Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Poniedziałek 3 września 2007 
    

Nowa 400GB nagrywarka Panasonic


Autor: DYD | źródło: Panasonic | 11:11
(8)
Panasonic wprowadza na rynek nową nagrywarkę DVD z serii DIGA, która posiada wbudowany dysk twardy o pojemności 400 GB. Nowe urządzenie oferuje współpracę z telewizorami VIERA za pośrednictwem funkcji VIERA Link, odtwarzanie plików mp3 i JPEG przez łącze USB oraz łatwe kopiowanie płyt CD na dysk twardy. DIGA DMR-EH770 nagrywa i odtwarza obraz wysokiej rozdzielczości dzięki konwersji obrazu "do góry" do formatu Full-HD. Wbudowany terminal USB pozwala podłączyć urządzenie zewnętrze za pomocą uniwersalnego łącza USB. Dzięki temu, można oglądać fotografie cyfrowe na ekranie telewizora albo zapisać je na dysku twardym. DMR-EH770 pozwala też na odtwarzanie muzyki w formacie mp3, którą można nagrać na wbudowany dysk twardy z zewnętrznego odtwarzacza, lub bezpośrednio z płyt CD.

Nagrywarka DMR-EH770 jest wyposażona w złącze HDMI, dzięki któremu możliwe jest podłączenie kompatybilnych urządzeń za pomocą pojedynczego kabla.

Cechy nagrywarki Panasonic DIGA DMR-EH770

1. Inteligentna konwersja i/p oraz konwersja "do góry" (1080p)
2. Złącze VIERA Link i proste połączenie HDMI
3. Rozrywka multimedialna - odtwarzanie mp3/JPEG, wyświetlanie JPEG z wykorzystaniem terminalu USB oraz serwer muzyki z dyskiem twardym o pojemności 400GB* (kopiowanie CD)

o Zwiększanie rozdzielczości (up-conversion) do 1080p z HDMI
o Inteligentna konwersja obrazu i/p.
o Rozdzielczość pozioma 2 x LP (500 linii)
o Naturalna gradacja 4x
o Skanowanie progresywne
o Długi czas nagrywania z wysoką jakością (8-godzinny tryb EP: 710 godzin)
o Obsługa w czasie rzeczywistym zmiennej gęstości bitowej

o VIERA Link (jednodotykowe odtwarzanie, dostęp do menu DIGA, bezpośrednia nawigacja i nagrywanie za pomocą pilota od telewizora) oraz proste połączenie HDMI
o Nagrywanie i odtwarzanie wielu formatów (dyski DVD-RAM1, DVD-R1 2, DVD-R DL1 2 3 , DVD-RW1 2, +R, +R DL3, +RW).
o Szybki start - 1 sekunda do nagrywania i wyświetlenia przewodnika po programach 4 [tylko dysk twardy i DVD-RAM]
o Automatyczny wybór nośnika [dysk twardy płyta DVD]
o Automatyczna finalizacja płyt DVD
o Bezpośrednia nawigacja do szybkiego, łatwego wyszukiwania
o Funkcje przesunięcia czasowego [tylko dysk twardy i DVD-RAM]

o Odtwarzanie mp3/JPEG i zapisywanie JPEG za pomocą terminala USB
o Serwer muzyczny z dyskiem twardym o pojemności 400 GB* (kopiowanie CD)
o Automatyczne nagrywanie DV (dyski DVD-RAM1, DVD-R1 2, DVD-RW1 2, +R, +RW) i tworzenie list odtwarzania5

o Nagrywanie dźwięku w trybie SP z gęstością 384 Kb/s
o Przetwornik analogowo-cyfrowy 192 KHz/24 bity
o Elektrolityczny kondensator SILMIC
o Optyczne wyjście cyfrowe (50Mb/s)
o Amortyzator dysku twardego do tłumienia wibracji
o Technologia sterowania wentylatorem zapewniającą cichą pracę


o Kopiowanie z dysku twardego z maksymalną szybkością 75x6
o Szybki podgląd (x1.3) [tylko dysk twardy HDD i DVD-RAM]
o Jednodotykowe rejestrowanie i odtwarzanie
o Odtwarzanie DivX®7
o Obsługa list odtwarzania
o Wbudowany dwukanałowy dekoder Dolby Digital / DTS
o Ręczne przewijanie
o Zaawansowany system VSS
o Uniwersalny GUI (graficzny interfejs użytkownika)
o Możliwość nagrywania CPRM

* GB = miliard bajtów. Użyteczna pojemność jest mniejsza.
1 W tym płyty DVD zgodne z CPRM.
2 Rejestrowanie jest możliwe tylko w formacie DVD-Video.
3 Nie można bezpośrednio nagrywać na płytach DVD-R DL ani +R DL. Trzeba nagrać wideo na dysku, a następnie skopiować je na płytę.
4 Kiedy nagrywarka jest podłączona do telewizora przez 21-stykowe gniazdo Scart, Component Video, Video lub S-Video. Kiedy zasilanie jest włączone, nagrywanie rozpoczyna się po jednej sekundzie od naciśnięcia przycisku REC. Jeśli przycisk GUIDE zostanie naciśnięty, kiedy urządzenie jest wyłączone, elektroniczny przewodnik po programach (Electronic Program Guide, EPG) pojawia się w ciągu niecałej sekundy (tryb szybkiego startu)
5 Tylko podczas nagrywania na DVD-RAM lub dysk twardy
6 Nagrywanie z dysku twardego na płytach DVD-RAM, DVD-R, DVD-R DL, DVD-RW, +R, +R DL, +R RW niezgodnych z CPRM jest niemożliwe w przypadku filmów, dla których dozwolona jest tylko jedna generacja rejestrowania. Podczas zapisywania tych obrazów na płycie DVD-RAM usuwany jest oryginalny obraz z dysku twardego.
7 Produkt ma oficjalny certyfikat DivX® Certified. Odtwarza wszystkie wersje wideo DivX® (w tym DivX®6. DivX®, DivX® Certified oraz związane z nimi logo są znakami towarowymi DivX®, Inc. używanymi na licencji.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. podoba mi sie (autor: RusH | data: 3/09/07 | godz.: 12:12)
    podoba mi sie jak pierwsze 3 zdania mowia w kolko o tym samym starajac sie tylko zmieniac slownictwo.

    1 USB umozliwia ogladanie
    2 USB umozliwia sluchanie
    3 USB umozliwia kopiowanie
    4 pod USB mozna podpinac!!!!!
    5 USB umozliwia ogladanie
    6 USB umozliwia kompiwanie
    7 USB umozliwia sluchanie
    8 USB umozliwia kopiowanie

    yep, napisane przez marketodebila


    >wyposażona w złącze HDMI, dzięki któremu możliwe jest
    >podłączenie kompatybilnych urządzeń za pomocą
    >pojedynczego kabla

    w przeciwienstwie do innych playerow z HDMI ktore wymagaja wielu kabli? :)

    dalej mamy po raz kolejny KILKA RAZY liste
    1 USB umozliwia ogladanie
    2 USB umozliwia sluchanie
    3 USB umozliwia kopiowanie
    4 pod USB mozna podpinac!!!!!
    5 USB umozliwia ogladanie
    6 USB umozliwia kompiwanie
    7 USB umozliwia sluchanie
    8 USB umozliwia kopiowanie


    o, mam kwiatek :P
    >Kopiowanie z dysku twardego z maksymalną szybkością
    >75x6

    co to jest 75x6? :)

    >Szybki podgląd (x1.3)

    tz szybszy o 1.3 od czego? :)

    >Jednodotykowe rejestrowanie i odtwarzanie

    moj XBox ma zerodotykowe odtwarzanie, teraz czekam na produkt z zerodotykowym nagrywaniem!

    >Ręczne przewijanie

    w przeciwienstwie do noznego, nawet nie wiecie jak mnie dobija nozne przewijanie

    >Możliwość nagrywania CPRM

    LOL, to ma byc fiuczer? to jest WADA, CPRM oznacza ze plik moze miec zakodowana date wygasniecia, po ktorej odtwarzacz go automagicznie skasuje. Wifi w Zune ma ten super "przydatny" fiuczer, 3 razy odsluchac i auto delete.

    >* GB = miliard bajtów. Użyteczna pojemność jest mniejsza.

    hehe, cos jak objects in mirror are closer than they appear, albo moja dziewczyna wyglada na grubsza niz jest w rzeczywistosci :PPPP Atenszyn, ta butelka ma 400ml, jednak uzyteczna pojemnosc jest mniejsza .... LOL

    > Szybki start - 1 sekunda do nagrywania i wyświetlenia
    >przewodnika po programach

    to mi sie podoba, 1 sekundowy LAG przy praktycznie najwazniejszych opcjach tego urzadzenia :) cos jak telefony motoroli :)))


  2. Poza tym... (autor: Remek | data: 3/09/07 | godz.: 14:42)
    ... w środku siedzi ten sam badziewny chipset co w pozostałych 14 brandach, tyle, że bez open sourcowej licencji, bo nie mają na nią zgody i nieuczciwie przerobili sterowniki, kasując funkcje 3 i 5, z uwagi na brak wystarczającej pamięci, która w tym modelu nie jest od razu dostępna i można ją odblokować komendami AT.

  3. Remek (autor: RusH | data: 3/09/07 | godz.: 15:33)
    juz cie wyzucili z RRC za brak wiedzy? czy poleciales w ramach ciec po rezygnacji z dystrybucji USR :]

  4. rzucili (autor: RusH | data: 3/09/07 | godz.: 15:34)
    123

  5. Ja sobie radzę... (autor: Remek | data: 3/09/07 | godz.: 22:06)
    ... tylko Ty sie tułasz widzę i dopisujesz wszędzie te bzdury, bo może ktoś się nabierze na fachowca... hehehehe

  6. RusH (autor: leonx | data: 4/09/07 | godz.: 15:00)
    1. Nie przez marketodebila tylko kogos znajacego zycie. Nie kazdy musi wiedziec co to USB, zwlaszcza ktos nie majacy stycznosci z komputerem. I takiemu komus trzeba wyjasnic, ze moze sobie zgrac muzyke z mp3 playera, zdjecia z aparatu itd, ze tego plajera musi PODPIAC pod USB, SKOPIOWAC na twardy dysk, na plytke, OBEJRZEC/POSLUCHAC (zaleznie czy zdjecia lub mp3). Nie wszyscy sa jak twoja mama smigajaca na XBOX ;-)

    2. 75x6 - "literowka" a w zasadzie bezmyslne przekopiowanie z tekstu zrodlowego - 6 to byl odnosnik (sprawdz przypis nr 6 na koncu artykulu)

    3. Szybszy od 1x, od zwyklego odtwarzania, Panasonic udostepnia taka funkcje w odtwarzaczach od dluzszego czasu - przyspieszony podglad z dzwiekiem - po co - nie pytaj mnie - majac 2 lata odtwarzacz Panasonic nie uzylem tej funkcji ani razu, ale moze ktos uzywa...

    3. O tym kablu HDMI - dziz - alez sie czepiasz. Rownie dobrze mozna by napisac "jakby np. SCART wymagalo wielu kabli". Po prostu informacja ze ma zlacze HDMI (jak inne odtwarzacze) ktore wymaga tylko jednego kabla (jak w innych) W PRZECIWIENSTWIE np. do Component+Audio czy Composite+Audio.

    4. Reczne przewijanie - YEP - za Chiny Ludowe nie wiem o co chodzi - w moim magnetowidzie bylo/jest kolko, ktorym mozna bylo przewijac po klatce - i od biedy mozna to bylo tak nazwac, ale tutaj...

    5. Jednodotykowe.. itp. - czepiasz sie na sile

    6. Szybki start 1 sekunda/EPG 1 sekunda - tez sie czepiasz na sile - co ty kurde nagrywasz 1 sekundowe kawalki z polsekundowymi odstepami? Albo wlaczasz i wylaczasz EPG 10x w ciagu 20 sekund? - chyba nie wiedziales juz czego sie czepic ;-)

    7. Pojemnosc dysku - prosze - czep sie w takim razie WSZYSTKICH innych urzadzen, komputerow, dyskow itp., bo podaja pojemnosc w ten sam sposob...

    A mozna bylo np. jeszcze sie czepic:

    Odtwarzanie DivX®7 - hehe - no prosze - odtwarza juz format ktorego jeszcze nie ma (taki sam blad jak z 75x6)

    "DVD-RAM1, DVD-R1 2, DVD-R DL1 2 3 , DVD-RW1 2, +R, +R DL3, +RW"
    Jak wyzej - ciekawe formaty ;-)

    Ale najlepszy tekst to tytul na polskiej stronie Panasonic:
    "400 gigabajtów rozrywki na całego – nowa nagrywarka Full HD Panasonic"
    No to juz jest ewidentne klamstwo, bo W ZADNYM ZNACZENIU NIE JEST TO NAGRYWARKA "FULL HD"

    Ale tak pomijajac wszystkie ozdobniki i "kwiatki" - uwazam ze bardzo fajny sprzecik - jesli tylko cena bedzie odpowiednia.


  7. wszystko ok (autor: RusH | data: 4/09/07 | godz.: 23:26)
    ale czy tobie na prawde nie przeszkadza lag 1 sekundowy w menu urzadzenia? pomys, to jest
    klik - 1 sekunda - akcja na ekranie
    Apple za takie cos obcina ptaki projektantom


  8. RusH (autor: leonx | data: 5/09/07 | godz.: 14:07)
    To nie jest jednosekundowy lag W MENU urzadzenia.
    To jednosekundowy lag przy:
    1. wlaczaniu nagrywania
    2. starcie EPG

    Sorki, ale uwazam ze jednosekundowe opoznienie przy rozpoczeciu nagrywania jest calkowicie do zaakceptowania. Wiele magnetowidow i nagrywarek ma dluzsze czasy od wcisniecia nagrywania do faktycznego rozpoczecia nagrywania. Jak chce cos nagrac to z reguly przychodze kilka minut wczesniej, a jesli sie spoznie to i tak jedna sekunda mnie nie zbawi.
    Za to duzo wiecej skorzystam na bardzo dobrze rozwiazanej edycji nagranych materialow oraz np. nagrywaniu w trybie LP z rozdzielczoscia 500 linii (o ile mi wiadomo zaden z konkurencyjnych produktow tego nie oferuje).

    A jesli chodzi o EPG - kurcze - tez nie wiem czego sie czepiles - ile znasz urzadzen, ktore potrafia wyswietlic EPG w czasie krotszym niz 1 sekunda? Moze masz jakies niezwykle doswiadczenia ze wspomnianym AppleTV, ale na tyle ile ja sie bawilem roznymi modelami TV w sklepach czy kilkoma tunerami TVSat, ktore mi wpadly w rece - jeszcze nie spotkalem modelu, ktory by wyswietlal EPG natychmiastowo - wrecz przeciwnie - w tunerach TVSat wyswietlenie EPG trwalo czasem kilka sekund.

    Poza tym nie zauwazylem, zeby Panasonic mial jakies zauwazalne opoznienia przy wchodzeniu do menu czy wybieraniu funkcji, podobnie jak przy funkcjach typu start, stop, pauza, przewijanie itd.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.