Na tegorocznych targach Siggraph firma PowerVR zaprezentowała nowy układ, który w pełni obsługuje standard DirectX 10.1. Chip korzysta z piątej generacji renderowania kafelkowego (Tile Based Deferred Rendering), posiada zunifikowane jednostki shaderów oraz obsługuje programowalny anti-aliasing. Nie byłoby może w tym nic specjalnie dziwnego, gdyby nie to, że układ ten przeznaczony jest do urządzeń przenośnych. Producent zapowiada, że chip będzie w stanie przetworzyć do 31 milionów trójkątów na sekundę, a prędkość wypełniania ma osiągać 1 gigapiksel. Poza DirectX 10.1, PowerVR SGX ma obsługiwać DirectX Mobile i 9L, OpenGL w wersjach 2.0, ES1.1 i ES2.0 oraz OpenVG 1.01 i 1.1. Autor: Przemek
K O M E N T A R Z E
... (autor: trepcia | data: 4/09/07 | godz.: 15:32) Hmm... czyzby come back Kyro? ;)
Ciekawe, czy dorobili się już (autor: GregorP-Redakcja | data: 4/09/07 | godz.: 15:59) sprzętowego T&L.. ;)
... (autor: trepcia | data: 4/09/07 | godz.: 16:02) W pierwszym Kuro ponoć było już T&L ale sterownikami było to zablokowane (jakieś błędy czy cusik były w wyświetlaniu obrazu).
rok temu i nie ta firma (autor: RusH | data: 4/09/07 | godz.: 22:52) 1 Firma sie nazywa Imagination Technologies Group , a powerVR to tylko marka produktu