TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 23 maja 2008 |
|
|
|
Pierwsze poprawki dla 3DMark Vantage Autor: Zbyszek | źródło: Futuremark | 12:45 |
(16) | Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, studio Futuremark udostępniło pierwszą aktualizację dla programu 3DMark Vantage. Główne zmiany to usunięcie reklam ze wszystkich wersji programu, a także udostępnienie możliwości zapisywania i publikowania oraz podglądu wyników w trybie Off-line dla wersji Advanced. Udostępniona została także funkcja wysyłania raportów o zaistniałych błędach. Według programistów Futuremark aktualizacja eliminuje wszystkie błędy i niedogodności zgłoszone przez użytkowników bezpośrednio po premierze. Path można już pobierać ze strony producenta. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Najlepszą poprawką byłoby (autor: Grave | data: 23/05/08 | godz.: 13:39)
wycofanie tego g***a ze sprzedaży....
- Zaraz (autor: Blazakov | data: 23/05/08 | godz.: 13:42)
To nie dość, że ten badziew jest płatny, to jeszcze wyświetlały się w nim reklamy?
- noooo (autor: pit808 | data: 23/05/08 | godz.: 14:27)
poprawka będzie wnosiła "nowe poprawki" od nVidi żeby wynik w nowej karcie był DOBRY ;)
A co do samego 3D MARKA V to już komentować tego się nie da, żal patrzyć jak kiedyś SZALONA CEBULA połasiła się na kapustę i po prostu się sprzedała. A VISTA STORY to już przesada. Te efekty to można zrobić na DX 7 (oczywiście dla dobrego programisty), a nie na DX 10.
- Poprzednie 3DMarki (autor: Dandysz | data: 23/05/08 | godz.: 15:26)
dominowały oprawą graficzną nad grami z tego samego okresu. Wyznaczały nowe standardy i dawały nadzieję iż tak kiedyś w przyszłości będą wyglądały gry.
Natomiast Vantage - tak dyrastycznego zaniżenia poziomu się nie spodziewałem. Prawdziwa qpa. Patch powinien poprawić grafikę, a najlepiej podmienić wszystkie testy na mniej żenujące.
- Z jednej strony (autor: Grief | data: 23/05/08 | godz.: 17:28)
macie całkowitą rację ale z drugiej strony mamy przynajmniej aktualny benchmark, który generuje punkty, a dzięki nim możemy porównywać nowoczesne komputery. Cieszmy się, że nowy 3DMark w ogóle ma grafikę :). Równie dobrze mógłby się uruchamiać w konsoli, a widzielibyśmy tylko pasek postępu xD .
Ale rzeczywiście szkoda, że tak słabo wyszedł im Vantage. Liczyłem, że zobaczę świetne animacje ze wspaniałymi efektami. Coś do czego będą dążyć twórcy nowych gier. A tu taki zawód. Jak dla mnie to nawet lepiej by było, gdyby do animacji z 3DMark 06 dodali znowu parę nowych efektów, więcej szczegółów i przedłużyli jeszcze animację.
- Reklama (autor: andrzejeq | data: 24/05/08 | godz.: 00:14)
Sapphire w pierwszym teście jest nadal. Jeśli chodzi o grafikę to zmian nie widzę.
- pit808 (autor: Deathraw | data: 24/05/08 | godz.: 01:08)
Masz rację.Mad onion to było coś.Dla mnie 3dmark się zakończył na 2k5, bo on rzeczywiście ładnie wyglądał.Dla tych co nie wiedzą to ludzie ze złej cebili tworzyli grupę maturefurk(futuremark się układa jak ulał z liter i logo to samo było) i kodzili zaje*iste intra.Jedno to lapsuus na amigę(50mhz) po obejrzeniu którego szczęki przez rok podnieść nie mogłem:http://youtube.com/...n61BzfTA&feature=related , lapsus na peceta w którym był zastosowany efekt podobny do tego z 3dmarka 2003 w figurce słonia
http://www.demozone.nl/...mo_maturefurk_lapsus.jpg tyle że to chodziło na geforce 256.Generalnie to polecam obejrzenie tego co da się zmieścić w 64kb:ftp://ftp.untergrund.net/...ro/still-08-invoke.zip
- I można (autor: antrax | data: 24/05/08 | godz.: 10:32)
stworzyć fajną grafikę na słabszym sprzęcie tylko trzeba chcieć a teraz wszyscy idą na komercję i tyle
- antrax (autor: Deathraw | data: 24/05/08 | godz.: 13:06)
jest tylko mały problem.Do takiej optymalizacji trzeba pisac w jakimś niskopoziomowym języku, do tego trzeba znać budowę procesora pod który się pisze i nie jest to język uniwersalny.Prawda jest jednak taka że teraz optymalizacji prawie wcale nie ma.Poza U3 Engine już dawno nie wyszedł dobry silnik na którym wszystko ładnie wygląda i chodzi.
- to na U3 Engine wszystko ładnie i szybko chodzi ?? (autor: Se8a | data: 24/05/08 | godz.: 16:47)
pierwsze słysze - mój gf 6600@ żadnej gry z tym silnikiem nie utrzyma na minimum detalach w 640/480 powyżej granicy 25 fps, u kolegi nie jest lepiej na gf6600 GT i prockiem P4 3 GHz............. optymalizacji brak - to fakt ale UE3 napewno sie do tychnajlepiej zoptymalizowanych nie należy - chyba że się porównuje do CryEngine 2 bo wtedy wszystko się wydaje zoptymalizowane ^^
- Se8a (autor: shadowxxz | data: 24/05/08 | godz.: 18:01)
Niewiem jak inne gry na UE3, ale demo UT3 chodziło dobrze na GF7600GS w 1024/768 medium/high a swoją drogą gf6600 ma już chyba z 4 lata, a nawet wtedy było mid/low-end
- gf 6600 zwykły w chwili premiery (autor: Se8a | data: 24/05/08 | godz.: 18:39)
był rozchwytywany ze względu na swoją "ukrytą moc" no i cene - a był to segment mid-mid ( 6600 gt był mid-high ) a do grania w low 640 powinno spokojnie wystarczyć a tak GoW i UT3 były grywalne ale to by była gra na siłę raczej.
Gdyby nie pci-e to bym sie pokusił o zmianę za lekką dopłatą :)
Aha seria 6600 wydano gdzieś w środku roku 2005 więc nie mają jeszcze nawet 3 lat (gf 6800 został wydany w ostatnim kwartale 2004 ) to tyle jeśli chodzi o daty :)
a low to było GF 6200 a low-end to już chyba 6200 TC - czy jakiś inny model w którym nie dało się odblokować dodatkowych pokoków ;]
- potoków* (autor: Se8a | data: 24/05/08 | godz.: 18:41)
jak już miałby się doczepić......
- Se8a (autor: Deathraw | data: 24/05/08 | godz.: 19:35)
sorry ale 3 lata dla karty ze średniego segmentu oznaczają to że dzisiaj albo grasz w gry na low, albo odpalasz stare tytuły.Co z tego że karta była kiedyś dobra jak jej architektura jest popchnięta w zupełnie inną stronę niż się teraz wykorzystuje.Więc skoro gra wykorzystuje pełno efektów shader i moim zdaniem nawet na low nie wygląda źle to nie dziw się że 8 jednostek Pixel Shader w twojej karcie nie ogarnia scen gry.
- Nawet nie zamierzam tego ściągac i uruchamiać (autor: emcom | data: 25/05/08 | godz.: 14:54)
Wystarczy że na mojej low-low-low end karcie 8600GT chodzi gra która dla mnie jest high-high-high end klimatycznie i mid-high-high end graficznie oraz mid-mid-mid wymagająco sprzętowa czyli Half-Life 2
- Deathraw - ja mówiłem tylko o optymalizacji (autor: Se8a | data: 25/05/08 | godz.: 16:11)
Narazie jedyne silniki, które nie działay wystarczająco szybko do płynnej gry na low 640 to był właśnie UE3, CyEngine2 i jeszcze silnik DiRT (ale to przez procesor nie obsługujący SSE2)
i każda inna gra na innych silnikach pozwalała na płynną grę z większą lub mniejszą jakością grafiki.
Chyba nikt mnie nie przekona że grafika na low w GoW jest ładniejsza od np. Obliviona na medium czy bliżej patrząc HL 2 EP2 na med-high w 1680/1050.
:) czas na zmiane sprzętu to fakt, ale temat optymalizacji też już możemy zamknąć ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|