Wczoraj w internecie ukazał się dokument, w którym AMD przedstawia korzyści płynące z DirectX 10.1 i obsługujących go kart z serii Radeon 3800. Jedną z wymienionych nowości jest “global illumination”, czyli model oświetlenia, w którym pod uwagę poza samym źródłem światła brane są także jego odbicia od powierzchni. Drugą z nowości jest większa kontrola nad anti-aliasingiem, która ma umożliwiać wygładzanie nie tylko krawędzi obiektów, ale także np. tekstur czy shaderów. Poza tym, specyfikacja DirectX 10.1 jest bardziej rygorystyczna dla sprzętu i dokładniej określa które funkcje producenci muszą implementować, a które nie są wymagane. Więcej poczytać można w samym dokumencie.
K O M E N T A R Z E
rygorystyczna dla sprzętu i dokładniej określa które funkcje producenci muszą im (autor: RusH | data: 29/10/07 | godz.: 11:52) LOL bo caly myk przy DX10.1 polega na tym ze wzieli opcjonalne fiuczersy DX10 i wymyslili ze w DX10.1 maja byc obowiazkowe.
no i CO KOGO obchodza funkcje DX10 skoro gry w DX10 sa niegrywalne?
No... (autor: Remedy | data: 29/10/07 | godz.: 14:18) ...mnie global illumination bardzo obchodzi. Fakt, można odnieść wrażenie jakby programiści nie potrafili zaprzyjaźnić się z DX10, a tu już kolejne nowości.
gry się pisze czasem latami (autor: bmiluch | data: 29/10/07 | godz.: 18:23) nie ma się co dziwić, że trochę czasu minie zanim DX10 będzie używane
tia, sensowne gry w DX10 (autor: leonx | data: 29/10/07 | godz.: 20:35) pojawia sie razem z sensownymi grami na PS3...
Tam tez producenci/programisci/fanboje tlumacza, ze PS3 to tak skomplikowana konsola, ze minie kilka lat zanim pojawia sie gry, ktore ja w pelni wykorzystaja...
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.