Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
Piątek 1 lutego 2008 
    

Oficjalne screeny z 3D Mark Vantage


Autor: Zbyszek | 14:38
(17)
Na oficjalniej stronie studia Futuremark opublikowane zostały trzy zrzuty ekranu przedstawiające grafikę programu 3DMark Vantage. Screeny przedstawiają akcję toczącą się w przestrzeni kosmicznej. Zainteresowani mogą zobaczyć je w wysokiej rozdzielczości odwiedzając stronę producenta. Oprócz tego firma Futuremark udostępniła internetowy test, który sprawdza czy najnowszy 3D Mark uruchomi się na wybranym komputerze. Aby dokonać sprawdzenia swojej konfiguracji należy mieć zainstalowaną aplikację Java, i odwiedzając stronę kliknąć na przycisk start. Oficjalna data pojawienia się 3D Mark Vantage nie jest jeszcze znana - wydanie aplikacji przez Futuremark spodziewane jest wiosną obecnego roku.

 

    
K O M E N T A R Z E
    

  1. haha niestety (autor: Karas | data: 1/02/08 | godz.: 15:05)
    wedlug tej stronki nie spelniam minimalnych wymagan i d... zbita ;)

    A moj sprzet to taka padaka wiec sie nie dziwie... C2D 3.6GHz i 8800GTS 512 <rotfl>


  2. niemożliwe (autor: Zbyszek.J | data: 1/02/08 | godz.: 15:20)
    ludzie na athlonach X2 i 8800GTS/HD3850 spelniaja wymagania, wprawdzie "minimal", ale spelniaja...

  3. lol (autor: LoX | data: 1/02/08 | godz.: 15:30)
    "You have Microsoft Windows XP: Your operating system is not supported" dobre :)

  4. O, wreszcie jest po co zmienić kartę graficzną. (autor: Rhobaak | data: 1/02/08 | godz.: 15:35)
    3DMark to moja ulubiona gra. Chociaż krótka, ale ma bardzo dobrą grafikę i jest tak wciągająca, że mogę przechodzić ją po kilka razy:)

  5. .... tak tylko niewiedziec czemu (autor: LoX | data: 1/02/08 | godz.: 15:39)
    po intrze wychodzi do windowsa :)

  6. tylko czy kolejny 3D Mark ma sens? (autor: leonx | data: 1/02/08 | godz.: 15:51)
    wydajnosc w nowym 3D Mark ma sie nijak do wydajnosci w grach. Ba - w roznych grach tez to roznie wyglada...

    Wynik w 3D Mark nie oznacza juz tego co mial - czyli - czy i na ile komfortowo zagram sobie w aktualne/nowe gry.
    Moge miec 2kl/sek w 3DMark i spokojnie grac w praktycznie wszystkie tytuly... I odwrotnie - moge miec wynik lepszy niz kumpel, podczas gdy w konkretnej grze u mnie bedzie szarpanina a u niego - plynna gra.

    Obecnie wynik w 3D Mark jest juz tylko sztuka dla sztuki przy biciu rekordow w podkrecanie prockow/kart graficznych lub zeby sie pryszczate malolaty jaraly ze maja najwiecej 'trzydemarkow' w klasie...


  7. kaszana (autor: merams | data: 1/02/08 | godz.: 15:56)
    troszke ponad 9k...
    C2D 6420 bez @, 8800GTS 320 bez @
    sys Vista x86


  8. cos chyba (autor: NWN | data: 1/02/08 | godz.: 16:06)
    MS sypnal kasa, bo z ta vista to niezly zart.

  9. Kto wie (autor: , , | data: 1/02/08 | godz.: 16:12)
    może się okaże, że mają programistów którzy jednak potrafią pisać pod DX10 i na 8400gs będzie 50fps ;-)

  10. co robią zdolni koderzy, którzy nie mogą się dogadać (autor: XTC | data: 1/02/08 | godz.: 16:41)
    ze scenarzystami?
    ...piszą benchmark ;)


  11. Wspaniała grafika (autor: flejtuch | data: 1/02/08 | godz.: 22:20)
    szykuje się hit lepszy niż CRYSIS?

  12. hehehe (autor: Ha$Ta la Vi$Ta | data: 3/02/08 | godz.: 13:02)
    moj sprzet nei spelnia wymogo (C2D@3,3gHz+8800GTS+2GB) a na wykresie znajduje sie za rekomendowanymi wymogami ;]
    ale to przez to ze nie mam Visty ;p


  13. dajcie spokoj (autor: pit808 | data: 3/02/08 | godz.: 22:24)
    juz od dawna wiadomo ze programisci nie programuja i optymalizuja kodu, bo licza na nowy proc i grafe. Co do samego 3D MARKA to ich sens dawno jest dyskusyjny. No i stal sie kolejnym programem wspierajacym niewiadomo po co - VISTE. MS niech wreszcie odpali tego DX10 na XP, chociasz dadza nam prezent. Bo to kpina juz jest.

  14. pit808 (autor: recydywista | data: 4/02/08 | godz.: 18:39)
    "juz od dawna wiadomo ze programisci nie programuja i optymalizuja kodu"
    hehehe, programy i gry się same robią a my dostajemy wysokie gaże za nic : )))))


  15. recydywisto (autor: Chrisu | data: 5/02/08 | godz.: 14:15)
    wydaje mi się, że pit miał na myśli to, że mało kto zajmuje się teraz optymalizacją kodu, pisaniem wstawek w ASM, tylko ślepo wierzą, że kompilator mają "the best".

  16. Nie trzeba od razu ASM (autor: m_i_n | data: 5/02/08 | godz.: 15:22)
    ...sadze ze wiele da sie zooptymalizowac jeszcze w etapie jezyka wysokiego poziomu, ASM to juz sztuka dla sztuki. Najpierw by trzeba do bolu wycisnac ost. poty z samego kodu aby brac sie za wstawki assemblera. Ale przy dzisiejszych produkcjach, tych niezliczonych ilosciach linii kodu kto ma na cos takiego czas.

  17. Chrisu (autor: recydywista | data: 5/02/08 | godz.: 15:23)
    Oczywiście że tak, bo:
    1. Nie uczy się już ludzi tego w takim stopniu jak kiedyś
    2. Nie ma takiej potrzeby, bo zwyczajnie się to nie opłaca (wzrost wydajności jest nieadekwatny do włożonej pracy, zatem po co marnować czas i kasę) - a szczególnie jeśli gra/program ma działać na wielu platformach


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.