauwazylem ze gry migruja w swiat konsolek. Teraz to jedyny rozsadny wybor dla graczy - XBOX 360 i tyle. A przerobki z XBOXA na PC to porazka. Faktycznie da sie grac, ale na 640x480 (np TESTDRIVE) a szkoda. Kupujcie za 1200 PLN XBOXa i gierki smigaja jak ta lala ;)

  16. Colin McRae: Dirt - www.exp.de/ (autor: Majster | data: 25/05/07 | godz.: 17:03)
    Download starten:

    http://www.exp.de/download.php?id=12563


  17. www.gamestar.hu/ (autor: Majster | data: 25/05/07 | godz.: 17:09)
    Colin McRae Dirt Mirror:

    http://www.gamestar.hu/...p3?op=visit&lid=6355


  18. WYMAGANIA KOSMICZNE (autor: ADAM12 | data: 25/05/07 | godz.: 17:31)
    WIELKA PORACHA, na Athlon 3000+, GF 6800ULTRA, 2 GB ramu, wszystko podkręcone nie da się grać, wszystko na low, rozdziałna 1024x768 i skacze - wielka kicha jak ostatni większość gier np condition zero.

  19. u mnie jest spoko (autor: bocian | data: 25/05/07 | godz.: 17:43)
    c2duo 2,74 giga 8800gtx 2 giga ram 850mhz rozdzialka 1280-1024 detale maks 4 aa giera smiga plynniusio takze nie wiem w czym problem :))))

  20. .......................... (autor: Friend | data: 25/05/07 | godz.: 17:57)
    płynniutko tzn napisz ile jest FPS, bo u mnie tez wydawało się płynnie ale zobaczyłem na frapsie ze to jest tylko w porywach 30FSP więc granica płynności

    poza tym wybacz ale za cene 8800GTX jest cała konsola ;) + sporo kasiory zostaje


  21. ........... (autor: bocian | data: 25/05/07 | godz.: 18:05)
    jezeli widze ze cos zarywa wtedy sprawdzam tu nie czuje potrzeby testowania gry frapsem chodzi plynnie i to wszystko nie jestem fanem konsol komp to komp ma wieksze mozliwosci a ze 8800 gtx to cala konsola trudno lubie nowinki technologiczne:))))

  22. Wymagania (autor: Bulba777 | data: 25/05/07 | godz.: 18:05)
    C2D6420@3.0GHz, 2GB RAM, 2x250RAID 0, GF800GTS i przy ustawieniach ultra maselko. Wniosek z tego taki ze, albo macie burdel w systemie albo stery z poprzedniej epoki

  23. zgadzam sie.. (autor: bocian | data: 25/05/07 | godz.: 18:24)
    srednia klatek w ww ustawieniach u mnie 1 trasa okolo 38 fps 2 trasa oscyluje wokol 35-40 fps 3 trasa lekko powyzej 40 fps testowane fraps wesja 2.8.2

  24. Instalujesz gigaget (autor: J@rek | data: 25/05/07 | godz.: 18:34)
    wrzucasz pierwszy lepszy link z plikiem demka i po chwili masz mnóstwo znalezionych serwerów i leci maksem co może twoje łącze.

  25. gigaget (autor: J@rek | data: 25/05/07 | godz.: 18:38)
    ftp://stefe.myftp.org/gigaget.png

  26. Na X360 miejscami (autor: elpooho | data: 25/05/07 | godz.: 19:02)
    zwaaaaaalnia, zwłaszcza podczas jazdy buggy. Wygląda przyzwoicie :)

  27. ............................... (autor: Friend | data: 25/05/07 | godz.: 19:06)
    Przy 8800GTX to powinno być >100klatek a nie 38LOL, włączysz sobie lepszy LCD z 1600x1200 i tez Ci gra zdechnie.

    Moje wymagania odnośnie jakości grafiki są na poziomie farcraya, grafika jest piękna wystarczająca do wszystkiego a i super płynna w największych detalach przy średnim sprzęcie. Reszta to nikomu nie potrzebne pier....ły i naciąganie ludzi na pakowanie setek $$$ w droższy sprzęt + co miesiąc to nowa seria kart graficznych...TAK to funkcjonuje...
    Oj tęsknię za czasami AMIGI - gdzie przez lata ten sam sprzęt a gry coraz lepsze...


  28. no to sobie pogralem... (autor: Tummi | data: 25/05/07 | godz.: 20:46)
    ani be, ani me, ani kukuryku. Po prostu sie nie wlacza :/ Tryb zgodnosci tez nie daje efektow. Jakis errorlog by sie przydal.

    T.


  29. Na. (autor: konio | data: 25/05/07 | godz.: 21:12)
    GTX 621/1000 średnio 45-50 w 1280x1024 wszystko ultra i na max AA i AF na max...a wygląda świetnie :) ..pod Vistą 32bit.

  30. Amiga... (autor: Ceki | data: 25/05/07 | godz.: 22:12)
    Lotus to była gierka, a z Colina to najlepsza jest 2-ka, posiadam 2,3,5

  31. ..................... (autor: bocian | data: 26/05/07 | godz.: 00:51)
    "friend" jezeli chcesz miec 100 klatek pusc sobie film na vhesie w przyspieszeniu moze cie to usatysfakcjonuje ludzkie oko juz wartosci rzedu 30 klatek w zupelnosci przyswaja dla twojej wiadomosci tv nadaje w granicach 30 klatek i jakos mozna ogladac "lol" dla niedoinformowanych drift osiaga na high endowym sprzecie w maksymalnych detalach przy wszystkich bajerach typu aa i anizo grywalna plynnosc. -Na cholere 100 klatek jak i tak od 40 nie czuc wiekszych zmian ehhh-

  32. jA POSIADAM (autor: marcus_x | data: 26/05/07 | godz.: 03:03)
    1,2,3,4,5 ale 3 średnia a 5 to badziewie

  33. ............................... (autor: Friend | data: 26/05/07 | godz.: 08:55)
    "BOCIAN": kolejny raz przytaczasz tą starą teorię o poszczegalności klatek, płynność a rozróżnianie klatek obrazu to 2 rozne sprawy. Dla mnie płynny obraz to 75 klatek/s i widzę wyraźnie różnice między 60 a 75.
    60 klatek to niegrywalna tragedia przynajmniej jesli chodzi o gry FPS, ale w takiej grze ~50 fps było by ok. Niestety na średnich detalach mam ~25. Dopiero jak wszystko ustawiam na minimum to da się przyjemnie grać.

    Jesli było by jak piszesz to po kiego diabła najnowsza seria TV JVC LCD (i inne) ma 120Hz odświeżanie ze skomplikowanymi algorytmami ktore to robią...

    Nie wiem jak jest w konsolach ale chyba 60klatek to standard?


  34. poszczegalności (autor: RusH | data: 26/05/07 | godz.: 10:04)
    to od szczania w gacie? :PP

  35. Na moim sprzęcie... (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 12:00)
    GeForce 6600GT Asus (nie podkręcany), Abit IC7-G, 2x 512 MB RAM Kingston KHX 400 MHz, Pentium 4 3.00 GHz HT Prescott (nie podkręcony), demko Colina McRae Dirt skacze... w rozdzielczości 800x600 i detale na Low. Wszystkie detale na Low, wind effect, Crowd, Motion Blur i inne ustawienia - wszystko OFF. Po prostu skacze. Do płynności to daleka droga na tym sprzęcie. :-/

    Na sterownikach ForceWare 91.47 demko w ogóle się nie uruchomiło. Pobrałem sterowniki ForceWare dla GeForce 6 Series ze strony nVidia, 93.71. I dopiero wystartowało.

    Tak więc dochodzę do wniosku (już nie pierwszy raz), że GeForce 6600GT na AGP nadaje się tylko do DivXów. Przykre ale prawdziwe... :-/


  36. jezeli sa problemy z plynnoscia (autor: Meteor | data: 26/05/07 | godz.: 13:16)
    radze zminiec sterowniki na nowsze. U mnie na GF go 7600 po przesiadce z serii chyba 70.xx na 94.24 WHQL (pobrane ze strony nvidia.pl) roznica w plynnosci wicej niz widoczna. Niestety widac, ze gra potrzebuje o wiele wiecej niz moje skromne 512 MB

  37. Zmiana rozdzielczości z 800x600 na 640x480... (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 15:32)
    daje bardzo niewiele. Jest troszkę płynniej, ale różnica jest znikoma. Ustawienia detali te same co napisałem w komentarzu nr. 35.

    Sądzę, że trzeba poczekać aż nVidia wypuści nowsze sterowniki. Ale czy wypuści nowsze do takiej k. graficznej jak moja, GeForce 6600GT, to raczej wątpię. :-(

    Może coś poprawią z wydajnością w tej grze w nowszych sterownikach, tak jak było swego czasu z grą Doom 3.


  38. Link - http://pc.hrej.cz/ (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 15:41)
    http://pc.hrej.cz/.../hratelna-dema/DiRT_Demo.exe/

  39. Na trailerach ta gra wygląda jak plastikowa (autor: Mute | data: 26/05/07 | godz.: 17:09)
    kupa łajna, po co to w ogóle ściągać?

  40. Games.softpedia.com - Colin McRae Dirt Demo: (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 17:25)
    Games.softpedia.com - Colin McRae Dirt Demo:

    http://games.softpedia.com/...cRae-DIRT-Demo.shtml


  41. www.ggmania.com (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 18:20)
    ggmania.com - local mirror:

    http://www.ggmania.com/?smsid=23717


  42. szybko - wolno (autor: wredniak | data: 26/05/07 | godz.: 18:49)
    coz .. powoli trzeba zaczac sie przesiadac na nowe karty graficzne...
    porownywanie ilosci klatek w tv a w grach jest zupelnie bez sensu ... praktycznie nadal kazda klatka obrazu na pc jest ostra jak wygenerowany obrazek, klatka w tv okazuje sie rozmta - dlatego tv moze byc i 30, ale pc to juz minimum 60 aby obraz wydawal sie plynny.


  43. Nie ma rózy bez ognia;D (autor: Bart90 | data: 26/05/07 | godz.: 20:56)
    Świetny model zniszczeń, nareszcie w tej serii!!!!! auta brzmią jak trzeba, słychać turbo. NIestety poważny hak to wymagania GF 7600GT, procesor X2 4200 1 G ramu i o średnich detalach można tylko pomarzyć. Gdzie optymalizacja kodu ?????? Mimo wszystko zapowiada sie najlepiej w całej serii.

  44. Colin McRae Dirt PC Demo Gameplay (autor: Majster | data: 26/05/07 | godz.: 21:15)
    Colin McRae Dirt PC Demo Gameplay:

    http://www.youtube.com/watch?v=aAA3sUBNZWk


  45. wredniak (autor: RusH | data: 26/05/07 | godz.: 21:25)
    Motion Blur i wszystko, wlaczasz i gra generuje 'posrednie' klatki, gry od dobrych paru lat to maja

  46. 2560x1600 48-52fps :)) (autor: speed | data: 28/05/07 | godz.: 06:51)
    i to na dzadku 8 miesiecznym
    dla zabawy wlaczylem wszystko na Ultra i na min. i zawolalem chlopakow aby mi powiedzieli czy widac roznice w wygladzie i powiedzieli ze wyglada tak samo a roznica w fps jest ogromna na ultra 18-20 na min 48-52


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.