Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Wtorek 2 października 2007 
    

Halo 3 wcale nie takie 'High Definition'


Autor: Przemysław Rel | 12:39
(12)
Gracze, którzy mieli okazję pobawić się najnowszą odsłoną gry Halo na konsoli Xbox 360 zauważyli, że rozdzielczość, w której pracuje gra wcale nie jest “High Definition”. Wymogiem standardu HD jest tryb minimum 1280x720 (w skrócie 720p) i tak też powinno być w przypadku gier dla tej konsoli. Okazuje się jednak, że w Halo 3 łatwo można dostrzec typowe dla niskiej rozdzielczości "schodki" – bardziej dociekliwi odkryli, że rzeczywista ilość pikseli to 1152x640. Studio Bungie odpowiedzialne za produkcję wypowiedziało się już w tej sprawie.

Według nich, ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe, a zredukowanie rozdzielczości było podyktowane specyficznym rozwiązaniem oświetlenia HDR korzystającego z dwóch buforów, których dane łączone są w trakcie gry, aby uzyskać lepszy efekt. Czyżby konsoli zaczynało brakować mocy?

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. hmm (autor: bartek_mi | data: 2/10/07 | godz.: 13:01)
    jak na razie to programistom brakuje umiejetnosci...

  2. ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe (autor: bmiluch | data: 2/10/07 | godz.: 13:14)
    hehe - złapali ich na kłamstwie, a oni jeszcze traktują klientów jak skończonych idiotów

  3. moze zaczna sprzedawac telewizory (autor: leonx | data: 2/10/07 | godz.: 13:43)
    1152x640 jako HD 720p z wyjasnieniem ze "ujrzenie roznicy miedzy (...) jest praktycznie niemozliwe". ;)

  4. ujrzeć różnicę w przypadku TV to chyba można ;) (autor: Rajdon | data: 2/10/07 | godz.: 13:56)
    ... ale w cenie :P albo i nie, znając marketingowe triki wytwórców ;)

  5. programistom? (autor: komisarz | data: 2/10/07 | godz.: 15:34)
    To ciekawe ktora firma ma wieksze doswiadcznie w programowaniu x360 i lepsze relacje z MS niz Bungie. Raczej x360 brakuje mocy.

  6. ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe (autor: RusH | data: 2/10/07 | godz.: 15:50)
    ba, ja powiem wiecej
    ujrzenie różnicy między 1152x640 a 1024x620 jest praktycznie niemożliwe

    ujrzenie różnicy między 1024x512 a 800x600 jest praktycznie niemożliwe

    i tak dalej, co za osly
    tak samo bylo z Forza, tez byla Nimnul HD


  7. Rush (autor: Dabrow | data: 2/10/07 | godz.: 16:22)
    zabijasz czasem... "Nimnul HD" (-;

  8. Też padłem (autor: DJopek | data: 2/10/07 | godz.: 16:47)
    Nimnul HD hihihi :D

  9. Róznica (autor: adramel | data: 2/10/07 | godz.: 17:21)
    Dojrzenie różnicy miedzy tymi rozdzielościami może byc faktycznie nie możliwe. Ale nie wtedy gdy TV LCD skaluje obraz do rozdzielczości matrycy. Matryce mają przeważnie 1366x768, i skalowanie z 1152x640 do 1280x720 a potem z tego do 1366x768 na pewno powoduje to że można zauważyc różnice.

  10. przypomina (autor: OrbitaL_2001 | data: 3/10/07 | godz.: 08:28)
    mi się sytuacja jak LG sprzedawało TV LCD podając np. 37 cali jako pomiar ekranu+obudowa a nie samego ekranu :)

  11. W końcu sprzedawali (autor: Another Identity | data: 3/10/07 | godz.: 21:08)
    telewizory 37", a nie ekrany 37" :-)

  12. hmm.. a mi tam się H3 podoba.. (autor: XCLONE | data: 4/10/07 | godz.: 14:13)
    nie ważne, czy ma 80p więcej, czy mniej.. powoli zaczynam opanowywać sterowanie padem, a jakość na 46xd1e powala na kolana :) ja narazie mam uczucie pączka w maśle... mrrr.... tylko forza2 mnie denerwuje "niesterownością" - ale może to też jest kwestia opanowania.. :)

    --
    Pozdr.
    Artur S.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.