Jak niektórzy wiedzą, ATi w celu poprawy wyników testów Radeona8500 zoptymalizował sterowniki, kładąc nacisk na prędkość w Quake 3. Jakkolwiek firma przyznała się do stosowania sztuczek w celu przyspieszenia "kwaka", to jednak nigdy nie przedstawiła sposobu w jaki osiągnięto wzrost prędkości. Jedyne informacje jakie ATi udziela są wymijające i sprowadzają się do stwierdzenia, że jakość obrazu i tak jest bardzo dobra więc nie ma potrzeby wyłączania optymalizacji. Jednak Scott Wasson z serwisu The Tech Report odkrył sposób w jaki sterowniki Radeona8500 przyśpieszają Quake'a. Okazało się, że cała sprawa to odpowiednie manipulowanie mip-mapami w grze. Pogarszało to nieznacznie jakość obrazu, ale za to zwiększało zdecydowanie liczbę klatek. Wszystkich zainteresowanych szczegółami zapraszam tutaj.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.