Firma id Software zaprezentowała przyszłą strzelankę FPP o nazwie Rage, która jako pierwsza korzysta z nowego engine'u o nazwie id Tech 5. Gra ta ma oferować bardzo szczegółową grafikę, głównie za sprawą tekstur - ich objętość może sięgać 20 GB. Ponadto id Software chce wrócić "do korzeni" i w trybie dla pojedynczego gracza zaoferować 20 godzin zabawy, potrzebnych na przejście całej gry. Jak na razie dokładna data premiery tej gry nie została podana - wiadomo natomiast, że ma ona równie dobrze działać na konsolach nowej generacji, jak i na komputerach PC przy założonych 60 fps.
K O M E N T A R Z E
... (autor: Andrius | data: 6/08/07 | godz.: 20:37) Oby poza grafiką nie zapomnieli o solidnym arsenale innowacyjnych giwer, oraz bogactwie i różnorodności przeciwników. W zasadzie to było bolączką Doom'a III. Kilka nudnych (bez alt-fire) broni i dziesiątki identycznych "pająków", wszystko to dało mały niedosyt wrażeń z wielkiego Doom'a.
Nie oczekiwałbym tu wielkiego scenariusza rodem z Max payne 2 (Love story), liczę raczej na coś bliższego RTCW.
a ja licze (autor: RusH | data: 6/08/07 | godz.: 22:31) na cos nowego w engine poza megatexturingiem ktory nie jest niczym specjalnym, moze wreszcie wbudowana destrukcja otoczenia?
czy mi sie wydaje .... (autor: blob21 | data: 6/08/07 | godz.: 22:44) w nojnowszym filmiku ten koles co lapie muche ... hmmmm ??? czy to nie xaero z q3 ? :)
Tak sobie (autor: Andrius | data: 6/08/07 | godz.: 23:20) teraz trailer oglądłem i klimaty tak jakby z filmu "Mad Max".
trailer (autor: RusH | data: 7/08/07 | godz.: 02:12) wlasnie, gdzie jest trailer?
Super! (autor: Dziadek Żniwiarz | data: 7/08/07 | godz.: 02:46) Zapowiedzi rzadko wzbudzają we mnie większe emocje, ale tym razem naprawdę nie mogę się doczekać! Oni nie robią słabych gier, a każda daje niesamowitą frajdę z rozpierduchy. Wierzę, że i tym razem będzie dooooobra rzeźnia. Mało na kim można tak polegać jak na ID Software :-)
... (autor: Remedy | data: 7/08/07 | godz.: 16:24) Wooooooooooooooooooo!!! Ten zwiastun wygląda o wiele lepiej niż ten pierwszy. Czekam z niecierpliwością.
lipne toto jak na rok 2008 (autor: Mario2k | data: 7/08/07 | godz.: 19:48) Widac wysluzony silnik Doom3 albo raczej kolejne wcielenie silnika Q3 :/
Wystarczy popatrzec na kanciastosc lepetyn niektorych postaci , dodac nalezy ze gra ma wyjsc za okol o rok czasu a cudow graficznych poza twarza jednego zawodnika Nie Widac
Sami spece z ID mowia ze szoku graficznego nei bedzie
niom (autor: RusH | data: 8/08/07 | godz.: 09:48) Carmack lubuje sie w slabej geometrii i nadrabianiu teksturami :/
Rage - Reage'm (autor: OrbitaL_2001 | data: 8/08/07 | godz.: 11:02) ...ale Carmack napisze na tym samym silniku Quake 4 Team Arena !!! YES !!!
wlasnie looknalem i tak jak myslalem, wszystko skoncentrowane na teksturach i ZERO zaangazowania w geometrie, komentator stwierdzil ze chcieliby zajac sie rzezbieniem map, tz robic to co Crytek pokazywal na E3 :)
albo... (autor: Remedy | data: 10/08/07 | godz.: 15:27) ...wasz angielski jest na poziomie maczugi, albo nie rozumiecie co było głównym celem tego silnika. W jednym z tych filmów Carmack wspomina już o Tech 6 i dalszych zmianach. Abstrahując od samych właściwości graficznych to nie ma genialniejszych silników od tych z ID. Kto miał okazję pobawić się konsolą i jej poleceniami, ten zrozumie o czym mówię.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.