TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 10 czerwca 2008 |
|
|
|
DirectX 11 w 2010 roku? Autor: Zbyszek | źródło: TechConnect | 13:42 |
(15) | Podczas zaplanowanej na koniec sierpnia konferencji Nvision 08 zaprezentowane zostaną pierwsze informacje na temat nowych bibliotek API, które staną się podstawą kolejnego standardu DirectX. Wśród gości, którzy wezmą udział w prelekcji wymienić można przedstawicieli Microsoftu oraz Intela, Nvidi i AMD. Nowe biblioteki API wprowadzą standard Shader Model 5.0 oraz wiele innych nowości, w tym tesselację i wielowątkowy rendering. Najprawdopodobniej wszystkie te usprawnienia wprowadzone zostaną w 2010 roku wraz z systemem Windows 7, który według pierwszych informacji ma zawierać nowe biblioteki API. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Windows 7 (autor: RusH | data: 10/06/08 | godz.: 15:04)
haha le me guess, pewnie nie bedzie DX11 na Viste
a ze Windows 7 i Vista beda miec TEN SAM KERNEL to nic nie znaczy :)
- lepiej (autor: pit808 | data: 10/06/08 | godz.: 15:30)
niech te firmy oczywiście oprócz MS siądą sobie i pogadają o OPEN GL. Odetną wreszcie pępowinowe od WINDY i może wreszcie zaczną pojawiać się gry na konkrecyjne OSy.
- konkurencujne osy ?? (autor: Se8a | data: 10/06/08 | godz.: 15:47)
MACi ??? nie wiem czy tam są montowane karty grafiki zdolne obsłużyć cokolwiek nowszego niż 2003 roku omijając najdroższe modele.
Linux ?? tutaj jak najbardziej ale nie wiele by było chętnych :) powinni wreszcie stworzyć przyjazny dla użytkownika i z otwartą architektórą i bezpieczeństwem nie to albo to (MAC przyjazny - ale nie dla mnie, i Linux bezpieczny i otwarty).
I tak się pewnie okaże że bedzie sie dało DX11 jakoś na XP zasadzić jak to było z DX10 pomijająć ścieme M$ ;]
- RusH (autor: morgi | data: 10/06/08 | godz.: 15:51)
Jesli win7 nie bedzie wczesniej niz 5 lat od Visty to pewnie nie, ale jak powiedzieli, ze na jadrze Visty to i DX11 bedzie szlo na Viscie. Batalia o nowego Xpudlo i serce graficzne dla niego wraz z dominacja dxie 11 juz poszla w ruch.
- Niech lepiej... (autor: Grief | data: 10/06/08 | godz.: 16:05)
...nie wypuszczają już żadnych informacji o Windows 7. Już nie potrzebnie mówili, że będzie na jądrze MinWin, a potem zrobili zawód z jądrem Visty. Tak samo twierdzili, że będzie tylko 64-bitowa wersja, a potem się okazało, że 32-bitowa też będzie (moim zdaniem już Windows Vista powinien być tylko 64-bitowy). Niech pracują nad Windows 7 i nie robią ludziom nadziei. Jak będą mieli wypuścić pierwszą Betę to mogą zacząć całą kampanię obietnic.
Tak samo sztywne terminy wydania kolejnych wersji są bez sensowne (chociaż w MS je na szczęście przekładają). Powinni powiedzieć "Jak to skończymy to będzie". Najwyżej przypuszczalną datę premiery. Jak się zadeklarują, że do 2010 skończą to potem zawsze jest coś niedorobionego albo jakieś fajne funkcje wytną bo jeszcze nie są gotowe i znowu wielki zawód jest wśród użytkowników.
- pit808 miejsmy nadzieje.... (autor: New Member | data: 10/06/08 | godz.: 16:20)
Ze jakies koropracje nie zwiazane bezposrednoio z microsoftem sie dogadaja za jego plecami z open GL . microsoft wtedy sprzedalwal by windowsy za 200 pln ha ha ha a i tak by nikt ich nie chcial kupic bu ha ha ha . A z drugiej strony to troche sie dziwie ze nikt sie jeszscze za to nie wziol wkoncu w stancha nie nwidza monopolu :-)
- @Grief (autor: Takeya | data: 10/06/08 | godz.: 16:38)
wyobrazasz sobie lapki (do 3k) sprzed roku z vista x64?
- żenada (autor: Deathraw | data: 10/06/08 | godz.: 20:14)
Jeszcze nie ma żadnej gry która korzysta z shaderów 4 jak należy a oni już 5 chcą wprowadzać.New Member a jest już jakaś gra korzystająca z shaderów 4 na opengl?
- sprostowanie (autor: power | data: 10/06/08 | godz.: 20:39)
@Se8a nie ma w pelni dzialajacego directx 10 pod xp.
to co zrobil jakis zapaleniec pozwala jedynie odpalic czesc dem z directx sdk 10.
rzadnej gry w dx10 nie udalo mi sie odpalic na xp z tym pseudo dx10.
- Jak dla mnie porażka, (autor: Andrius | data: 10/06/08 | godz.: 22:27)
Nie tyle z Dx11 (i samym Dx), tylko z Win7.
Dokumentacja takich bibliotek jest tak obszerna, żeby opanowali to programiści trzeba około 1-2 lat.
Jeśli Dx11 będzie zupełnie nową biblioteką i nie wspieraną przez Viste, to ja widzę tylko jedno rozwiązanie - udawać, że nigy nie wyszedł.
Do 2010 dalej jechać na Dx9, a później się zobaczy.
No i więcej artystów zatrudniać w branży, co z lokacji z ShaderModel 5.0, jak pomiesczenia wypełnione tymi samymi skrzyniami, z cieniowaniem SMx.x...?
- power - prawda - nie da się (autor: Se8a | data: 11/06/08 | godz.: 08:34)
ale jednak to wystarczyło żeby udowodnić że DX 10 na XP mógłby spokojnie działać lecz jedyny jego braku to próby wyćiśnięcia większej kasy od graczy co jest zagraniem bardzo oczywistym dla M$
- A może... (autor: Adolph | data: 11/06/08 | godz.: 09:47)
Byście tak poszli do przodu?
Może tak przesiadka na DX10 w 2010?
Bo jak widze to dla was Radeon X1950 wystarczy do śmierci.Ludziska trzeba iśc do przodu. Jak wyjdzie nowy Windows, a wyjśc musi. Bo Vista źle się sprzedaje. A pozatym już takie przesłanki były, co może wprowadzic. Więc co się dziwicie?
- kibic (autor: bartmarian | data: 11/06/08 | godz.: 09:56)
(kibicowanie openGL), dx skończył się póki co na wersji 9, później to zagrania marketingowe z strony ms, brak gier, brak wydajnego sprzętu w rozsądnej cenie, jednym słowem: lipa
ms, nie każdego dacie radę nabrać
użytkowniku, dziękuję Ci z góry, za rosnącą świadomość
- @Takeya (autor: Grief | data: 11/06/08 | godz.: 11:26)
Możliwe, że by się coś znalazło. Mój jest sprzed roku za 3,4k. Siedzę na Viście ale x86. Nie narzekam.
- tak się (autor: piobzo | data: 11/06/08 | godz.: 16:43)
zastanawiam nvidia planuje dx 11 a jeszcze dx10.1 nie ma... to znaczy, że dx10.1 też planuje;P?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|