Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
Poniedziałek 29 października 2007 
    

Wiedźmin - patch 1.1a - już dostępny


Autor: DYD | 13:40
(20)
Twórcy Wiedźmina udostępnili nową poprawkę do gry. Usuwa ona pojawiający w wyjątkowych sytuacjach w piątym akcie błąd, mogący utrudnić ukończenie rozgrywki. "Po publikacji patcha 1.1 wykryliśmy nowy błąd związany z obiektami fizycznymi w akcie V, który w pewnych sytuacjach powoduje, że nie można kontynuować gry. Jest to nasze niedopatrzenie, za które chciałbym bardzo przeprosić wszystkich graczy". - mówi Jacek Brzeziński, szef projektu gry Wiedźmin. - "Staraliśmy się poprawić jak najwięcej błędów i jak najszybciej udostępnić stabilniejszą wersję gry, stąd to przeoczenie. Naprawiliśmy ten błąd w patchu do wersji 1.1a. Chciałbym prosić wszystkich, którzy nie zainstalowali jeszcze patcha lub zainstalowali wersję 1.1 o aktualizację do wersji 1.1a".

Patch dostępny jest pod adresem: www.gram.pl

POPRAWKA DO GRY WIEDŹMIN 1.1:

Uruchom Windows®;;;;;;;;;;;;; XP/Vista.
Zamknij pozostałe aplikacje. Uruchom plik z poprawką.
Musisz wybrać ten sam język co przy instalacji gry.
Postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć instalację poprawki do gry Wiedźmin.
======================================================
2. Zwiększanie wydajności
======================================================


Następujące karty graficzne obsługują grę tylko w rozdzielczości 800x600 przy niskim ustawieniu szczegółów:
Seria ATI RADEON 9800, seria ATI RADEON X700, seria ATI RADEON X1300/X1550, NVIDIA GeForce 6600 GT, NVIDIA GeForce 6600
Następujące karty graficzne obsługują grę w rozdzielczości 1024x768 przy średnim ustawieniu szczegółów:
ATI RADEON X800 PRO, ATI RADEON X850 XT, seria ATI RADEON X1600, seria ATI RADEON X1800, ATI RADEON X1950 Pro, ATI RADEON HD 2600 XT, NVIDIA GeForce 7800 GS, seria NVIDIA GeForce 6800, NVIDIA GeForce 6800 GT, NVIDIA GeForce 7600 GT, NVIDIA GeForce 7800 GS, NVIDIA GeForce 8600 GT
Następujące karty graficzne obsługują grę w rozdzielczości 1024x768 przy wysokim ustawieniu szczegółów:
ATI RADEON X1950 XTX, ATI RADEON HD 2900 XT, NVIDIA GeForce 7800 GTX, NVIDIA GeForce 7950 GX2, NVIDIA GeForce 8800 GTS, NVIDIA GeForce 8800 GTX
NVIDIA zaleca pobranie najnowszych sterowników:
http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.69.html
======================================================
3. Najważniejsze poprawki wersji 1.1
======================================================

Poprawki rozgrywki i tekstu:

Naprawiono problemy dotyczące rozwoju niektórych umiejętności i zdolności.
Naprawiono problemy związane z blokowaniem fabuły.
Naprawiono problemy cyklu dnia i nocy druidów w Rozdziale 5.
Poprawki sceny seksu z pielęgniarkami w Rozdziale 5.
Poprawki dotyczące sygnetów (niektóre sygnety gracz otrzymywał dwa razy).
Naprawiono niespójność fabuły dotyczącą Erkyna w Rozdziale 3.
Poprawki lokalizacyjne wskaźnika wzrostu doświadczenia.
Eliksir mutagenny - nowe poprawki wyświetlania komunikatu.
Poprawiono przedmioty w animacjach jedzenia.
Naprawiono zachowanie sprzymierzeńców Geralta względem potworów.
Łowca głów nie jest już Agentem Smithem (nie powiela się). Panie Geralcie, tęskniliśmy za panem...
Echinopsy i archespory używają teraz własnych kolców, a nie strzał.
Poprawki do składników alchemicznych uzyskiwanych z niektórych potworów.
Krypta Kruka - poprawki geometrii i modeli przedmiotów.
Poprawiono kilka miejsc przeznaczonych do medytacji, w których nie była ona możliwa.
Poprawiono niespójność fabuły w zadaniu z Berengarem.
Berengar nie zniknie na oczach gracza, gdy gracz oszczędzi mu życie.
Mnóstwo poprawek lokalizacyjnych (niektóre z nich nie będą działać ze starymi zapisami gry!).
Poprawione błędy w kodzie:

Naprawiono wszystkie zdiagnozowane problemy ze stabilnością i zamykaniem się gry.
Naprawiono kilka błędów związanych z graniem przy pomocy klawiszy WSAD i myszki.
Naprawiono problemy związane z użyciem klawiszy Alt-Tab (zamykanie i zawieszanie się gry, blokowanie kursora).
SI: NPC nie ścigają już przeciwników których nie ma.
SI: kilka poprawek w grze w pokera.
Poprawiono wyświetlanie czasu działania eliksiru Kot.
Upuszczane przedmioty są teraz bardziej rozproszone.
Poprawiono efekty wizualne broni podczas dialogów.
Gdy gracz używa szybkiego wczytywania, pojawia się okienko potwierdzenia.
Poprawiono pojawiające się informacje tekstowe w niższych rozdzielczościach (na przykład 800x600).
Wszystkie przeczytane książki mają teraz odpowiedni komentarz w opisie.
Poprawiono animację siedzenia kilku postaci, które siedziały obok krzesła.
Poprawki związane z liniami dialogowymi i opcjami rozgrywki przy używaniu klawiszy Alt-Tab.
Zapisywanie stanu gry zablokowane w czasie gdy rzucamy znak Aard.
Dźwięk: poprawka związana z odgłosami szczurów w trybie zminimalizowanym.
Poprawki związane z używaniem klawiszy Alt-Tab podczas przerywników filmowych.
Naprawiono problemy związane z ponownym pojawianiem się przedmiotów w przechowaniu.
Naprawiono problemy z efektem Zamieci w przerywnikach filmowych i dialogach.
Poprawiono efekt toksyczności przy używaniu klawiszy Alt-Tab.
Poprawki ciosów kończących - czasami nie pojawiała się animacja.
Podczas wyjmowania nieznanego przedmiotu ze składu, użytkownik nie może już zobaczyć nazwy eliksiru.
Poprawiono zapis gry w ciasnych miejscach (czasami gracz był teleportowany po wczytaniu).
Poprawki grafiki i dźwięku:

Wyzima Klasztorna: ok. 30 poprawek fizyki; poprawione beczki; ok. 10 poprawek dekoracji.
Kaer Morhen: poprawki dzikiej zwierzyny.
Kanały: poprawki śpiących postaci; ok. 5 poprawek właściwości przedmiotów; ok. 10 poprawek rozmieszczenia szkieletów.
Wyzima Klasztorna/Płonąca Wyzima: chorągiew na wieży nie jest już czarna.
Stare Dworzyszcze: Poprawki w celu lepszego poruszania się Kościeja.
Poprawki dekapitacji mutantów. To znaczy... brak tejże.
Poprawki fizyki wilkołaka.
Stojak na kolczugę ma teraz powierzchnię kolizji (gracz ani bohaterowie niezależni nie mogą przez niego przechodzić).
Poprawki jasności Celiny we wnętrzach.
Poprawki oświetlenia rycerzy Zakonu.
Poprawki wyglądu chleba przy animacji jedzenia.
Bardziej szczegółowy model wozu z koniem w początkowych przerywnikach filmowych.
Poprawiono wpis w Dzienniku dotyczący krypt.
Dziecko w przerywniku filmowym w epilogu nie wygląda już jak źle pozszywany młody Frankenstein.
Stara kobieta i krasnoludy - poprawione animacje bezczynności.
======================================================
4. Znane problemy
======================================================


Gra Wiedźmin może wyczerpać wirtualną przestrzeń adresową w 32-bitowej wersji systemu Windows Vista. Microsoft opublikował poprawkę naprawiającą ten problem. Pobierz ją z następującego adresu, jeśli używasz 32-bitowej wersji systemu Windows Vista: http://support.microsoft.com/kb/940105
Następujące karty graficzne nie są obecnie obsługiwane: S3 Colt, S3 S27, S3 S8
Gra nie działa z następującymi procesorami: seria AMD Duron, AMD Athlon XP od 2400+ do 3200+, AMD Sempron od 2400+ do 2800+ oraz seria INTEL Celeron.
W przypadku niektórych spośród powyższych poprawek konieczne jest rozpoczęcie gry na nowo od początku, w przypadku innych wystarczy rozpoczęcie od nowa odpowiedniego rozdziału.
W Instrukcji użytkownika, na str. 21 podany jest błędny podział na tryby kamery. Jest: Izometryczna, Hybrydowa i TPP. Powinno być: Izometryczna Wysoka, Izometryczna Niska, TPP.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. seria AMD Duron, AMD Athlon XP od 2400+ do 3200+, AMD Sempron od 2400+ do 2800+ (autor: RusH | data: 29/10/07 | godz.: 14:13)
    WTF? gra wymaga SSE2?

  2. : D (autor: lol555 | data: 29/10/07 | godz.: 14:35)
    Poprawki sceny seksu z pielęgniarkami w Rozdziale 5.

  3. Że co???? Własnie sie przymierzałem ale skoro (autor: Michał_72 | data: 29/10/07 | godz.: 14:36)
    Barton 3200+ to za mało...
    ee kupie HL2EP2


  4. Naprawde gra nie dziala na tych prockach? (autor: majlosh | data: 29/10/07 | godz.: 14:42)
    Moglby ktos to zdementowac? Szczegolnie chodzi mi o Athlony XP

  5. pod względem (autor: OrbitaL_2001 | data: 29/10/07 | godz.: 15:24)
    IT ta gra to parodia kodowania

  6. zresztą kiedyś (autor: OrbitaL_2001 | data: 29/10/07 | godz.: 15:25)
    też był taki "hit" - MORTYR :)

  7. ... (autor: GL1zdA | data: 29/10/07 | godz.: 15:36)
    Jak na oferowaną grafikę jest baaardzo powolna i zasobożerna A savy to juz prawdziwa katorga.

  8. Wg powyższego.. (autor: agnus | data: 29/10/07 | godz.: 15:37)
    ... nie pójdzie na Bartonie ale już na Thunderbirdzie tak.. :)

  9. Uuu (autor: agnus | data: 29/10/07 | godz.: 15:41)
    To ta gra na cholerne wymagania sprzętowe jak na to co widziałem na screenach :) A myśmy narzekali na Crysisa.. tam przynajmniej wiadomo dlaczego..
    Chyba czas sciągnąć demko i sprawdzić jak to idzie na 1950Pro.


  10. ech (autor: DrLamok | data: 29/10/07 | godz.: 16:22)
    czyli lipa :)

    "sponsorzy" ( intel, nvidia ) podrzucają programistom swoje topowe procki i karty graficzne no i na to chłopcy piszą :) to jest chore !!!

    duzo zdrowsza sytuacja na rynku konsol :) programista pisze dokladnie na ten sprzet jaki stoi u kazdego w domu :P i nie ma zadnych wymówek typu.. jak za wolno chodzi to kup wiecej ramu, kup nowego procka, kup karte graficzna za 3000zl, a jak nie to sie wal


  11. eee tam (autor: madoleo | data: 29/10/07 | godz.: 16:25)
    nie jest tak zle, na moim laptopie z T7600 i Geforcem Go 7800 chodzilo calkiem znosnie w 1920x1200 w medium detalach, tylko przerywniki w grze ciely, ale zmniejszenie rozdzielczosci do 1400x900 poprawilo sytuacje i gra jest mocno grywalna.

  12. @madoleo (autor: agnus | data: 29/10/07 | godz.: 16:40)
    Ile dałeś za laptopa? No weź, to topowy sprzęt :)

  13. @agnus (autor: madoleo | data: 29/10/07 | godz.: 16:44)
    Rok temu dalem za della e1705 jakies 4500zl (import), a jakies 2 miesiace temu zmienilem w nim procek na T7600, tak wiec sprzet jest w miare na czasie. W komputerach stacjonarnych wiele osob ma na pewno lepsze karty graficzne, wiec nie wiem skad te narzekania na wymagania.

  14. Wiedźmin i... (autor: Ceki | data: 29/10/07 | godz.: 16:47)
    Na Athlon64 3500, 2GB Ramu i GF 6800GS i LCD 19` w 1280x1024 i wszystko na wysokie oprócz AA chodzi ładnie

  15. propo kodowania (autor: RusH | data: 29/10/07 | godz.: 18:22)
    to cyrk jest bo zamiast kupic gotowy nowoczesny silnik kupili jakis staroc, wycieli wszystko poza szkieletem i sami (pewnie studenciaki) napisali efekty od nowa (wlacznie z fizyka)

  16. A trzeba było (autor: Wedrowiec | data: 29/10/07 | godz.: 18:50)
    wujka RusH'a o zdanie spytać to by wytłumaczył studenciakom.....

  17. ale narzekacie (autor: yorg5 | data: 29/10/07 | godz.: 20:20)
    na athlonie x2 4000+/2gbram/7600gt wyłaczyłem tylko AA i cienie na średnie, reszta MAX i chodzi płynnie w 1440x900. nie ma co biadolić.

    A mój braciszek gra w to na sempronie2500+(soc.A) 768ram i x1600pro... i na minimalnych działa, choć płynne to już nie jest.


  18. to może ja zdementuje (autor: Tiamat | data: 30/10/07 | godz.: 15:28)
    u mnie na bartonie@2.2GHZ i 6800 chodzi, tylko, ze kiepsko. A poziomy wgrywaja sie ponad minute (1GB RAM)

  19. RusH :-) (autor: ZEFello | data: 31/10/07 | godz.: 20:27)
    czuje ze niedlugo wykroisz cos na miare enginu ut3 ;) bez studenciakow - nic tak nie irytuje u polaka jak utaskiwanie ciagle na wszystko - jak nie pisali to marudzili ze zdolni sie marnuja - jak zaczeli to tez zle bo stary engine - trzeba bylo wylozyc ze 20 baniek i by pewnie kupili lepszy silnik

  20. Idg.pl - The Witcher Patch 1.1a (autor: Majster | data: 4/11/07 | godz.: 14:50)
    http://www.idg.pl/ftp/gry_5756/gra.html

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.